TDI Euro 3 koupit či ne?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
FandaTDiček
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 54
- Registrován: 31 pro 2011, 16:00
TDI Euro 3 koupit či ne?
Ahoj, chtěl bych se zeptat na váš názor. Má v dnešní době cenu kupovat nějaké auto s TDI ať už PD nebo rotačka, které má Euro 3, nebo je to blbost? Bude to druhé auto, na ježdění do práce, nákup, návštěva...
Dělám doma, sám, nejsem mediálně profláklej
Re: TDI Euro 3 koupit či ne?
Proc by ne......FandaTDiček píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat na váš názor. Má v dnešní době cenu kupovat nějaké auto s TDI ať už PD nebo rotačka, které má Euro 3, nebo je to blbost? Bude to druhé auto, na ježdění do práce, nákup, návštěva...
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Rotačka má budoucnost..., než je zakážou uplyne mnoho let a její splnění kouřivosti má problém pouze u šetřílků a tvořičů kolon..Ten kdo rotačkou jezdí svížně v pohodě projde, výkon je dobrý, spolehlivost je výborná a nemůže tam čekat past, jako u PD..Problém je, že aut s mála kilometry už moc není, majitelé je vytěžují až když auto začne chrlit krev.../olej/ 
nepropadat panice...
pokud ti nevadí že to bude v tvém případě zřejmě kastle platformy OI apod tak klidně. Já už bych do tohodle typu asi nešel. Sedět se v tom nedá, za tebe si nesedne taky nikdo, hlučný to je a úplně bez much ty auta taky nejsou, i když motory celkem drží a nežerou.
Ve srovnání co jsem musel dělat na OI, od stahovaček, po zámky, mikrospínače, nespočet předních ložisek, silentbloků než jsem dal puky, to samý čepy a tyčky, pant dveří, zlámaný kabely, vlnící se kotouče, rachtající napínáky řemene, urezlý výfuk za katem, párkrát hydroštely,.. Furt všechno dokola. Ale aspoň to málo žralo tak se to trochu vyrovnalo
To s OII jsem ve 330 neměnil krom vypadlých záslepek a projetých hyder a šál nic. Ani ložisko v kole, ani čep a ani tlumič ani dvouhmotu ani gumičky na vstřicích
Ve srovnání co jsem musel dělat na OI, od stahovaček, po zámky, mikrospínače, nespočet předních ložisek, silentbloků než jsem dal puky, to samý čepy a tyčky, pant dveří, zlámaný kabely, vlnící se kotouče, rachtající napínáky řemene, urezlý výfuk za katem, párkrát hydroštely,.. Furt všechno dokola. Ale aspoň to málo žralo tak se to trochu vyrovnalo
To s OII jsem ve 330 neměnil krom vypadlých záslepek a projetých hyder a šál nic. Ani ložisko v kole, ani čep a ani tlumič ani dvouhmotu ani gumičky na vstřicích
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Myslím, že každý máme s tou platformou O1 vs O2 úplne iné skúsenosti, napríklad niekto môže povedať presne opačne to čo ty, že na tej o2 spravil už milión vecí a na o1 v podstate nič, taktiež môžem povedať že ja by slm platformu O1 nemenil naozaj. Sám mám O1 ASV s skoro s 500 000 a ak by som nebol taký pedant a menil naozaj všetko len to čo je treba tak skoro nič nerobím, po 450 000 som menil silenty v náprade, inak len tankuješ a jazdíš. Áno trraz som musel meniť turbo pretože staré už bolo mrtvé pomaly a nechcel som čakať kým to úplne vypne. Hluk mi nejak nevadí, šupneš tam recaro sedačky z G4 alebo toleda a máš pohodlný posed. Za mňa (184cm) sa kludne odvezie dospelý človek.
Jasné občas musíš riešiť vlbostičky ako je mikrospínač, ale vymeníš zámok a máš zase na 10 rokov pokoj, proste tie motory sú motory ktoré opravíš doma na kolene nemá to žiadne veľké chyby ako boli lietajúce ojnice na bxe/bls a podobne. Samozrejme treba dať pozor na kasňu pretože po tých rokoch to už trošku hrdzavie ale ak má také auto múdry človek ten ho len tak ho nepustí to mi ver a tiež si ho budem šetriť až pokým ho nevyradí z premávky niečo iné
Jasné občas musíš riešiť vlbostičky ako je mikrospínač, ale vymeníš zámok a máš zase na 10 rokov pokoj, proste tie motory sú motory ktoré opravíš doma na kolene nemá to žiadne veľké chyby ako boli lietajúce ojnice na bxe/bls a podobne. Samozrejme treba dať pozor na kasňu pretože po tých rokoch to už trošku hrdzavie ale ak má také auto múdry človek ten ho len tak ho nepustí to mi ver a tiež si ho budem šetriť až pokým ho nevyradí z premávky niečo iné
fandatdicek: Jasne,kup to..Ja koupil i rotacku EURO 2 ,oktu 1 z italie.Kastle vynikajici,interier taky,no loupe se ciry lak z metly,ale na to to nejezdi.Najeto ted 300 a menil jsem akorat tlumice,hydrostely preventivne pri rozvodech a ted turbo.Vsechno bylo puvodni.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Má to můj obdiv, když vidím svého zetě, jak starého Passata s rotačkou , která má neskutečné km za sebou, on olej měnil jen jednou a já taky jednou, když jsem to dostal do ruky. Uvažuje o "novém" voze", /samozřejmě opět koncern/a pořád čeká, že to lehne..A ono to pořád jezdí, dával jsem mu jen turbo, když jsem se ptal na řemen, koukal na mě jako tele, když mu začal téci zadní svěrák, zase mluvil o konečné, a zase jezdí..A pořád jezdí a pořád jezdí, nedávno mi volal, že už je opravdu konečná, že se mu zpod motoru valí nafta a popsal mi, kde to stojí..Tušil jsem, že to nebude fatální, otevřu kapotu a tam v háji hadička z přepadu..Neměl jsem nářadí, tak jsem ji usekl klíči , nasadil a řekl mu, jakou koupit...A zase jezdí a motor si přede jako zamlada. Tenhle motor včetně auta UDĚLAL DNEŠNÍ POPULARITU KONCERNOVÝCH VOZŮ!!!!!A dodnes z toho koncern těží, a často neoprávněně.. 
nepropadat panice...