Ducato 2,3 120 multi - dusí se po odpojeni egr jede jak ma
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ducato 2,3 120 multi - dusí se po odpojeni egr jede jak ma
Ahoj. mam ducato ktere prestalo jet kourilo jak svina cerne pak odtah
po vyndani truba vycisteni egr a vseho co slo je to stale stejne
chod je po nastartovani pravidelnej ale ale po pridani plynu to nejde do otacek dusi se to kouri cerne
po odpojeni podtlaku egr jede paradne
vse je vycistene turbo egr potrubí vse ?
- pujdu stim na diagnostiku hazi to chybu motoru
ale nez pujdu nejaky napad ???
jeste nez se to podelalo uplne tak to obcas rano nechtelo jit za plynem muslo se pockat nebo chvylku jet pak to jelo po ohrati dobre.
po vyndani truba vycisteni egr a vseho co slo je to stale stejne
chod je po nastartovani pravidelnej ale ale po pridani plynu to nejde do otacek dusi se to kouri cerne
po odpojeni podtlaku egr jede paradne
vse je vycistene turbo egr potrubí vse ?
- pujdu stim na diagnostiku hazi to chybu motoru
ale nez pujdu nejaky napad ???
jeste nez se to podelalo uplne tak to obcas rano nechtelo jit za plynem muslo se pockat nebo chvylku jet pak to jelo po ohrati dobre.
Na diagnostice
chyby vaha vzduchu, egrventil lambda sonda atd po vymazaní uz se zadna chyba neobevila ani po poradnem protahnuti bylo to asi tim ze auto bylo zahrate
ale kolisa volnobeh po odpojeni vahy vzduchu vonobeh je jiz ok
v pondeli zkusim nastartovat studenej a uvidim jesli to bude blbnou a hodi to chybu nebo ne.
zatim to vypada na vahu vzduchu
chyby vaha vzduchu, egrventil lambda sonda atd po vymazaní uz se zadna chyba neobevila ani po poradnem protahnuti bylo to asi tim ze auto bylo zahrate
ale kolisa volnobeh po odpojeni vahy vzduchu vonobeh je jiz ok
v pondeli zkusim nastartovat studenej a uvidim jesli to bude blbnou a hodi to chybu nebo ne.
zatim to vypada na vahu vzduchu
volnobezna hodnota vahy vzduchu? % dutycycle EGR ventilu?
s tým EGR je to logicke..pokial je moc otvoreny EGR....nasavas vela spalín...a dusis motor....
Váha vzduchu je "feedback" pre funkciu EGR...cize ak vaha ukazuje kraviny, EGR bude robit kraviny.
s tým EGR je to logicke..pokial je moc otvoreny EGR....nasavas vela spalín...a dusis motor....
Váha vzduchu je "feedback" pre funkciu EGR...cize ak vaha ukazuje kraviny, EGR bude robit kraviny.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
dela to prevazne studene po nastartovani jak je to teple chyba neni a nedokazal sem ji tam dostat. Zkusim to rano nastartovat a uvidime jestli to hodi chybu teoreticky by melo egr se otevre a pokud vaha dava kraviny tak to bude delat zaseoctaviask píše:volnobezna hodnota vahy vzduchu? % dutycycle EGR ventilu?
s tým EGR je to logicke..pokial je moc otvoreny EGR....nasavas vela spalín...a dusis motor....
Váha vzduchu je "feedback" pre funkciu EGR...cize ak vaha ukazuje kraviny, EGR bude robit kraviny.
hodnoty vahy se mrknu v pondeli na diaglostice na coz sem zapomel se kouknout (diagnostika neni moje musim tam dojet)
Rano to hodilo hned zase zavadu motoru (vrtulnik)
jel sem na diagnostiku tam to pise EGR ventil stale otevren. Celej ventil sem prosel znovu vycistil je vporadku.
pak sem zkusil ten elektromagnetickej ventil a ten dela problemy obcas jde obcas ne ono taky proc nejede je celej totalne prorezlej. Jak je umistenej tam nahore tak na nej pravdepodobne tece a je asi ponem a dela problemy.
Zitra na nej mrknu blize popripade koupim novej stejne budu muset.
edit : je komplet prorezlej takze se objednal novej
jel sem na diagnostiku tam to pise EGR ventil stale otevren. Celej ventil sem prosel znovu vycistil je vporadku.
pak sem zkusil ten elektromagnetickej ventil a ten dela problemy obcas jde obcas ne ono taky proc nejede je celej totalne prorezlej. Jak je umistenej tam nahore tak na nej pravdepodobne tece a je asi ponem a dela problemy.
Zitra na nej mrknu blize popripade koupim novej stejne budu muset.
edit : je komplet prorezlej takze se objednal novej