VA vs VB

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

techi píše:Neradí se, protože je konec s úpravami dieslů. Nikoho už to nezajímá.
to si nemyslím....jen je to otom že upravovat dneska 1,9tdi je uz velice jednoduchý a všechno okolo je vymyšlený takřka do detailu. Stačí si pročíst pár témat tady na foru a víš skoro všechno.
Vždyt to je porad dokola, turbo, IC, vstřiky, výfuky, sání, spojka.....tot vše.........jenom lenoši se ptají na tu samou věc 100x...... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Jo, jenže kolik těch 1.9 TDI, nejlíp v OI rotačce dnes fakt jezdí ? Většina je na vesnicích, okreskách, kde lidem stačí nízké provozní náklady, většinou je nezajímají nějaké hardcore úpravy, s kterými jsou akorát problémy. Na rychlostkách, větších městech už je pomalu nepotkáš. Upravovat euro 5 už nejde, určitě ne tak snadno a levně při zachování emisí, které ať chcete nebo ne jsou důležité.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

<offtopic>Z meho okoli se stale vice lidi uchyluje prave k rotackam a mnohdy "nepohrdnou" ani 8V PDcky. Duvod je prosty: spolehlivost a v porovnani se soucasnymi auty nizsi naklady na provoz. Navic, rotacka si necha libit opravdu zachazeni, na ktere by novodoba auta reagovala bud poruchou nebo vyzvou k dostaveni se do servisu. </offtopic>

Jeste poznamka k tomu co napsal Vici: nejde jen o objem spalin ve smyslu nedostatecnemu prutoku ale i paku, tedy nedostatecnou silu spalin k ucinnemu vyuziti vetsiho compressoru (napriklad kdyz nekdo na V/VA dal tehdy oblibeny compressor z 2052).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
fero
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 19 říj 2006, 06:12

Příspěvek od fero »

ak sa mozem vratit k teme,teda neda sa bez uprav prehodit VB do VA hovorim o 16ventile BKD.
A aky mate nazor na to,keby VB odrezane od zvodov sa privarilo na 16v zvody,nebola by toto najednoduchsia cesta?
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

A nebylo by už lepší dát na 16V motor lepší turbo než VB které by dokázalo využít těch 16 ventilů ? VB turbo vždy můžeš dobře prodat, zájem o ně stále je.
Já osobně to to vidím tak, že další TDi mi do baráku nesmí. Ty nový už prostě nestojí za ty problémy a finančně se prostě nevyplatí, kdejaký benzín dnes jezdí úsporněji a s nižšími náklady na provoz.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“