Nerovnomerné opotrebenie kotúčov

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Tak to už pak záleží jaký je k dispozici kredit. Mi přijde dle fotek, že by to rozbrzdit ještě šlo, jestli nehážou, vlna tam ale už zůstane...
AMF; M47/T2
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1367
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Můžu se zeptat jaká vlna, z čeho?
Člověk se pořád učí.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 986
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Neviem či si už našiel riešenie , ale najpravdepodobnejší viník je držiak strmeňa brzdy , prípadne samotný strmeň ,ktorý sa nepohybuje kolmo na kotúč . Ak máš možnosť , premeraj kolmosť pohybu piestika na kotúč a tiež kolmosť postavenia operných patiek strmeňa . Ak neodstrániš príčinu , márne budeš investovať do nových kotúčov . Ak nemáš možnosti zmerať postavenie strmeňa , potom je lepšie kúpiť nový aj s držiakom.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

necital som ani jeden prispevok, ale podla nazvu usudzujem ze ti ostava vysiet jedna platnicka. Zhod prasiatka a uvidis na nich drazky od platniciek, ked do nich spade platnicka tak sa uz neuvolni. Zarovnaj to pilnikom.
Alebo ti ostava visiet valcek v strmeni.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

šulda píše:Můžu se zeptat jaká vlna, z čeho?
Nerovnost na kotouči, ikdyž bude vyleštěný.
AMF; M47/T2
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“