SAG tuning - AUY

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jak by rekl Vici: "jedine NEW VB!" :lol:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

Forest píše:Jak by rekl Vici: "jedine NEW VB!" :lol:
hehhehhehhehe :D to vystihuje všetko :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

tak či tak môj názor - sériovka 96kw + chip chodí ako motorka krásne zospodu fasa.. jasné v otáčkach tomu chýba ťah ale...

seria 85 - určite FMIC - dá sa tam vcelku fajn zmestiť, gtb turbínku chip a airbox trubka sania 96kw - je to obrovský rozdiel.

a ide to :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

hledám,hledám nemohu dohledat :) řeší se tu úprava PD tak to dám sem, chtěl jsem se zeptat, jak lze udělat graf s plochou křivkou točivého momentu ? chápu že záleží hlavně na turbu, ale jaké vybrat?(trysky případně k tomu) představa 400Nm+ auto v podpisu,pokud offtopic tak se omlouvám
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Forest píše:Jak by rekl Vici: "jedine NEW VB!" :lol:
tak to každopádně, nic jiného bych nechtěl :havaj:
Mirra306
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 črc 2015, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: ValMez

Příspěvek od Mirra306 »

pomuže sériovému turbu z AUY airbox a trubka k turbu z 96kw?
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

Mirra306 píše:pomuže sériovému turbu z AUY airbox a trubka k turbu z 96kw?
ak áno bude to úplne zanedbateľné :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

no možná ne.. každopádně pozor, má to jiný průměr tubusu na váhu, asi to bez úpravy softu nebude fungovat úplně správně

neměřil někdy někdo kolik přidá filtrbox a vedení vzduchu z ASZ třeba na nějaké Oktávce nebo tak?
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Mirra306 píše:pomuže sériovému turbu z AUY airbox a trubka k turbu z 96kw?
Kdysi jsem na netu četl elaborát od člověka, co něco podobného zkusil na fabii Tdi 74kW, včetně měření výkonu. Výsledek bylo tuším dokonce lehké zhoršení průběhu, ale už si to moc nepamatuju. Nemůžu to najít.
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

sniper-- píše:No já mám původně AUY,jenže mi čekali rozvody, spojka a završilo se to těsněním pod hlavou. Tak jsem narychlo složil jinej motor ( blok rotacka, střeva ASZ, ) a vyměnil ho kus za kus. Dal jsem na to gtb1749vk a do origo vstřikovačů trysky 1043 z AL. Mám tu přípravenej ještě celohlinik fmic, tak ho tam ještě az bude čas musím dat a jsem nedockavej co z toho vyleze
Tak to bude rozdiel tomu ver :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

Rolan píše:
Mirra306 píše:pomuže sériovému turbu z AUY airbox a trubka k turbu z 96kw?
Kdysi jsem na netu četl elaborát od člověka, co něco podobného zkusil na fabii Tdi 74kW, včetně měření výkonu. Výsledek bylo tuším dokonce lehké zhoršení průběhu, ale už si to moc nepamatuju. Nemůžu to najít.
a upravil soft?
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Vici píše:no možná ne.. každopádně pozor, má to jiný průměr tubusu na váhu, asi to bez úpravy softu nebude fungovat úplně správně

neměřil někdy někdo kolik přidá filtrbox a vedení vzduchu z ASZ třeba na nějaké Oktávce nebo tak?
Řekl bych že nic. Tahle úprava se hodně přeceňuje. Např. jsme ve škole zmenšili průměr sání traktoru na dirku velikosti malíčku, dal o 15 kw méně než normálně. 75 vs 60 myslím nějak. Neregulované turbo.

Aby to mělo smysl měřit, musel bys sledovat podtlak v sání a otáčky turbodmychadla, protože na výkonu poznáš prd, regulované turbo si to dosaje, samozřejmě za zvýšeného namáhání.
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

johnyM128 píše:
Rolan píše:
Mirra306 píše:pomuže sériovému turbu z AUY airbox a trubka k turbu z 96kw?
Kdysi jsem na netu četl elaborát od člověka, co něco podobného zkusil na fabii Tdi 74kW, včetně měření výkonu. Výsledek bylo tuším dokonce lehké zhoršení průběhu, ale už si to moc nepamatuju. Nemůžu to najít.
a upravil soft?
Ne, měřil sérii.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

otázka co to spíš udělá s jiným softem.. a nebo spíš navíc s větším turbem.. VA, VB.. přeci jen fabrika to tak zbytečně nedělala..
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Rolan píše:Ne, měřil sérii.
Ak bez upravy softu s vacsim sanim tak jasne ze mohol namerat menej kedze vaha zaznamena potom iny prietok..
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“