Kterého výrobce kotoučů a destiček by jste doporučili?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 10 lis 2012, 09:08
dneska jsem vyměnil na kotouče zimermann kde jsem měl destičky od stejného výrobce za desky textár a musím říct,že brzdný učinek je o 50% učinější teď,když brzdy zašlapnu při jakýkoli rychlosti,tak pracuje ABS a to se před tím nedělo a samozřejmě se skrátila brzná dráha
desky jsem dal jen dopředu,zadek myslím není potřeba měnit.

octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Také se připojím do debaty. Dnes jsem namontoval na svou O1 ALH nové originální kotouče VW 288mm a k tomu Textar desky a hned po montáži a zkušební jízdě ( vůbec si to nemohlo sednout ) jsem byl mile překvapený jak auto brzdí , opravdu parádní účinek a to řeším zřejmě umírající posilovač brzd , jelikož mám pedál nepříjemně tvrdý a brzdit musím větší silou. Ale fakt to funguje !!! Jinak sundal jsem staré kotouče ( nevím značku nejspíš TRW ) a celkem nové STARLINE desky a na tom to nebrzdilo vůbec, děsný sráče ty Starline !!!! A jedna deska byla po vyndání viditelně prasklá na té styčné ploše co jezdí po kotouči. Nechápu jak to mohlo kámošovi na VW fungovat bez problémů. Uvidíme co mé nové brzdy řeknou po pár tisících km , dám pak report.




Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
Tak to netuším jestli je někdo stříkal , každopádně fungujou výborně - zatímBiimbo píše:Originál a nejsou stříkaný na stříbrno? Nebo se mi to jen zdá?

Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
origo kotouče jsou stříkaný antikoro barvou. Něco jako hliník na výfuky. je na kotoučích origo číslo?
Kde si to kupoval?
To že to brzdí je těma deskama. Ať si kdo chce co chce říká, ale Textar vůbec nejde srovnavat s ATE. Byť Textar pro ATE vyšší řady kotoučů vyrábí. Tam to je pak OK.
Kde si to kupoval?
To že to brzdí je těma deskama. Ať si kdo chce co chce říká, ale Textar vůbec nejde srovnavat s ATE. Byť Textar pro ATE vyšší řady kotoučů vyrábí. Tam to je pak OK.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Na kotoučích jsou vyražena tovární značení plus je tam GERMANY a min. tloušťka a ještě nějaké kódy.
Viz šipky

Viz šipky


Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
V 288 se mi osvedcily kombinace kotouc origo + desky Pagid , nebo kotouc ATE + desky Pagid , oboji brzdi paradne, origo kotouce mi vydrzely 100 tis km a desky jsem menil po cca 65tis , proste dvoje desky na jedny kotouce . Takze nic tragickeho s tema deskama, u toho Ate a Textaru to nejspis podobny
a chybu s nima neudelas. Akorat davej pozor kde kupujes, aby jsi nekoupil nejaky Polsky padelky

O1 ASZ 96kw serie
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45