Vw Arl 1.9 tdi 110kw problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kuny
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 zář 2015, 15:45
Odpovědi: 0

Vw Arl 1.9 tdi 110kw problém

Příspěvek od Kuny »

Čaute potřeboval bych pomoci, nedávno jsem nechal repasovat turbo, po repasu se mi zdá, že má auto pozdější reakci na plyn, jako kdyby dlouho nafukovalo, přikládám logy je tam stare i nove turbo: https://uloz.to/!Ks4VTIV6rboU/log-view-logy-rar A u starého turba se mi zdálo, že to ze začátku zatáhlo víc, mohl by mi to prosím někdo vysvětlit? Dále po výměně turba se mi zdá, když sešlápnu plný plyn a vše ztlumím slyším normálně jak šustí turbo, ale do toho se najednou přidá jemný pískot jako by někde byla dirka ve vedení vzduchu mi připadá, nejsem si jistý, poradte co by to mohlo být :? Chci casem zvedat výkon a chci se ještě zeptat, kde bych mohl sehnat toto Obrázek
Obrázek
Obrázek
Jestli to někdo máte odkoupil bych a nebo jestli někdo může vyrobit a za kolik? Děkuji mějte se
mate.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 24 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od mate.s »

caues....mám uplne stejny problem, arl...turbo po repasu a zabíra mnohem pozdeji nez co bylo origo, navíc pocit jakoby byla nekde dirka a hrozne to syčí kdyz dam plnej, podle logu to ale tak asi neni, tak nevim...prisel si na neco?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

to je tá krása repasu :)......regulacia nastavena podla oka, tak sa nedučuj.

Jednoduche..pokial nemas nikde uniky v saní....N75tka, podtlaky OK, banka sa pri štarte zatiahne...

tak je turbo proste zlé :) ci uz zle nastavena regulacia....alebo cinske lopatky, zlé vôle...atd..

///stare turbo podla logu...plny tlak v 2500ot, 2,9bar overboost...cele zle.
///nove turbo ma plny tlak v 2000ot... to nie je az take strasne :)

akurat uz nemas ten 2.9 bar overboost...preto máš pocit ze to ide horsie.
Naposledy upravil(a) octaviask dne 01 črc 2017, 09:03, celkem upraveno 1 x.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
mate.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 24 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od mate.s »

muzu pridat log, bys bys schopny se na to podivat jestli je vse ok?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no skus
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
mate.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 24 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od mate.s »

zrovna jsem zalozil i nove tema v udrzbe, tak snad se nebudou mistní moc rozcilovat, ze se stejna vec resí na dvou místech :)

https://uloz.to/!McFJOrOws4Ax/seat-leon-arl2-csv
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

to: mate.s...
no ty tam mas nejaku upravu... plny tlak v 2000ot....

skontroluj sanie...či to niekde neuteka...ak nie, tak proste je to v turbe...no nie moc, ten plny tlak v 2000ot nie je az take hrozne.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
mate.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 24 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od mate.s »

ano vim o tom, vsak jsem to psal ze zabíra pozdej :) neni to jeste uplne hrozne, ale kdyz to je v tech 1800ot, je to prijemnejsii...nestacilo by jine nastavení táhla baňky?? Jinak ve všech spojích jsou nove gumičky, jen jeden spoj je cca po týdnu trosku od oleje, takze ten mozna uplne stopro netesní, jinak uz jsem na nic neprisel.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nie, tiahla sa nechytaj....

no potrebujes mat zostelovanu regulaciu...tak to bud posli niekam kde maju dynamicku stolicu aby poriadne zostelovali regulaciu alebo kup nove turbo...

ak teda vylucime ine veci ktore este mozu mat na to vplyv...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Porad dokola, repas turba od dementu.
Potazeny sroub dorazu, aby to vydrzelo nejakou
pochybnou zaruku.
Dobre udelany repas zacne od 1200/ot nabihat
do tlaku.
Stejne jako original.
A porad stejne firmy.
mate.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 24 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od mate.s »

Nechaval jsem to delat v turbosportu, tak jsem myslel ze to bude kvalitni prace
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

A neni nejakej problem treba u tebe ?
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

ja neviem co sa cudujete, staci si porovnat cenu repas a noveho turba...za tu cenu chcete aby to bolo ako nove a aby to aj tak nabiehalo ako original turbo? to je chore.. :roll:
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Kuny
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 zář 2015, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kuny »

mate.s píše:caues....mám uplne stejny problem, arl...turbo po repasu a zabíra mnohem pozdeji nez co bylo origo, navíc pocit jakoby byla nekde dirka a hrozne to syčí kdyz dam plnej, podle logu to ale tak asi neni, tak nevim...prisel si na neco?

Ano presne šicí v plném tahu, myslím si, že nemám v pořádku to vzduchove vedení, proto sháním to vedení co je na obrázku. Ještě jsem se k tomu nedostal to poradne projít, takže ti ještě nic neřeknu. :( A chlapi je to těžký postelovat tu regulaci? Diky
mate.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 24 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od mate.s »

prece kdyz neco "opravujes" tak tam das veci co tam maji byt a funguje to ne? proc u turba, kdyz se tam daj veci stejny jako tam byli, tak to nabíha jinak, asi to nechapu (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“