ŠKODA Octavia 1.9TDI 110PS (AHF) to 166PS by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

ŠKODA Octavia 1.9TDI 110PS (AHF) to 166PS by DIESELPOWER

Příspěvek od DIESELPOWER office »

ŠKODA Octavia 1.9TDI

V nedávném příspěvku o Boře s motorem AJM jsme vás informovali jak se dá velice efektivně ze sériových komponent vylepšit sací trakt.

I v tomto případě se podělíme o další radu. Tentokrát se jedná o vůz Škoda Octavia s motorem (AHF) 1.9TDI 81 kW / 110 PS a 235Nm s rotačním čerpadlem, kde nelze komponenty z Golfa ani Bory použít bez úprav, takže se zde nabízí následující možnost. Jedná se o sací trakt z nejsilnější verze se vznětovým motorem a systémem vstřikování čerpadlo-tryska s kódem ASZ. Tento se liší kompletně a dovolujeme si upozornit, že bez modifikace softwarového obsahu řídící jednotky nelze jej bezpečně použít.

Majitel vozu v tomto případě však šel ještě dál a zvolil oblíbené turbodmychadlo z motorizace ARL (110kW / 150 PS). V rámci údržby jsme po odsouhlasení se zákazníkem vyměnili trysky za Fratelli Bosio Sprint 764, nahradili stávající již zpuchřelé sériově dodávané gumové podtlakové hadičky za námi dodávané a léty praxe prověřené silikonové. Pro korektnější regulaci turbodmychadla jsme rozšířili spektrum měřeného tlaku v sání pomocí čidla s rozsahem 3 bary. Díky následným testovacím měřením na naší zátěžové brzdě jsme došli k závěru, že je nezbytné seřídit rotační čerpadlo. Součinností výše uvedených použitých komponent a provedených úkonů se nám podařilo dosáhnout výsledných 166 PS (122 kW) a 381 Nm což je i pro kultovní ARL oříškem.

Touto kombinovanou úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 56 PS a 146 Nm
snížení spotřeby až 10%
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech a celém spektru otáček
údržbu vstřikovacího systému


Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte zde: http://www.dp-race.com/kontakty/
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio můžete zakoupit zde: http://www.dp-race.com/vstrikovaci-trysky-cenik/


Více zde:
http://www.dp-race.com/2017/09/14/skoda ... di-166-ps/

https://www.facebook.com/dieselpower.cz ... 8963676793






Obrázek
Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) DIESELPOWER office dne 18 zář 2017, 09:27, celkem upraveno 3 x.
Obrázek
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Kolko tlaci turbo.???...predpokladam ze dimivost minimalna...
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00

Příspěvek od FandaTDiček »

"SMIC je rychla cesta k poprave motoru.."

to je komentář DP k jinému grafu tady na foru :-)
Dělám doma, sám, nejsem mediálně profláklej
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

FandaTDiček píše:"SMIC je rychla cesta k poprave motoru.."

to je komentář DP k jinému grafu tady na foru :-)
Dobrý den,

takový komentář nikdo za DIESELPOWER nepsal, maximálně je to vytrženo z kontextu. Zde konkrétně je použit lepší IC z 96kW TDI verze a je tedy dostatečný pro 166PS, stejně jako např. u upravené Fabie RS 96kW apd. Pokud by v tomto případě majitel požadoval 170 koní a více, tak už je to pouze na úkor HW komponent.
Obrázek
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

oblíbené turbodmychadlo z motorizace ARL (110kW / 150 PS) - to se vám tam musel Forest točit půl dne na židli ja čamrda, když to zjistil .. (LOL)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak to by mě zajímalo,v čem je lepší 96 ic oproti 81 AHF,,krom bajonetů je naprosto stejný..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

"SMIC je rychla cesta k poprave motoru.."

To byl tuším koment k mé A3, tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=ahf

Auto stále jezdí se SMIC a stejným softem, hlídám si teploty a když je venku hic nijak na to nešlapu. Takže zatím pohoda. Ale přiznám se že se stydím, rozhodně to už není vhodné řešení nad 170hp.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Gardner píše:"SMIC je rychla cesta k poprave motoru.."

To byl tuším koment k mé A3, tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=ahf

Auto stále jezdí se SMIC a stejným softem, hlídám si teploty a když je venku hic nijak na to nešlapu. Takže zatím pohoda. Ale přiznám se že se stydím, rozhodně to už není vhodné řešení nad 170hp.


Dobrý den,

děkujeme za příspěvek, nezbývá než s Vámi souhlasit ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

RudisTDic píše:Tak to by mě zajímalo,v čem je lepší 96 ic oproti 81 AHF,,krom bajonetů je naprosto stejný..
Dobrý den,


stačí se podívat na foto výše, vstup i výstup a jádro intercooleru je řešeno lépe než menší intercooler např. z 81 kW TDI. Na stejném HW jsou tedy i teploty lepší, z těchto důvodů dostala lepší intercooler TDI verze 96kW od výroby.
Obrázek
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Fabia rs má ale bajonetový systém ne? Fabia 74kw má totožný smic, dokonce snad ještě o pár mm větší... Jinak pojďme to vyzkoušet v 25°C i ve 20 °C, prudký kopec a pokud je proveden software bezpečně, se všemi limitery, tak 100% zasáhne a tlak spadne... Je to tak trochu reklama.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A jakou teplotu nasávaného vzduchu považujete za ještě bezpečnou,prosím?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“