Galaxy AFN - uniká klima ... OPRAVENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Tak zatím vyměněno 17 těsnících gumek, (všechny pérkové spoje přetěsněny), dehydrátor nový, děravá trubka nahrazena spojkou a bez výsledku.
Přístroj pro plnění hlásí stále netěsnost systému, tak musím hledat dál.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Nafouknout dusikem, nekteri borci to foukaji i vzduchem na 10 , mejlovou vodu do rozprasovace a najdes to vzdycky
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Mejlovou vodou ? :D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jestli i plnička zahlásí netěsnost, tak to musí být díra se slyšitelným únikem Může to dělat i ucpávka kompresoru, už jsem se setkal s tím, že tlak v systému držela, ale podtlak na test plničky pustila. Zkusit natlakovat a nechat jak dlouho tlak vydrží
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Díky za rady, tak jsem doma o víkendu natlakoval kompresorem (stačilo na 7) a byl slyšitelný únik u spoje trubek co jdou dozadu (vlevo dole-u manžety řízení).
Jarovou vodou zjištěna dírka v silnější trubce.
Spustil jsem nápravnici, rozpojil v pérkových spojích a s obtížemi, ale nakonec zdárně vymontoval nejdelší trubku ven.
V práci jsem tigem zavařil, ale šlo to špatně,- i po dobrém očištění se tvořily drobné pory,tak jsem to pro jistotu ještě celé oblepil tekutým kovem, kdyby byl nějaký micro únik a uvidí se.
Pak napíšu
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

Tak mám opraveno :-)
Po zavaření trubky a montáži zpět, dnes bez problému naplněno a klima funkčí. Doufejme, že vydrží dlouho bez úniku...
Celková cena opravy cca 2800,- (nové "o" kroužky, dehydrátor, spojka trubek, naplnění).
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dobrá práce ;)
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

mne takýto zvar unikal... do 2 týždňov nebol dostatočný tlak
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 05 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od HarlyFXRS »

A pojistil jsi to ještě nějakým dvousložkovým lepidlem na AL ?
Myslím že dnešní chemie už je kvalitou někde jinde a micro trhliny může spolehlivě pojistit proti úniku.
A u sváru je lepší to roztáhnout víc do stran a přidat více materiálu, aby to bylo spolehlivější.

Když nepomůže ani svar a tekutý kov, tak už potom jedině vyřezat a nahradit spojkou na vysoký tlak, co je k tomu určena.

O ceně nejdelší trubky se asi nemá cenu bavit...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“