Dej si ho. Pak sem dej, v lete teploty nasavanyho vzduchu.....sam uvidis kde je vyhoda.stanomx píše:chcel by som sa opýtať máte niekto ten veľký smic od darkside? resp. po ebayoch to chodi za par korun, ci viete niekto porovnať túto srandu z originálom z asz/obyč
Leon 1M 81ASV rotačka - zvýšení výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Když tu všichni tvrdíte jak je jednohmota pecka,tak by nebylo od věci napsat taky to negativní..třeba při akceleraci a deceleraci se auto chová jak s utrženým silentblokem na motoru..já už bych to do auta nedal ani kdyby mi to někdo cpal zadarmo..když už bych honil výkon okolo 170ps +,tak bych řešil 6kvalt..cenově to není o moc dražší než nová jednohmota od sachse..A jak už někdo psal o těch vybracích,to je další věc...auto drnčí v otáčkách ve kterých 90% lidí akceleruje..
Octavia II RS
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Plne souhlasim . Jen ze nakup 6q setu ktery bude v dobrym stavu je dneska trochu slozity . Hlavne jak ty prevodovky trpi na obaly. Koupit dobre poloosy , kompletni spojkovy set . Proste vsechno musi byt ve vybornem stavu . Nakup noveho spojkoveho loziska , sroubu setrvaku ,pritlacaku a novy prevodovy olej . Tohle uz vyjde pomalu na 30 litru . Ne kazdy to je ochoten zaplatit .RudisTDic píše:když už bych honil výkon okolo 170ps +,tak bych řešil 6kvalt..cenově to není o moc dražší než nová jednohmota od sachsu
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
Jezdím jednohmotu na Octavii AXR 2010. žádné drčení ani rány neznám. Kdyby to byla pohroma jak tady píšete, proč by to bylo sériově montováno?
Jako komfort oproti dvouhmotě je nižší, to ano. Ale je to úplně v pohodě.
Set 6q je jasně nejlepší volba, ale někdy se to prostě nevyplatí. Polovina převodovek je KO a o setrvácích ani nemluvím. Ty levný Slovenský Sachs nevydrží vůbec nic a Luk bouchá už od nova. A 20litru za origo spojku jen tak někdo nedá...
Jako komfort oproti dvouhmotě je nižší, to ano. Ale je to úplně v pohodě.
Set 6q je jasně nejlepší volba, ale někdy se to prostě nevyplatí. Polovina převodovek je KO a o setrvácích ani nemluvím. Ty levný Slovenský Sachs nevydrží vůbec nic a Luk bouchá už od nova. A 20litru za origo spojku jen tak někdo nedá...
Platforma OI, resp. G4 je už tak v dnešní době komfortně hodně špatná, dávat tam něco čím se to ještě zhorší...to je lepší investovat do sedaček a odhlučnění. Auta co ji mají seriově na to můžou mít alespoň trochu uzpůsobeno uchycení motoru a 100% mají jednohmotu jen levná auta kde se na komfort nehledí, jen na cenu. Chip je ještě ok zvýšení výkonu, cokoli navíc už dnes nemá cenu. Zbytek auta na to nestačí a předělávat všechno ze silnější verze, to je lepší si ji hned koupit, dnes už i kvůli stk a celkovému pohledu na tuning.
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Jste másla Jezdím jen s autama s jednohmotou - jak s rotačkou, tak PD i CR. Je to úplně v pohodě, u CR pohodička, u rotačky normálka, PD je malinko hlučnější v určitých otáčkách, ale PD není tichý ani s dvouhmotou. Vibrace neznám, co je
Pevný setrvák mám rád z několika důvodů - je jednoduchý, stojí pár korun, auto lépe reaguje na plyn (tohle pro někoho může být nevýhoda) a je to nesmrtelný.
6q je fajn, ale spojka s dvouhmotou na to stojí bambilión, převodovky se sypou a olej do ní stojí taky ranec, takže když se zadaří, máš přestavbu v ceně hodnoty auta 5q je oproti tomu nesmrtelnej a kdyžtak převodovky stojí pár korun. A taky méně váží
A pokud si někdo potrpí na komfort, tak nebude jezdit ve starý vráně v dýzlu, ale v S-klasse
Pevný setrvák mám rád z několika důvodů - je jednoduchý, stojí pár korun, auto lépe reaguje na plyn (tohle pro někoho může být nevýhoda) a je to nesmrtelný.
6q je fajn, ale spojka s dvouhmotou na to stojí bambilión, převodovky se sypou a olej do ní stojí taky ranec, takže když se zadaří, máš přestavbu v ceně hodnoty auta 5q je oproti tomu nesmrtelnej a kdyžtak převodovky stojí pár korun. A taky méně váží
A pokud si někdo potrpí na komfort, tak nebude jezdit ve starý vráně v dýzlu, ale v S-klasse
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
turbo kamna power píše:Jste másla Jezdím jen s autama s jednohmotou - jak s rotačkou, tak PD i CR. Je to úplně v pohodě, u CR pohodička, u rotačky normálka, PD je malinko hlučnější v určitých otáčkách, ale PD není tichý ani s dvouhmotou. Vibrace neznám, co je
Pevný setrvák mám rád z několika důvodů - je jednoduchý, stojí pár korun, auto lépe reaguje na plyn (tohle pro někoho může být nevýhoda) a je to nesmrtelný.
6q je fajn, ale spojka s dvouhmotou na to stojí bambilión, převodovky se sypou a olej do ní stojí taky ranec, takže když se zadaří, máš přestavbu v ceně hodnoty auta 5q je oproti tomu nesmrtelnej a kdyžtak převodovky stojí pár korun. A taky méně váží
A pokud si někdo potrpí na komfort, tak nebude jezdit ve starý vráně v dýzlu, ale v S-klasse
Říkáš 5Q je nesmrtelnej?? --> to se mi stalo před měsícem a prorazilo mi to stěnu a *kurvilo i spojku, sehnal jsem novej 5Q se 150 000 za levno... Jinak jednohmotu mám taky jezdím na tom už 4 roky a oproti autům s dvouhmotou skoro žádný rozdíl..
Golf IV, 1.9tdi ATD, MAFF off, KAT off, EGR off, TSA 180 @1.55bar, HDS57, Launch Controll, Popcorn Limiter, 204 hp 405Nm, Soft by ME :*
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
[quote="techi"]Napadlo tě, že si ji mohl oddělat (samo společně s výkonem) právě tím setrvakem ?? Je známé že 6q jednohmotu nesnese, 5q to nemusí být znát hned ale... dostává prostě mnohem větší rázy.[/quo
Jasně že napadlo... Spíš se divím že vydržela tak dlouho... Ale když jsem auto kupoval tak už šli špatně řadit 1,3,5.. Po výměně převoďáku se to o dost zlepšilo a pak jedu na dovolenou a najednou LUP a GAME OVER pro převodovku a spojku
Jasně že napadlo... Spíš se divím že vydržela tak dlouho... Ale když jsem auto kupoval tak už šli špatně řadit 1,3,5.. Po výměně převoďáku se to o dost zlepšilo a pak jedu na dovolenou a najednou LUP a GAME OVER pro převodovku a spojku
Golf IV, 1.9tdi ATD, MAFF off, KAT off, EGR off, TSA 180 @1.55bar, HDS57, Launch Controll, Popcorn Limiter, 204 hp 405Nm, Soft by ME :*
Jak se rika....nejsem tak bohatej abych si mohl kupovat levny veci.......octaviask píše:sa cudujete? ved tie 5Q niektore mozu mat aj 1,5 mega.....
auto pri 800t ide na diely a chudak co to kupi si myslí ako dobre kupil...na prevodovke km nevidno...bez vymeny oleja....sofer chuj.....atd.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak jasně, že nevydrží všechno, zvlášť na těžkým autě a vyšším výkonu ale aspoň netrpí problémy jako 6q a převodovek se všude válí tuna za pár korunmacan371538 píše: Říkáš 5Q je nesmrtelnej?? --> to se mi stalo před měsícem a prorazilo mi to stěnu a *kurvilo i spojku, sehnal jsem novej 5Q se 150 000 za levno... Jinak jednohmotu mám taky jezdím na tom už 4 roky a oproti autům s dvouhmotou skoro žádný rozdíl..
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5