Ducato 2,3 120 multi - dusí se po odpojeni egr jede jak ma

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Ducato 2,3 120 multi - dusí se po odpojeni egr jede jak ma

Příspěvek od avatar »

Ahoj. mam ducato ktere prestalo jet kourilo jak svina cerne pak odtah

po vyndani truba vycisteni egr a vseho co slo je to stale stejne

chod je po nastartovani pravidelnej ale ale po pridani plynu to nejde do otacek dusi se to kouri cerne

po odpojeni podtlaku egr jede paradne

vse je vycistene turbo egr potrubí vse ?

- pujdu stim na diagnostiku hazi to chybu motoru

ale nez pujdu nejaky napad ???

jeste nez se to podelalo uplne tak to obcas rano nechtelo jit za plynem muslo se pockat nebo chvylku jet pak to jelo po ohrati dobre.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Na diagnostice

chyby vaha vzduchu, egrventil lambda sonda atd po vymazaní uz se zadna chyba neobevila ani po poradnem protahnuti bylo to asi tim ze auto bylo zahrate

ale kolisa volnobeh po odpojeni vahy vzduchu vonobeh je jiz ok

v pondeli zkusim nastartovat studenej a uvidim jesli to bude blbnou a hodi to chybu nebo ne.

zatim to vypada na vahu vzduchu
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

jste sem mel odhnilou kostru na prevodovce ale to asi nema vyznam jsou tam jine dalsi
Naposledy upravil(a) avatar dne 09 čer 2017, 19:43, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

xxx
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

volnobezna hodnota vahy vzduchu? % dutycycle EGR ventilu?


s tým EGR je to logicke..pokial je moc otvoreny EGR....nasavas vela spalín...a dusis motor....

Váha vzduchu je "feedback" pre funkciu EGR...cize ak vaha ukazuje kraviny, EGR bude robit kraviny.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

octaviask píše:volnobezna hodnota vahy vzduchu? % dutycycle EGR ventilu?


s tým EGR je to logicke..pokial je moc otvoreny EGR....nasavas vela spalín...a dusis motor....

Váha vzduchu je "feedback" pre funkciu EGR...cize ak vaha ukazuje kraviny, EGR bude robit kraviny.
dela to prevazne studene po nastartovani jak je to teple chyba neni a nedokazal sem ji tam dostat. Zkusim to rano nastartovat a uvidime jestli to hodi chybu teoreticky by melo egr se otevre a pokud vaha dava kraviny tak to bude delat zase

hodnoty vahy se mrknu v pondeli na diaglostice na coz sem zapomel se kouknout (diagnostika neni moje musim tam dojet)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ak teraz budu nejake zavady...odpis presne cisla a popis...a ideal robit origo diagnozou..multiznacky klamu!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Rano to hodilo hned zase zavadu motoru (vrtulnik)

jel sem na diagnostiku tam to pise EGR ventil stale otevren. Celej ventil sem prosel znovu vycistil je vporadku.

pak sem zkusil ten elektromagnetickej ventil a ten dela problemy obcas jde obcas ne ono taky proc nejede je celej totalne prorezlej. Jak je umistenej tam nahore tak na nej pravdepodobne tece a je asi ponem a dela problemy.

Zitra na nej mrknu blize popripade koupim novej stejne budu muset.

edit : je komplet prorezlej takze se objednal novej
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

ventil vymenen chybu to uz nehazi takze vyreseno
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Taky jsem tuhle N18tku u našeho Ducata měnil, sice nedělala paseku jako tobě, ale taky pouštěla podtlak na egr podle svého uvážení. Po výměně mnohem lepší jízda.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Tomas.cz píše:Taky jsem tuhle N18tku u našeho Ducata měnil, sice nedělala paseku jako tobě, ale taky pouštěla podtlak na egr podle svého uvážení. Po výměně mnohem lepší jízda.
na tom fiatu je tak blbe udelane odvodneni okna ze to nechapu.. proste vse tece do motoru... takze silikon to jisti
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“