Leon 1M 81ASV rotačka - zvýšení výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

stanomx píše:chcel by som sa opýtať máte niekto ten veľký smic od darkside? resp. po ebayoch to chodi za par korun, ci viete niekto porovnať túto srandu z originálom z asz/obyč
Dej si ho. Pak sem dej, v lete teploty nasavanyho vzduchu.....sam uvidis kde je vyhoda. ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

ja to planujem dat, ale origo intercooler je už uplne zapchaty pozohynany (preto to aj chcem meniť, origo stoji tak isto)
takže referenčne teploty nebudem vedieť dodať veľmi k veci, tlak je 1,5b uprava 160ps.
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Když tu všichni tvrdíte jak je jednohmota pecka,tak by nebylo od věci napsat taky to negativní..třeba při akceleraci a deceleraci se auto chová jak s utrženým silentblokem na motoru..já už bych to do auta nedal ani kdyby mi to někdo cpal zadarmo..když už bych honil výkon okolo 170ps +,tak bych řešil 6kvalt..cenově to není o moc dražší než nová jednohmota od sachse..A jak už někdo psal o těch vybracích,to je další věc...auto drnčí v otáčkách ve kterých 90% lidí akceleruje..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

RudisTDic píše:když už bych honil výkon okolo 170ps +,tak bych řešil 6kvalt..cenově to není o moc dražší než nová jednohmota od sachsu
Plne souhlasim . Jen ze nakup 6q setu ktery bude v dobrym stavu je dneska trochu slozity . Hlavne jak ty prevodovky trpi na obaly. Koupit dobre poloosy , kompletni spojkovy set . Proste vsechno musi byt ve vybornem stavu . Nakup noveho spojkoveho loziska , sroubu setrvaku ,pritlacaku a novy prevodovy olej . Tohle uz vyjde pomalu na 30 litru . Ne kazdy to je ochoten zaplatit .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Já třeba koupil komplet set s ok spojkou a novou poloosou za 8tis,bylo to z anglána..převodovka nehučela,setrvák nechrastil..neříkám,že taková koupě je každý den,ale sehnat se to dá za dobré peníze..
Octavia II RS
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

Jezdím jednohmotu na Octavii AXR 2010. žádné drčení ani rány neznám. Kdyby to byla pohroma jak tady píšete, proč by to bylo sériově montováno?

Jako komfort oproti dvouhmotě je nižší, to ano. Ale je to úplně v pohodě.

Set 6q je jasně nejlepší volba, ale někdy se to prostě nevyplatí. Polovina převodovek je KO a o setrvácích ani nemluvím. Ty levný Slovenský Sachs nevydrží vůbec nic a Luk bouchá už od nova. A 20litru za origo spojku jen tak někdo nedá...
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Platforma OI, resp. G4 je už tak v dnešní době komfortně hodně špatná, dávat tam něco čím se to ještě zhorší...to je lepší investovat do sedaček a odhlučnění. Auta co ji mají seriově na to můžou mít alespoň trochu uzpůsobeno uchycení motoru a 100% mají jednohmotu jen levná auta kde se na komfort nehledí, jen na cenu. Chip je ještě ok zvýšení výkonu, cokoli navíc už dnes nemá cenu. Zbytek auta na to nestačí a předělávat všechno ze silnější verze, to je lepší si ji hned koupit, dnes už i kvůli stk a celkovému pohledu na tuning.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jste másla :) Jezdím jen s autama s jednohmotou - jak s rotačkou, tak PD i CR. Je to úplně v pohodě, u CR pohodička, u rotačky normálka, PD je malinko hlučnější v určitých otáčkách, ale PD není tichý ani s dvouhmotou. Vibrace neznám, co je :)

Pevný setrvák mám rád z několika důvodů - je jednoduchý, stojí pár korun, auto lépe reaguje na plyn (tohle pro někoho může být nevýhoda) a je to nesmrtelný.

6q je fajn, ale spojka s dvouhmotou na to stojí bambilión, převodovky se sypou a olej do ní stojí taky ranec, takže když se zadaří, máš přestavbu v ceně hodnoty auta :D 5q je oproti tomu nesmrtelnej a kdyžtak převodovky stojí pár korun. A taky méně váží :)

A pokud si někdo potrpí na komfort, tak nebude jezdit ve starý vráně v dýzlu, ale v S-klasse (noteeth)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38

Příspěvek od macan371538 »

turbo kamna power píše:Jste másla :) Jezdím jen s autama s jednohmotou - jak s rotačkou, tak PD i CR. Je to úplně v pohodě, u CR pohodička, u rotačky normálka, PD je malinko hlučnější v určitých otáčkách, ale PD není tichý ani s dvouhmotou. Vibrace neznám, co je :)

Pevný setrvák mám rád z několika důvodů - je jednoduchý, stojí pár korun, auto lépe reaguje na plyn (tohle pro někoho může být nevýhoda) a je to nesmrtelný.

6q je fajn, ale spojka s dvouhmotou na to stojí bambilión, převodovky se sypou a olej do ní stojí taky ranec, takže když se zadaří, máš přestavbu v ceně hodnoty auta :D 5q je oproti tomu nesmrtelnej a kdyžtak převodovky stojí pár korun. A taky méně váží :)

A pokud si někdo potrpí na komfort, tak nebude jezdit ve starý vráně v dýzlu, ale v S-klasse (noteeth)
Obrázek

Říkáš 5Q je nesmrtelnej?? (LOL) (LOL) --> to se mi stalo před měsícem a prorazilo mi to stěnu a *kurvilo i spojku, sehnal jsem novej 5Q se 150 000 za levno... Jinak jednohmotu mám taky jezdím na tom už 4 roky a oproti autům s dvouhmotou skoro žádný rozdíl..
Golf IV, 1.9tdi ATD, MAFF off, KAT off, EGR off, TSA 180 @1.55bar, HDS57, Launch Controll, Popcorn Limiter, 204 hp 405Nm, Soft by ME :*
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Napadlo tě, že si ji mohl oddělat (samo společně s výkonem) právě tím setrvakem ?? Je známé že 6q jednohmotu nesnese, 5q to nemusí být znát hned ale... dostává prostě mnohem větší rázy.
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38

Příspěvek od macan371538 »

[quote="techi"]Napadlo tě, že si ji mohl oddělat (samo společně s výkonem) právě tím setrvakem ?? Je známé že 6q jednohmotu nesnese, 5q to nemusí být znát hned ale... dostává prostě mnohem větší rázy.[/quo

Jasně že napadlo... Spíš se divím že vydržela tak dlouho... (LOL) Ale když jsem auto kupoval tak už šli špatně řadit 1,3,5.. Po výměně převoďáku se to o dost zlepšilo a pak jedu na dovolenou a najednou LUP a GAME OVER pro převodovku a spojku (LOL)
Golf IV, 1.9tdi ATD, MAFF off, KAT off, EGR off, TSA 180 @1.55bar, HDS57, Launch Controll, Popcorn Limiter, 204 hp 405Nm, Soft by ME :*
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

sa cudujete? ved tie 5Q niektore mozu mat aj 1,5 mega.....

auto pri 800t ide na diely a chudak co to kupi si myslí ako dobre kupil...na prevodovke km nevidno...bez vymeny oleja....sofer chuj.....atd.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

octaviask píše:sa cudujete? ved tie 5Q niektore mozu mat aj 1,5 mega.....

auto pri 800t ide na diely a chudak co to kupi si myslí ako dobre kupil...na prevodovke km nevidno...bez vymeny oleja....sofer chuj.....atd.
Jak se rika....nejsem tak bohatej abych si mohl kupovat levny veci.......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

macan371538 píše: Říkáš 5Q je nesmrtelnej?? (LOL) (LOL) --> to se mi stalo před měsícem a prorazilo mi to stěnu a *kurvilo i spojku, sehnal jsem novej 5Q se 150 000 za levno... Jinak jednohmotu mám taky jezdím na tom už 4 roky a oproti autům s dvouhmotou skoro žádný rozdíl..
tak jasně, že nevydrží všechno, zvlášť na těžkým autě a vyšším výkonu :) ale aspoň netrpí problémy jako 6q a převodovek se všude válí tuna za pár korun :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“