MB s124 250 T D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MB s124 250 T D
Ahoj mám již legendární techniku 250 d 8v s 66kw, motor byl na kompletní prohlídce u znalce MB, (Místí uživatel s přifouknutou OM605), starší pán, kterej motor komplet prohlídnul, čerpadlo na repas, kontrola všeho, výměna gufer na ventilech, ale i tak má ten muj méďa ohromnou spotřebu oleje a to zejména v otáčkách... kvůli podtlaku v sání po deceleraci (medvěd to tak údajně prostě má...) zahulí modře, takže je jistý že motor olej žere, nejspíš přes sání... Rozhodně se nechystám na nějaké GO (motor čerstvě 400 Tkm, takže zajeto, chytá na první otočení) spíš bych pořešil asi Oil Catch, nebo máte někdo zkušenost se spotřebou až 1l 800km?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
S mou úctou k technice a k opovrhování šetřílků ti přeji mnoho úspěchů..Něco zkurvit umí každý, v Čechách je to oblíbený sport hlavně u těch, kteří sami nikdy nic nevyrobili, neopravili, jen zkouší, co technika "dovede"...Ale mělo by být pravidlem,, aby vždy tito soudruzi předem sdělili, na jaké palivo vlastně jezdí, a jestli ve své historii někdy vyměnili olej v motoru a to ten, který tam patří, a ne nějaký transformátorový...
nepropadat panice...
Co se do mě poustis ty soudruhu? Říkal jsem snad že jsem si to způsobil sám? Takhle jsem to auto koupil... A z Německa, takže o Čechách bych moc nemluvil... hned tady hazite fatální chyby, a způsob mého provozování auta aniž byste mě znali, měním olej se vsema filtrama co 10 000km, což je úplně normální... A jelikož se auto zachlasta oleje jen když dostane cocku, tak je prostě podtlak v sani, motor má skoro půl mega, ale protože maka jak švícary, tak proč bych do něj vrtal...jericho-3 píše:S mou úctou k technice a k opovrhování šetřílků ti přeji mnoho úspěchů..Něco zkurvit umí každý, v Čechách je to oblíbený sport hlavně u těch, kteří sami nikdy nic nevyrobili, neopravili, jen zkouší, co technika "dovede"...Ale mělo by být pravidlem,, aby vždy tito soudruzi předem sdělili, na jaké palivo vlastně jezdí, a jestli ve své historii někdy vyměnili olej v motoru a to ten, který tam patří, a ne nějaký transformátorový...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Já se do tebe nepustil jen říkám svůj názor soudružko. Ať si každý dělá co chce, ale ať se pak nediví..Pokud v D jezdili na tohle palivo, tak to asi byli Turci nebo Habešani. Ale přesto se omlouvám , pokud jsem tě urazil..Chudák motor, tolik ta stará konstrukce vydrží a přesto ani nedostane pořádně nažrat...
nepropadat panice...
Nic se nestalo , ale já mám auta rád a takhle jsem to dostal. Auto odemě dostane první poslední, já bych to netragetizoval, auto dávám postupně do kupy, protože se majitel předtím nestaral... Byl to čistokrevnej Němec, kterej to krmil jen řepkou bez aditiv, takže už to odneslo asi 5x filtrů, všechny zajebaný... motor byl na kompletní kontrole u člověka co udělal těhle w124 stovky (ale i závodních), říkal, že ten motor je bez karbonu, neni ani zajetej, je to prý kus od kusu a někte prostě olej žerou, oil catch by to měl vyřešit. Jinak voda neubývá, motor to je šepot květi, fakt skvělý auto, na tu dobu (když se rozpohybuje) umí konstantně držet 160 (se spotřebou do 8l/100km)jericho-3 píše:Já se do tebe nepustil jen říkám svůj názor soudružko. Ať si každý dělá co chce, ale ať se pak nediví..Pokud v D jezdili na tohle palivo, tak to asi byli Turci nebo Habešani. Ale přesto se omlouvám , pokud jsem tě urazil..Chudák motor, tolik ta stará konstrukce vydrží a přesto ani nedostane pořádně nažrat...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)