Turbo GTB2260

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MichalGT
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 30 srp 2017, 12:36

Turbo GTB2260

Příspěvek od MichalGT »

Ahoj. Jsem tu nově a potřeboval bych radu některého ze zdejších GURU.
Dopracoval jsem se do fáze kdy potřebuji větší turbo. Volba padla na Garrett GTB2260 a to ideálně VKLR. Našel jsem si pravděpodobně takové, ale jsem zmatený z označení na štítku. Pomohl by mi to někdo rozluštit?

AL0053 GTB2260V
A 642 090 17 86
794877-7 S/N SGQ00345 R
MichalGT
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 30 srp 2017, 12:36

Příspěvek od MichalGT »

Neviděl jsem to turbo ani na fotce. Znám pouze údaje z výr. štítku....
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Po zeptání Googlu možná toto :)

http://www.scrollproducts-shop.com/comp ... l?Itemid=0

Edit: Nejsem guru :)
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
MichalGT
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 30 srp 2017, 12:36

Příspěvek od MichalGT »

Děkuji za snahu. Ale už jsem se dopátral toho, že výfukovou část má rozdělenou na dvě příruby....
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

MichalGT píše:Děkuji za snahu. Ale už jsem se dopátral toho, že výfukovou část má rozdělenou na dvě příruby....
Pak to neni VKLR a nebo jestli to neni na nejakem mezikusu (ktery je demontovatelny).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

ked je vyfukova priruba(vstup plynov) rozdeleny na dve jedna sa o turbo tzv. Twin scroll.zapojenie vyfukovych vetiev musi tam mat postupnost je to kvoli zefektivneniu využitia tych plynov prichadzajucich do turba.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

RAPIDmen píše:ked je vyfukova priruba(vstup plynov) rozdeleny na dve jedna sa o turbo tzv. Twin scroll.zapojenie vyfukovych vetiev musi tam mat postupnost je to kvoli zefektivneniu využitia tych plynov prichadzajucich do turba.
Upresnim te: twin scroll je, paklize nejen priruba ale komora jako celek je rozdelena, viz priklad:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Dale se to jeste lisi na rozdeleni na kanaly vnitrni a vnejsi z hlediska ke stredu nebo k ose otaceni, takze bud pusobi kineticka sila spalin na inducer a exducer turbiny nebo je tok smerovan na vnejsi a vnitrni stranu lopatek.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Díky za osvětu ;-)
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“