2.0 TDi DSG Problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

roti píše:mam SII 125kw DSG (2010) natoceno 143tkm a pri studenem motoru na P a N slysim takove drnceni, chrasteni od motoru-prevodovky, neco jako volnobezka. Je to ten setrvak?
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

roti píše:mam SII 125kw DSG (2010) natoceno 143tkm a pri studenem motoru na P a N slysim takove drnceni od motoru-prevodovky, neco jako volnobezka. Je to ten setrvak?
pri volnobehu alebo za jazdy? ak pri stati, tak najskorej zotrvak
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Sasha68
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 18 bře 2017, 11:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Sasha68 »

Dobrý den, v servisech si neví rady, tak snad budu mít víc štěstí tady. Vlastním VW Touran 2.0 TDI - BKD, DSG -6, r.v.05, najeto 195 tis. Před několika dny jsem si všiml, že když jedu z kopce bez plynu a následně chci opět plyn lehce přidat, tak cítím a slyším, jak mi cvakne v prostoru převodovky. Jakoby zareaguje až po tom cvaknutí. Je to zlomek vteřiny, ale podle mě by to dělat nemělo. Jinak převodovka řadí bez problémů nahoru i dolu i v malých rychlostech. Žádné vibrace. Děkuji za jakýkoliv postřeh, radu.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Urobit adaptaciu a ak nepomoze, tak pomaly uz odchadza
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Sasha68
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 18 bře 2017, 11:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Sasha68 »

lubomt píše:Urobit adaptaciu a ak nepomoze, tak pomaly uz odchadza

Díky za reakci, ikdyž mě moc nepotěšila.
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Mám stejný problém a svádím to vše na setrvák. Ted v Úterý ho budu měnit,tak uvidíme :) dám vědět
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Sasha68
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 18 bře 2017, 11:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Sasha68 »

Traker píše:Mám stejný problém a svádím to vše na setrvák. Ted v Úterý ho budu měnit,tak uvidíme :) dám vědět
Zdravim, jak si dopadl s tím setrvákem? Díky
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Rachot na volnoběh zmizel, ovšem mam nejspíš po smrti převodovku. Na nízký kvalty to cuka. Je jakoby vůle na hřídeli. Teď od víkendu když zařadí trojku tak v tahu okolo 3000 otáček skubne. Nevím co s tím. Asi koupím zánovní
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

Potřeboval bych poradit se superbem 2008 2.0tdi 125kw, dsg, 229000km. Převodovka v režimu D řadí jako v režimu S nebo dost podobně. Od třetího rychlostního stupně to docela vytáčí a řadí to od 3500-4000ot/min i při lehké noze. Na okreskach to pomalu ani nechce řadit pětku a šestku. Pětku to řadí až kolem 130km/h a kolem rychlosti 20km/h to tam zase cpe už jedničku. Jinak řazení bez škubaní. Olej byl dělán v autorizáku před 10tkm. Jednotky bez závad jak motoru, převodovky tak abs, zkoušel jsem i zakladní nastavení a nic. Vozidlo nemá asistenta rozjezdu do kopce. Je možné že tam je problem se senzorem podelného zrychlení který tam není?
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Čibi
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 12 říj 2009, 14:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Čibi »

na mojem Caddym 1.9 dsg něco klepe na volnoběh, na studeném motoru. Je to jako setrvák, ale když zařadím D, tak to přestane. Když je motor ohřátý (hodně), tak to nedělá. Je to teda dvouhmota?

Jinak to jede, najeto 315tis. Když byl motor venku před 10 tis km, tak na setrváku znatelná vůle nebyla, proto se tam dal zpátky, ale chrastí to.
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

Už vyřešeno, řadí to jak má
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Čibi
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 12 říj 2009, 14:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Čibi »

mohl bys prosím upřesnit, o co šlo?
sseevveerriinn
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 01 čer 2011, 20:44
Odpovědi: 0

DSG citit radenie

Příspěvek od sseevveerriinn »

Ahojte chlapci, cital som si tu nejake prispevky tak skusam aj ja prispiet mozno to nieco objasni. Uz dlhsie pozorujem na mojom aute Octavia 2 RS TDI facelift 2011, DSG najazdenych 110 000km ze celkom citim radenie. Najma ked idem 1-2-3 a idem s lahsou nohou. Rovnako sa mi zda ako keby bola vola medzi kolesom a prevodovkou alebo motorom neviem, jednoducho sa to sprava tak ze ked dam sekvencnu a zaradim 2 a vytocim to do 3000 a pustim a znovu pridam tak je dost razantne mikanie autom dopredu do zadu ako keby to nebolo odfiltrovane.

Rovnako tiez ked dobrzdujem do krizovatky uplne citit ako mi pri prehodeni zbrzduje nepravidlene autom presne ako keby ste manualne podradzovali ale to by pri DSG nemalo byt citit. Neviem co by to moholo byt ale mam pocit ze to ma nieco s volou ako keby pretoze deje sa to tak 50% jazdy, niekedy ked viac pridam tak auto pekne preradi celkom, cize nieje to staly stav ako keby.

Skontroloval som poloosi na oboch stranach nieje tam skoro ziadna vola (minimalna co sa aj odporuca mat). Napada ma tiez ze ste spominali ten zotrvak ale zas ja nepocujem ziadny zvuk, vobec nic.

Spravil som aj taky test ze: zaradil som D, pustil pedal a bez plynu mi uplne plynulo prehodilo na 2. Potom som spravil test ze dal som D, pustil pedal a trosku pridal plyn a uz bolo citit ako dal na 2.

Sorry za dlhy prispevok ale tak nechcem vyhadzovat peniaze za nieco kde by nebola chyba, tak len ze ci vam to nieco nenapoveda vcom by to mohlo byt.

Som z BA, cislo 0907 303 338. Diky
Tomas Poor
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 04 zář 2017, 16:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomas Poor »

Ahoj potřeboval bych poradit mám stejný problém jako Cmoud a potřeboval bych poradit s řešením. Diky
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Daj si urobit nanovo adaptaciu prevodovky. Samozrejme nesmies mat problem na motore, pretoze tento ked ma maly vykon, vtedy prevodovka hlada pozadovany vykon vo vyssich otackach. Ak nepomoze, tak opotrebovana dvojspojka.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“