
jak čistíte IC a vedení po smrti turba-?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jak čistíte IC a vedení po smrti turba-?
Turbína na mém Auy onehda v oblaku dýmu vypustila svou duši. Je na kaši. IC samozřejmě plné oleje. Ten jsem vylil. Vedení jak to šlo vytřel,ale nevím nevím.. Ještě třeba proplach wapem?A ic vypláchnout benzínem?je zánovni..
nebo koupit radši nové? Nerad bych pohřbil nove vbčko:-( dík

Naposledy upravil(a) Vici dne 10 zář 2017, 20:27, celkem upraveno 1 x.
chladenie vzduchu je "za" turbom...
vyplachnut v benzine....vela vela benzinu...
hlavne ja ked davam nove turbo, fakt nove...tak ide vana dole, vycistit, dostat z motroa stary olej, novy...a potom za 1000km este raz novy.
vyplachnut v benzine....vela vela benzinu...
hlavne ja ked davam nove turbo, fakt nove...tak ide vana dole, vycistit, dostat z motroa stary olej, novy...a potom za 1000km este raz novy.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 31 pro 2016, 19:14
1749V Garrett.. najeto 155tkm... příznaky před smrtí žádné. Respektive s otevřeným oknem bylo trošku slyšet, k posledku, ale ne víc než na jiných autech běžně..
jediné co, tak syčel posilovač, ale pochybuju že by to mělo takový vliv na regulaci, aby se turbo přetáčelo.. to by asi padalo do nouzáku pro přefuk..
proto se mi nechce ani měnit tu přívodní trubku, té přeci nemůže nic být.. to leda tak tu odpadní, kde by mohl být bordel z ložiska chcíplého turba..
Dávám VB a je to zábava.. vypadá, že nej řešení na výstupu z turba je hadice s trubkou z 96/110kW.. jen se zacvakne (výstup z turba se teda musí natočit směrem dolů) - netřeba nic bastlit.. zatím to ale nemám na autě - není na to čas
jediné co, tak syčel posilovač, ale pochybuju že by to mělo takový vliv na regulaci, aby se turbo přetáčelo.. to by asi padalo do nouzáku pro přefuk..
proto se mi nechce ani měnit tu přívodní trubku, té přeci nemůže nic být.. to leda tak tu odpadní, kde by mohl být bordel z ložiska chcíplého turba..
Dávám VB a je to zábava.. vypadá, že nej řešení na výstupu z turba je hadice s trubkou z 96/110kW.. jen se zacvakne (výstup z turba se teda musí natočit směrem dolů) - netřeba nic bastlit.. zatím to ale nemám na autě - není na to čas
privodna trubka sa meni vzdy ked sa dava nove drahe turbo, mozu v nej byt nečistoty z oleja, prilepené teplotou..atd..
+ často byva poškodená koncovka a potom tadial presakuje olej.
Ak ju nechces menit, však nemusis...je to len odporucanie.
+ často byva poškodená koncovka a potom tadial presakuje olej.
Ak ju nechces menit, však nemusis...je to len odporucanie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Já teda na autě, kde se turbo vyloženě rozletělo, dávám vše co nejde pořádně vyčistit a není tam vidět novy. Takže zrovna IC bych dával novej.. Naposled na 320d byli kousky lopatek zasekany i v přívodní hadici vzduchu do turba. Taková jedna malá špona může pak zničit nový turbo a zas vše kolem.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci
Tak IC jsem dal nový.. BEHR/Hella je origo..
přívodní trubku mazání teda taky, ale na to bych se znovy vysral z vysoka, původní už nedělaj, je přečíslovaná na stejnou jako je třeba na O1 a tu tam dostat je porod ježka...
a dostat tam VB - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 82#1180782
přívodní trubku mazání teda taky, ale na to bych se znovy vysral z vysoka, původní už nedělaj, je přečíslovaná na stejnou jako je třeba na O1 a tu tam dostat je porod ježka...
a dostat tam VB - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 82#1180782