BMW 525 TDS - Vyřešeno jedno, problém jinde :-(

Moderátoři: šulda, Moderátoři

viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

:wink: presne ako vravíš
"repas" za 400€ a akurát sa pomenia tesnenia a "nastaví" na stolici, a veľakrát je nastavené úplne mimo a treba to doladiť
keby to repasovali poriadne a dajú novú elektrickú časť tak to by stálo aspoň 800€ dokopy, čiže sa to neoplatí, radšej zohnať bezchybnú hlavu za 50-100€, tesnenie pod ňu za drobné a robota tak na hodinku-dve aj s nastavením
Storm
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2012, 13:38

Příspěvek od Storm »

Míšánek píše:zkusím ti zjistit kontakt na údajně hodně dobrého čerpadláře někde z okolí Opavy. Četl jsem o tom na nějakém bmw foru, ale už nevim přesně kde to bylo, tak nic neslibuju. Jsem holt debil že jsem si to neuložil někam
Já jsem se díval na bmw klubu a nějak jsem při hledání neměl štěstí, takže budu moc rád za kontakt, odbornou pomoc.
Storm
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2012, 13:38

Příspěvek od Storm »

oldaf píše:Tyhle čerpadla nemá cenu nechávat repasovat, stejně to nikdo pořádně neumí...
Tohle jako laik nedokážu posoudit, co se dívám do papírů, tak mě repase stála přes 13,000 kč a to mi ještě nabízeli výměnu, nebo repas už nevím elektronické hlavy čerpadla za cenu 15,000 kč, to jsem již odmítl. Subjektivně vidím rozdíl v tom, že auto kromě startu absolutně nekouří, na druhou stranu jsem tam byl po instalaci znovu, protože se mi zdálo, že auto sice nekouří, ale nejelo jako před repasi čerpadla, párkrát jsem ho na dálnici zkusil, před repasí mi na tachometru ukazovalo max něco přes 200 km/h, po repasi čerpadla to nejede více jak 185 km/h :-(, tak mi doporučili repas turby, to jsem taky nechal udělat a žádnou změnu jsem nepocítil :-(:-(

Takže nevím, jako laik si myslím, že to normální nebude, aby auto před repasí sice zadýmilo, ale jelo rychleji, než po repasi, taky nevím jestli je normální, aby motor odspoda vůbec nejel, jede až tak odhadem od 3000 ot/min, pod 3000 ot/min je to strašné, fakt strašné, je ho potřeba držet v otáčkách, no a závěrem co mě teď o víkendu docela naštvalo, byla kamarádova octavie 1,9 tdi, které jsem v žádném případě neujel, ba naopak, držela se zamnou po celou dobu až do cca 175 km/h a to podotýkám, že to má taxíka s 300,000 najetýma kilometrama.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Proto já osobně bych do těchle aut nešel, je to riziko a při jakémkoliv čerpadlovém problému jde o úspory.. To samé jsou repasované vstřiky pro HDI apod., protože při nějakém problému je blbec ten, kdo je tam dával, zda je dobře nakodoval, zda je dobře utáhl, zda zkontroloval naftu apod. a když se zavolá do firmy, tak sem přivezte auto, to je 200 km daleko a převoz je nesmysl. Takže jak psal oldaf , radši starší, osvědčené, původní...ale u takhle starých ropáků je to již zázrak..
nepropadat panice...
Storm
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2012, 13:38

Příspěvek od Storm »

Tak jsem byl znovu ve dvou nezávislých servisech s žádostí o vyřešení problému:

1. Univerzální slušný servis - Opravu viděl na nový ventil na palivovém potrubí, podle nich je tam ventil, který v místě palivového filtru zabraňuje vrácení nafty a její odtok zpátky do palivového filtru a následně do nádrže, pak tam není tlak paliva a proto motor dlouze startuje, musí znova natlačit naftu do čerpadla. Snad jesem to jako laik pochopil a napsal zprávně.

2. Renomovaný diesel servis z 20-ti letou zkušeností i s těmito motory - Jednoznačně viděl problém ve špatně provedené repasi čerpadla a navrhnul mi jako vyřešení problému jednoznačně vyměnit vnitřní části čerpadla za cenu 30,000 kč bez DPH.

Takže jsem opět z toho ***** a nevím co s tím udělat :-(
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Měl jsi se zeptat, zda ti dají záruku vrácení peněz, když to čerpadlem nebude.. Copak zde není servis, který dá ruku do ohně za to, že jeho opravené čerpadlo je stoprocentní..? Asi ne.
nepropadat panice...
Storm
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2012, 13:38

Příspěvek od Storm »

Jsou si jistí, že je to právě v tom a dají záruku na čerpadlo 2 roky, otázkou je, pokud by jejich oprava nevedla k vyřešení problému a já bych opravu odmítl zaplatit, to je otázka :-(

Ti co mi ho dělali tak trvali na tom, že je oprava 100% a závada je v něčem jiném, vzali si 13,600 kč a teď nechtějí o ničem ani slyšet :-(

Řekl bych, že běžný český způsob, zaplať a pak se uvidí co dál :-(
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

repas sa neoplatí, to radšej kúpiť druhé čerpadlo za 5000
Storm
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2012, 13:38

Příspěvek od Storm »

Je to k neuvěření, ale závada je odstraněná, kolik odborníků se vystřídalo, aby nakonec téměř laik, problém našel.

Napadlo ho vyměnit černé palivové hadice v motorovém prostoru za průhledné, aby se podíval na tok nafty při startování, zjistilo se, že po vypnutí motoru, se nafta vrátí zpátky do nádrže, odsaje naftu z čerpadla a palivového filtru, takže při startech trvalo velmi dlouho, než se systém natlačil naftou a to nemluvím o pravidelném zavzdušnění včeho :-(

Problém byl v nefunkčním zpětném ventilu v nádrži.
Storm
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2012, 13:38

Příspěvek od Storm »

Je to k neuvěření, ale závada je odstraněná, kolik odborníků se vystřídalo, aby nakonec téměř laik, problém našel.

Napadlo ho vyměnit černé palivové hadice v motorovém prostoru za průhledné, aby se podíval na tok nafty při startování, zjistilo se, že po vypnutí motoru, se nafta vrátí zpátky do nádrže, odsaje naftu z čerpadla a palivového filtru, takže při startech trvalo velmi dlouho, než se systém natlačil naftou a to nemluvím o pravidelném zavzdušnění včeho :-(

Problém byl v nefunkčním zpětném ventilu v nádrži. takže nakonec opravdu oprava za 300 korun, děkuji všem zůčastněným, za nápady a rady :-)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je sranda, řešení přívodu a zahlcení čerpadla se řeší až na konec závady..Zavzdušnění je přeci první, co se řeší...Kolikrát je třeba se zeptat, zda je v nádrži palivo, když to nejede.. :D
nepropadat panice...
Storm
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2012, 13:38

Příspěvek od Storm »

Tak jsem se kochal super studenými starty, ale ty teplé stojí těžce za houby, koupil jsem novou baterku a je to lepší, akorád startuju za tepla cca 8 vteřin a to je mooooc :-(

Takže znova do servisu a prý hlava čerpadla za 15,000 kč :-(
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

Storm píše:Tak jsem se kochal super studenými starty, ale ty teplé stojí těžce za houby, koupil jsem novou baterku a je to lepší, akorád startuju za tepla cca 8 vteřin a to je mooooc :-(

Takže znova do servisu a prý hlava čerpadla za 15,000 kč :-(
Tak to z tebe akorat tahaji penize. Uz podle predchozich prispevku mas zrejme stesti na same odborniky. Co se tyce studenych startu tak je to odveky problem techto aut a palivoveho systemu a dokonce sveho casu byl v BMW jakysi pripis o dodatecne montazi zpetneho ventilku. Pokud jde o teply start zadna hlavicka ti nepomuze, jedna se zrejme o vychozeny obal cerpadla kde se ztraci tlak potrebny ke startu. Repase ze vymeni vnitrek a zustane puvodni obal je jen na chvili, podle me zkusenosti za pul roku to resis znova. Reseni je bud novy obal cerpadla nebo zazrakem sehnat cerpadlo ktere je ok nebo to ojebat relatkem ktere ti v okamziku startu nasimuluje studeny motor.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Ale houby, žádnej vychozenej obal. Vyběhaná rozdělovací hlava je příčinou špatných teplých startů.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

oldaf píše:Ale houby, žádnej vychozenej obal. Vyběhaná rozdělovací hlava je příčinou špatných teplých startů.
Přesně tak. Bývá problém většinou vždy v netěsnosti mezi výtlačným pístkem a rozdělovací hlavou. Že by nestíhala dodávat podávačka v čerpadle a přes ni unikal tlak a díky tomu by auto nešlo natočit, tak to je úplná blbost.
Odpovědět

Zpět na „BMW“