měl jsem u Citroena C8 vadné turbo.. Vůle byla tak 0,5cm do stran, takže vylámané lopatky turbíny i kompresoru, olej v intercooleru...
Koupilo se nové vyvážené srdíčko a mechanik mi ho namontoval.. Prý výfukovou část nechal na autě, vymontoval dmychadlo se středem, vyměnil za nové a namontoval zpět...
Momentálně mám problém s příliš vysokým tlakem turba.. I při pomalé jízdě do mírného kopce ukazuje regulace 5% a stejně je tam o 500mbar více než by mělo být.. Pří ráznějším stisknutí plynu vyskočí okamžitě chyba motoru...
Dočetl jsem se o možném problému s membránou swirl.. Kontroloval jsem a swirl se hýbe..
Takže v čem může být jádro pudla??
a/ Může být nový střed vadný?? (made in china) Ale dávalo by vadné turbo příliš vysoký tlak???
b/ Zaseklé ovládání variabilní geometrie.. Je pravděpodobné, že staré turbo si o lopatky toho vysouvacího věnečku škrtlo.. ale prý na něm nebylo znát žádné poškození.. Když má omezit tlak, mají být ty plošky vysunuté, nebo zasunuté??? A hlavně.. jaká je výchozí poloha?? Tím myslím při vypnutém motoru.. vysunuté, nebo ne?? Prý byly vysunuté..
c/ Jiná chyba v autě, která třeba oddělala to staré turbo???
Dík za rady..
P.S. Mechanik, co to dělal je kamarád a nechtělo se mu do toho.. Trošku jsem ho překecal, takže řešení typu reklamovat, ať mi vrátí funkční auto není zcela vhodná.. Spíše ho chci nasměrovat, aby to dal dokupy..
