roti píše:mam SII 125kw DSG (2010) natoceno 143tkm a pri studenem motoru na P a N slysim takove drnceni, chrasteni od motoru-prevodovky, neco jako volnobezka. Je to ten setrvak?
2.0 TDi DSG Problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

pri volnobehu alebo za jazdy? ak pri stati, tak najskorej zotrvakroti píše:mam SII 125kw DSG (2010) natoceno 143tkm a pri studenem motoru na P a N slysim takove drnceni od motoru-prevodovky, neco jako volnobezka. Je to ten setrvak?
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Dobrý den, v servisech si neví rady, tak snad budu mít víc štěstí tady. Vlastním VW Touran 2.0 TDI - BKD, DSG -6, r.v.05, najeto 195 tis. Před několika dny jsem si všiml, že když jedu z kopce bez plynu a následně chci opět plyn lehce přidat, tak cítím a slyším, jak mi cvakne v prostoru převodovky. Jakoby zareaguje až po tom cvaknutí. Je to zlomek vteřiny, ale podle mě by to dělat nemělo. Jinak převodovka řadí bez problémů nahoru i dolu i v malých rychlostech. Žádné vibrace. Děkuji za jakýkoliv postřeh, radu.
Mám stejný problém a svádím to vše na setrvák. Ted v Úterý ho budu měnit,tak uvidíme
dám vědět

VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Rachot na volnoběh zmizel, ovšem mam nejspíš po smrti převodovku. Na nízký kvalty to cuka. Je jakoby vůle na hřídeli. Teď od víkendu když zařadí trojku tak v tahu okolo 3000 otáček skubne. Nevím co s tím. Asi koupím zánovní
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Potřeboval bych poradit se superbem 2008 2.0tdi 125kw, dsg, 229000km. Převodovka v režimu D řadí jako v režimu S nebo dost podobně. Od třetího rychlostního stupně to docela vytáčí a řadí to od 3500-4000ot/min i při lehké noze. Na okreskach to pomalu ani nechce řadit pětku a šestku. Pětku to řadí až kolem 130km/h a kolem rychlosti 20km/h to tam zase cpe už jedničku. Jinak řazení bez škubaní. Olej byl dělán v autorizáku před 10tkm. Jednotky bez závad jak motoru, převodovky tak abs, zkoušel jsem i zakladní nastavení a nic. Vozidlo nemá asistenta rozjezdu do kopce. Je možné že tam je problem se senzorem podelného zrychlení který tam není?
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
na mojem Caddym 1.9 dsg něco klepe na volnoběh, na studeném motoru. Je to jako setrvák, ale když zařadím D, tak to přestane. Když je motor ohřátý (hodně), tak to nedělá. Je to teda dvouhmota?
Jinak to jede, najeto 315tis. Když byl motor venku před 10 tis km, tak na setrváku znatelná vůle nebyla, proto se tam dal zpátky, ale chrastí to.
Jinak to jede, najeto 315tis. Když byl motor venku před 10 tis km, tak na setrváku znatelná vůle nebyla, proto se tam dal zpátky, ale chrastí to.
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01 čer 2011, 20:44
DSG citit radenie
Ahojte chlapci, cital som si tu nejake prispevky tak skusam aj ja prispiet mozno to nieco objasni. Uz dlhsie pozorujem na mojom aute Octavia 2 RS TDI facelift 2011, DSG najazdenych 110 000km ze celkom citim radenie. Najma ked idem 1-2-3 a idem s lahsou nohou. Rovnako sa mi zda ako keby bola vola medzi kolesom a prevodovkou alebo motorom neviem, jednoducho sa to sprava tak ze ked dam sekvencnu a zaradim 2 a vytocim to do 3000 a pustim a znovu pridam tak je dost razantne mikanie autom dopredu do zadu ako keby to nebolo odfiltrovane.
Rovnako tiez ked dobrzdujem do krizovatky uplne citit ako mi pri prehodeni zbrzduje nepravidlene autom presne ako keby ste manualne podradzovali ale to by pri DSG nemalo byt citit. Neviem co by to moholo byt ale mam pocit ze to ma nieco s volou ako keby pretoze deje sa to tak 50% jazdy, niekedy ked viac pridam tak auto pekne preradi celkom, cize nieje to staly stav ako keby.
Skontroloval som poloosi na oboch stranach nieje tam skoro ziadna vola (minimalna co sa aj odporuca mat). Napada ma tiez ze ste spominali ten zotrvak ale zas ja nepocujem ziadny zvuk, vobec nic.
Spravil som aj taky test ze: zaradil som D, pustil pedal a bez plynu mi uplne plynulo prehodilo na 2. Potom som spravil test ze dal som D, pustil pedal a trosku pridal plyn a uz bolo citit ako dal na 2.
Sorry za dlhy prispevok ale tak nechcem vyhadzovat peniaze za nieco kde by nebola chyba, tak len ze ci vam to nieco nenapoveda vcom by to mohlo byt.
Som z BA, cislo 0907 303 338. Diky
Rovnako tiez ked dobrzdujem do krizovatky uplne citit ako mi pri prehodeni zbrzduje nepravidlene autom presne ako keby ste manualne podradzovali ale to by pri DSG nemalo byt citit. Neviem co by to moholo byt ale mam pocit ze to ma nieco s volou ako keby pretoze deje sa to tak 50% jazdy, niekedy ked viac pridam tak auto pekne preradi celkom, cize nieje to staly stav ako keby.
Skontroloval som poloosi na oboch stranach nieje tam skoro ziadna vola (minimalna co sa aj odporuca mat). Napada ma tiez ze ste spominali ten zotrvak ale zas ja nepocujem ziadny zvuk, vobec nic.
Spravil som aj taky test ze: zaradil som D, pustil pedal a bez plynu mi uplne plynulo prehodilo na 2. Potom som spravil test ze dal som D, pustil pedal a trosku pridal plyn a uz bolo citit ako dal na 2.
Sorry za dlhy prispevok ale tak nechcem vyhadzovat peniaze za nieco kde by nebola chyba, tak len ze ci vam to nieco nenapoveda vcom by to mohlo byt.
Som z BA, cislo 0907 303 338. Diky
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 04 zář 2017, 16:40
Daj si urobit nanovo adaptaciu prevodovky. Samozrejme nesmies mat problem na motore, pretoze tento ked ma maly vykon, vtedy prevodovka hlada pozadovany vykon vo vyssich otackach. Ak nepomoze, tak opotrebovana dvojspojka.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR