jak čistíte IC a vedení po smrti turba-?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

jak čistíte IC a vedení po smrti turba-?

Příspěvek od Vici »

Turbína na mém Auy onehda v oblaku dýmu vypustila svou duši. Je na kaši. IC samozřejmě plné oleje. Ten jsem vylil. Vedení jak to šlo vytřel,ale nevím nevím.. Ještě třeba proplach wapem?A ic vypláchnout benzínem?je zánovni..:-( nebo koupit radši nové? Nerad bych pohřbil nove vbčko:-( dík
Naposledy upravil(a) Vici dne 10 zář 2017, 20:27, celkem upraveno 1 x.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

chladenie vzduchu je "za" turbom...

vyplachnut v benzine....vela vela benzinu...

hlavne ja ked davam nove turbo, fakt nove...tak ide vana dole, vycistit, dostat z motroa stary olej, novy...a potom za 1000km este raz novy.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Vedení postrčit provázkem , navázat hadru a protahovat , a protahovat
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ted to budu dělat, ještě že máme v práci mycí stůl tak můžu proplachovat donekonečna (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
TomasFaryTDI
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 31 pro 2016, 19:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasFaryTDI »

urcite bych vymenil privodní hadici na mazaní turba a o odvodní hadici olej z turba no a klasika vana dole sací koš dole atd vse okolo turba ven a čistit :D
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Olejovemu vedeni nic nebude.. :-)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

trubka olej vedenia = nova, ak presakuje aj odtokova... = nova
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

neprosakuje nic.. vše je jak nové..auto najeto 150tkm...

tak právě přemýšlím proč to turbo zemřelo.. kompresor na kaši, hřídel zlomená.. částečně asi proto, že jak to začlo kouřit tak žena jela dál, že hned nešlo zastavit..
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3736
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Co to bylo za turbo? Řešil jsem pár KKK které se rozlítly bez nějakého zjevného důvodu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

1749V Garrett.. najeto 155tkm... příznaky před smrtí žádné. Respektive s otevřeným oknem bylo trošku slyšet, k posledku, ale ne víc než na jiných autech běžně..
jediné co, tak syčel posilovač, ale pochybuju že by to mělo takový vliv na regulaci, aby se turbo přetáčelo.. to by asi padalo do nouzáku pro přefuk..

proto se mi nechce ani měnit tu přívodní trubku, té přeci nemůže nic být.. to leda tak tu odpadní, kde by mohl být bordel z ložiska chcíplého turba..

Dávám VB a je to zábava.. vypadá, že nej řešení na výstupu z turba je hadice s trubkou z 96/110kW.. jen se zacvakne (výstup z turba se teda musí natočit směrem dolů) - netřeba nic bastlit.. zatím to ale nemám na autě - není na to čas
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

privodna trubka sa meni vzdy ked sa dava nove drahe turbo, mozu v nej byt nečistoty z oleja, prilepené teplotou..atd..

+ často byva poškodená koncovka a potom tadial presakuje olej.

Ak ju nechces menit, však nemusis...je to len odporucanie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak jo..asi to tak bude lepší.. pro klid duše.. :)
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Já teda na autě, kde se turbo vyloženě rozletělo, dávám vše co nejde pořádně vyčistit a není tam vidět novy. Takže zrovna IC bych dával novej.. Naposled na 320d byli kousky lopatek zasekany i v přívodní hadici vzduchu do turba. Taková jedna malá špona může pak zničit nový turbo a zas vše kolem.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Tak IC jsem dal nový.. BEHR/Hella je origo..
přívodní trubku mazání teda taky, ale na to bych se znovy vysral z vysoka, původní už nedělaj, je přečíslovaná na stejnou jako je třeba na O1 a tu tam dostat je porod ježka...

a dostat tam VB - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 82#1180782
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“