Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně bloku hodnot v centrální jednotce kanál 63 svorka 50.
Hodnoty ofoceny při poloze klíčku pro start, nevím co znamená hodnota (FB) Relé startéru mi nesepne. Díky.
petr petr píše:Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně bloku hodnot v centrální jednotce kanál 63 svorka 50.
Hodnoty ofoceny při poloze klíčku pro start, nevím co znamená hodnota (FB) Relé startéru mi nesepne. Díky.
co brzdovej spínac nemusel jsi při startu stat na brzde ?
Spínačka je funkční to je vidět z toho prinscreenu a brzdou to není. Při poloze "P" to startuje i bez brzdy. Když to nastartuji na krátko , tak to normalně jezdí, nevím co jiného mi to muže blokovat, nebo jaká jiná porucha.
Je to 2010 a brzda je funkční v měřených hodnotách normálně funguje.
Relé občas sepne na okamžik a to se tam objeví ZAP ale startér jen kopne s motorem a nic.
U Passatu to u automatu bez brzdy od modelu 2011 nenastartuješ, to jsem si 100% jistý a pochybuji že by koncern měl jiné prostupy startování pro jednotlivé modely. Ale at spíš napíše někdo kdo má OII po fl. s automatem.
A vidíš, člověk se furt učí, ta brzda platí až pro SUPa MY2013 nebo OIII, takže s tím Passatem máš pravdu. Maj to ale asi mít jen auta se START-STOP systémem a automatem.
V anglické verzi je napsáno taky FB to jsem zkoušel. Dokonce i supervag má kanály stejně popsané.
A v měřených hodnotách už víc nejde najít motor ti start povoluje už nevím které to políčko , ale když běží motor je tam "VYP" to jsem zkoušel.
Jediné k čemu jsem se dopracoval je tenhle kanál kde svorka FB ja VYP proto nesepne relé a nemůže se dostat dále. Jediné co mě ještě napadá vyměnit jednotku centrální elektriky jestli její výstup na ovládání toho relé není odkouřený, jinak už nevím a proto jsem psal tady.
Takže zpět k tomu řazení, na budíkách vidíš vždy, jakej je zařazenej program, tedy kde je volič (hlavně P a N) a nebo to blbne? Nevím, ale předpokládám, že tato informace slouží i pro stav před startem, tedy jinej snímač tam není.
Pro 7st. DSG 0AM platí
Volicí páka E313
Do modulu volicí páky je integrována řídicí jednotka senzoriky volicí páky a ovládání elektromagnetu blokování volicí páky. Polohy volicí páky jsou rozpoznány Hallovými snímači, integrovanými v řídicí jednotce senzoriky volicí páky. Signály polohy volicí páky a signály režimu Tiptronic jsou vysílány přes datovou sběrnici CAN do mechatroniky a do řídicí jednotku panelu přístrojů.
Využití signálu
Elektronická řídicí jednotka mechatroniky využívá signál k rozpoznání polohy volicí páky. Signál je využíván pro realizaci jízdních režimů (D-R-S nebo Tiptronic) a pro ovládání odblokování spouštěče.