P 0420 - polo 1,2htp

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Nevim Milosi ja osobne jsem si na svou OI tdi dal kat novej.. za tu sluzbu co dela to nebolelo..
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mountune píše:Nevim Milosi ja osobne jsem si na svou OI tdi dal kat novej.. za tu sluzbu co dela to nebolelo..
a jakou službu ti ten kat dělá :?
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Auto, kat ne ;)
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

kluci,jakou ma mit krivku labda za katem na osicloskopu ?
Meri se to na volnobehu ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

rami píše:kluci,jakou ma mit krivku labda za katem na osicloskopu ?
Meri se to na volnobehu ?
se přihlaš do klubu osciloskopářů tak se stěma krucánkama domluvíš, díval jsem se na autodata a nic tam u htp není
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Měří se za jízdy a volnoběhu a i v odpojeném stavu.V ustáleném režimu jízdy bude napětí asi 600mv a pokud je kat ok tak bude rovná křivka podmínka je kat zahřátej.V plný akceleraci 900mv v deceleraci 100mv.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Kdyz pri volnobehu otevru vicko na olej ma se zmenit chod motoru ?

- pokud ano,co muze byt pricinou ze se nezmeni ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ano ma sa meniť ak nie tak ťaha falš alebo blbne regulator podtlaku.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

A muze to mit vliv na lambdu a na zminovanou chybu ?

Da se nejak odzkouset ten regulator ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

:shock:
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Dneska jsem mazal segre kontrolku a juknul jsem na readisness a vsecko OK a pritom chyba svitila,nechapu.

Segra uz setri na kat.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Mě to otcavia 1.8T dělá taky 1 z 4 testu to neprojde, už jsem vyměnil kde co dokonce i kat a výsledek pořád stejný,ale emise jsou v pořádku takže katem to neni
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Tak dneska namontovany starsi kat,tak dej se vule bozi (crazy)

Zkusebni jizda ,pak jsem udelal test Katu a dopdnul dobre,tak ted uvidime jak se to bude chovat v provozu.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

1.8T je sranda....ziadna nepride s readiness OK....

ja som na svojej readiness vyriešil:

nove obe lambdy, novy kat, 100% tesný výfuk, motor po GO!!!

readiness vyšlo....

Inak na staršej...zabudnite.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“