trafic 2.0hdi - zahada hlavolamu

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

= kontrola tesnosti ventilov pri HU
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

nevim co s tim bylo - ke me to prijelo uz nepojizdne, udajne se menilo jen turbo - bez vysledku.

kdyby netesnily ventily byl by urcicite horsi start.... ale zmerim komprese - i v HU.
ted nejdou ven vstriky...klasika

a diky moc za spolupraci - hned je cloveku trochu lip :)
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

narazal som na to casovanie ;) či sa nepotočila vačka ak je koleso lisované.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

prvně zjistit co s tím bylo/nebylo a co s tím kdo dělal
ona ta nakopnutá vačka může relativně normálně fungovat ( starty OK ), ale dělá to psí kusy..
blbý je že to nepoznáš...nedá se to změřit,okem vůbec ne
tady ty lisovance se ale při potkání pohnou na 99%
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

roman1648 píše:prvně zjistit co s tím bylo/nebylo a co s tím kdo dělal
ona ta nakopnutá vačka může relativně normálně fungovat ( starty OK ), ale dělá to psí kusy..
blbý je že to nepoznáš...nedá se to změřit,okem vůbec ne
tady ty lisovance se ale při potkání pohnou na 99%
hmm nejde to zjistit... hrabali se v tom ruzni lide- udajne to jen prestalo dobre jezdit...co delal 1 servis nikdo nevi, druhy udajne jen vymenil turbo a ja jsem treti....

ano, resil jsem ducato s 2,3 iveco motorem (retezy) napinak selhal a potkalo se to - posunute ledviny na na vackach - jelo to obcas na 3 valce - nikdo to nedokazal odmerit ale po vymene obou vacek bezel hezky....
u znackoveho Fiata - nebudu jmenovat- diagnostikovali motor KO nutna vymena za kilo+

tady vypada ze hlava nebyla dole co je motor v aute (ale tema dvema okynkama na odfuk vidim ze to je taky trubka s nalisovanymi hrby...)

...... bojuju se vstrikama stale

zkusim postupne vsechny pisty v horni uvrati natlakovat zhora a porovnam uniky
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

má to balonék? :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Kolikrát pomůže při nastavených rozvodech kouknout někde ke kolegovi ,/který jede/ jak ten ty rozvody má..Třeba jen jak jsou palce na vačce u něho a u tebe..Není to o zub na převodu vačka -vačka? Když to plive při vyšších otáčkách ...
nepropadat panice...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ked nad tym rozmyslam ak je vacka posunuta len kusok..nezistis to..pretoze ked tlakuješ hlavu...a dáš piest do TDC...vzdy je tam kus miesta v ktorom to drží tlak (ventile zavrete) a nebudes vediet ci je to OK alebo nie.

ak by bola vacka posunuta moc...to by už nešlo uplne hm...

toto jedine zistit podla origo vačky, presne polohu kolies vs palce..na stole.

Logiku mi to dava...ak je to posunute len o kusok....pri nizsich otackach to este stiha...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
sharan933
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 led 2008, 16:25
Bydliště: slovensko

Příspěvek od sharan933 »

Ak vyberies vstreky tak to bude zazrak vacsinou pri vyberani sa tak poskodi ze musis dat novy ja bojujem s mercedesom s niecim podobnym tiez tam ostanu vysiet ventily ale robi to len rano pokial si dobre pamatam tak neda sa to vytocit na mieste
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

vstriky jsou konecne venku - vyrobil jsem dlouhou matici (svaril 2) a trhakem jsem s nim pootocil, pak uz se daly rozhybat - bal jsem se na ty pieza jit zpetnym kladivem....

zitra skopneme prsa a kouknem na ty rozvody... ty ventily fakt budou mit dlouhej mrtvej bod a nepozna se nic bez kontroly casovani. Poznam jen diference mezi valci a ty to delat asi nebudou...

skoda ze vacky dou dolu zaroven s vikem :(
Naposledy upravil(a) morose dne 23 kvě 2017, 20:22, celkem upraveno 2 x.
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

dreizig5 píše:má to balonék? :D
ma :) ale ten ted je mimo kdyz mam lahev s naftou za svetlem....
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

řešil jsem Vivaro taky 2.0dci bez vykonu a vytahaný řetěz, ale v chybyách bylo snímač vačky vadný
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kolik to mělo najeto ?
díky
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

tohle ma 250.000 - retez urcite jak novej nebude...dobra myslenka - jen ten snimac zatim nic nehlasi...
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

Okura píše:řešil jsem Vivaro taky 2.0dci bez vykonu a vytahaný řetěz, ale v chybyách bylo snímač vačky vadný
umiral ti pod plynem po vytočení nebo byl pokles vykonu linearni?

PS: Dnes jsem to nezvladl, pujdu ańa to zase rano...
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“