hoši poradte :)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Forest píše:Osobne bych volil FB Sprint502, maximalne FB Sprint1019, FB Sprint764 jsou na serii uz vylozene zbytecne a bez vymeny turbodmychadla to nema jakekoli opodstatneni a negativa presahuji pozitiva.Hroznej nesmysl, nechapu, jak se nekdo takovy muze stat dealerem APR. Opravdu obraz bidne reality.
Drahý Foreste,spisovný a velmi vzdělaný človeče :) drž se svého tzn. radit po internetu a mě a apr nech být,nechápu proč napadáš můj názor.Je to můj názor a když jsem jezdil v tdi s nějakými úpravami at už jen trysky spotřeba nebyla vyšší maximálně 0,5l na 100km,takže když já napíšu,že spotřeba zůstane stejná je to můj názor.To,že ty jsi šetřílek co toho 0,5l opravdu bude řešit není můj problém.A radím ti dobře na to co předvádíš se vykašli,takovéhle napadání.Neznáme se,takže bych ti radil trochu soudnosti.

A samozřejmě ta vyšší spotřeba se přisuzuje ke stylu jízdy,ale to i ta nižší,že.
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

<offtopic>
PetrSs píše:Drahý Foreste,spisovný a velmi vzdělaný človeče :) drž se svého tzn. radit po internetu a mě a apr nech být,nechápu proč napadáš můj názor.Je to můj názor a když jsem jezdil v tdi s nějakými úpravami at už jen trysky spotřeba nebyla vyšší maximálně 0,5l na 100km,takže když já napíšu,že spotřeba zůstane stejná je to můj názor.To,že ty jsi šetřílek co toho 0,5l opravdu bude řešit není můj problém.A radím ti dobře na to co předvádíš se vykašli,takovéhle napadání.Neznáme se,takže bych ti radil trochu soudnosti.

A samozřejmě ta vyšší spotřeba se přisuzuje ke stylu jízdy,ale to i ta nižší,že.


Drzim se sveho, to mi ver. APR nemohu nechat byt, casem pochopis.

Paklize prezentujes svuj nazor napis to ve smyslu "moje zkusenosti jsou takove", nikoliv ultimativnim zpusobem. Ja jsem schopen jezdit na AGR 4x4 s S764 i pres 7 litru takze setrilek asi nebudu, nemyslis? ;)

Ver mi, ze nejen s prodejem chipu a uprav mam svoje rekl bych hodne bohate zkusenosti a vim jaci jsou zakaznici - slibis jim, ze to nebude zrat a na to konto na to slapou jako zbesili a pak si stezuji.

Paklize mas jen trochu sebereflexe (nebo tebou zminovane soudnosti) tak zajiste uznas, ze to, jak jsem to napsal je vystizne a kazdy se v tom muze najit.

Ver, ze veskera spotreba se tyka jizdniho stylu ale take ver, ze kazdeho zakaznika mileji prekvapi nizsi nezli vyssi, protoze tu ti omlati o hlavu.</offtopic>


Neco faktickeho k tematu bys nemel?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Forest píše:Drzim se sveho, to mi ver. APR nemohu nechat byt, casem pochopis.

Paklize prezentujes svuj nazor napis to ve smyslu "moje zkusenosti jsou takove", nikoliv ultimativnim zpusobem. Ja jsem schopen jezdit na AGR 4x4 s S764 i pres 7 litru takze setrilek asi nebudu, nemyslis? ;)

Ver mi, ze nejen s prodejem chipu a uprav mam svoje rekl bych hodne bohate zkusenosti a vim jaci jsou zakaznici - slibis jim, ze to nebude zrat a na to konto na to slapou jako zbesili a pak si stezuji.

Paklize mas jen trochu sebereflexe (nebo tebou zminovane soudnosti) tak zajiste uznas, ze to, jak jsem to napsal je vystizne a kazdy se v tom muze najit.

Ver, ze veskera spotreba se tyka jizdniho stylu ale take ver, ze kazdeho zakaznika mileji prekvapi nizsi nezli vyssi, protoze tu ti omlati o hlavu.</offtopic>[/i]

Neco faktickeho k tematu bys nemel?
Bral jsem tvoje názory co se turb atd. týče,protože to máš evidentně nastudované.Žádný problém ani válku stebou nevedu,proto nechápu co hned útočíš.Stačilo napsat jenom tvů názor bez těch blbých žvástů okolo,ale to bys asi nebyl ty.Napiš zase nějakou tvojí super inteligentní odpověď ať tu uživatelům ukážeš jak jsi sečtělí,ale já už reagovat nebudu,protože je to zbytečné.Napadat a zpochybňovat něčí um ti rozhodně jde (dokonce bych řekl,že to vypadalo jako závist?ono v česku se není čemu divit,že.)Jinak já nejsem konfliktní člověk,a proto mě i tohle od tebe mrzí jak ses pustil do mé osoby.Pokud máš nějaké své zájmy s apr je lepší říkat věci narovinu,než tu zpochybňovat mě.
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

<offtopic>
PetrSs píše: Bral jsem tvoje názory co se turb atd. týče,protože to máš evidentně nastudované.Žádný problém ani válku stebou nevedu,proto nechápu co hned útočíš.Stačilo napsat jenom tvů názor bez těch blbých žvástů okolo,ale to bys asi nebyl ty.Napiš zase nějakou tvojí super inteligentní odpověď ať tu uživatelům ukážeš jak jsi sečtělí,ale já už reagovat nebudu,protože je to zbytečné.Napadat a zpochybňovat něčí um ti rozhodně jde (dokonce bych řekl,že to vypadalo jako závist?ono v česku se není čemu divit,že.)Jinak já nejsem konfliktní člověk,a proto mě i tohle od tebe mrzí jak ses pustil do mé osoby.Pokud máš nějaké své zájmy s apr je lepší říkat věci narovinu,než tu zpochybňovat mě.
Nemam tolik casu takze v bodech:
1) nevedu s tebou valku ani o to nemam zajem
2) zvasty jsi zde postl jako prvni ty, ja nasledne adekvatne na to upozornil
3) um? v pripade dealerstvi APR? to neni chiptuning
4) napis mi co bych ti mel sanci zavidet ... jedine, co jsem pripraven zavidet jsou zdrave a prospivajici deti
5) vez, ze o konkurenci v dealerstvi APR mi nejde
6) ja jsem konfliktni clovek v moment, kdy nekdo lze nebo jinak uvadi lidi v omyl ... ostatne presne proto jsem zde zareagoval, abych to uvedl na pravou miru a doporucil FB Sprint 502 protoze zamyslene trysky jsou zbytecnou "komplikaci"

</offtopic>
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

DIESELPOWER office píše:
standa123 píše:
Tom89 píše: tak potom nechápu proč kupovat 502 sprint vstřiky když je to jenom "chudá"81 kw..
Proto sem se ptal proc nedavat sprinty764. (noteeth)
Turbína je hřídelí spojena s kompresorem v druhé půlce turbodmychadla, v kompresorové části. Ten nasává vzduch a stlačený ho posílá dále do motoru a do spalovací komory. Tím ho je motor schopen získat více, a pokud k tomu přidáte více paliva, tak máte ve výsledku větší výkon, ale protože je GT1749V relativně malé turbodmychadlo, nedostanete do motoru požadované množství vzduchu a proto ani není možné adekvátně využít potenciál trysek FB Sprint764, i pro spotřebu paliva jsou v tomto případě vhodnějsí FB Sprint 502.

Výkonový potenciál, resp. energii paliva lze uvolnit pouze kvalitním prohořením. K tomuto procesu je nezbytný odpovídající objem okysličovadla, přesněji řečeno kyslíku. Vzhledem k tomu, že dmychadlová (sací) část u sériově dodávaného turbodmychadla (GT1749V) není schopna dodat odpovídající objem vzduchu a z něj odpovídající objem kyslíku, považujeme trysky FB Sprint 764 za zbytečně veliké. Je také třeba si uvědomit, že čím větší otvory trysek, tím horší je atomizace, která má samozřejmě dopad na kvalitu prohoření směsi paliva a okysličovadla.

Na základě výše uvedeného, podloženého léty praxe a s ohledem na zadání doporučujeme FB Sprint 502. Tyto jsou rozhodně optimem s dostatečnou rezervou pro danou konfiguraci.
tomu rozumím....ale myslel jsem to tak že malá rezerva do budoucna se vždycky hodí. Navíc jak bývá zvykem tak s jídlem roste chut.....a kdo ví na jak dlouho se spokojí s tímhle výkonem co bude mít. Tohle je jen můj názor a vlastně i moje zkušenost....... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

standa123 píše:tomu rozumím....ale myslel jsem to tak že malá rezerva do budoucna se vždycky hodí. Navíc jak bývá zvykem tak s jídlem roste chut.....a kdo ví na jak dlouho se spokojí s tímhle výkonem co bude mít. Tohle je jen můj názor a vlastně i moje zkušenost....... ;)
Stando, ale ruku na srdce: Sprinty764 nejsou takovym rozdilem (co se pozitiv tyce) a kdo by investoval do tak maleho skoku tak velke penize? Myslim si, ze vhodne bude, kdyz si nyni vezme tyto, pojezdi s dobrym volnobehem, spotrebou, kourivosti atd. a casem nasetri na stavbu rekneme neco ve smyslu GTB1756VK nebo GTB2060VKLR a koupi treba FB Race 520.

Dovolim si tvrdit, ze Sprinty764 jsou "kompromisem", ktery namisto aby sdruzoval vyhody tak skyta nevyhody. Takovy je muj subjektivni nazor.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“