Opět HTP...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kuci,poradte.
Da se zvysit volnobeh na HTP motor BME - delal uz nekdo -pripadne jak ?
Dalsi vec,co muze zpusobovat chybu.
16804 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 - 35-00 - mala ucinnost
pred skocenim rozvodu se tam chyba obcas objevila ale 14 dnu treba nic .
Katalyzator vybity.
Po oprave hlavy a rozvodu chyba skace pravidelne a rozsvecuje kontrolku motoru.
Zda muze byt jeste jina pricina nez kat.
diky
Da se zvysit volnobeh na HTP motor BME - delal uz nekdo -pripadne jak ?
Dalsi vec,co muze zpusobovat chybu.
16804 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 - 35-00 - mala ucinnost
pred skocenim rozvodu se tam chyba obcas objevila ale 14 dnu treba nic .
Katalyzator vybity.
Po oprave hlavy a rozvodu chyba skace pravidelne a rozsvecuje kontrolku motoru.
Zda muze byt jeste jina pricina nez kat.
diky
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Kat uz byl vybity kdyz se to kupovalo. Zjistilomse to u te opravy ze tam neni.
JEN je divne ze tam ta chyba neskakala kdyz olej sel pres voditka do vyfuku a kourilo to jak svina.
Opravilo se to,zavaril jsem svody byly popraskane a auto jede nadherne jen ta chyba tam skace.
Volnkbeh drzi pekne jen se mi zda ze je zbytecne nizky ze by chlup se mohl zvetsit.
Nasel jsem ve Visu ze by se to snad mohlo dat ale zda nekeca nevim.
Kde ve Frydku ,nejaky odkaz nemas prosim te ?
JEN je divne ze tam ta chyba neskakala kdyz olej sel pres voditka do vyfuku a kourilo to jak svina.
Opravilo se to,zavaril jsem svody byly popraskane a auto jede nadherne jen ta chyba tam skace.
Volnkbeh drzi pekne jen se mi zda ze je zbytecne nizky ze by chlup se mohl zvetsit.
Nasel jsem ve Visu ze by se to snad mohlo dat ale zda nekeca nevim.
Kde ve Frydku ,nejaky odkaz nemas prosim te ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Máte někdo utahovací momenty na spodek? Myslím ojnice a celý ten půl blok. Teď mi tu stojí 6v, Jeden ventil jak sluníčko. Je to auto člověka co je punťa tak mu to aji okruhuju. Vložky přeletím honovačkou ve vrtačce a musí to být dobré. Přemýšlet o šálách na ojky a nových šroubech je asi utopie že?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Předepsaný není nic. Ani v etce nejsou díly, ale v aftermarket se dají koupit dokonce i výbrusové šály. Ale šrouby na ojky jsem nenašel. Měníte je? Nebo šrouby neřešit, rozdělat, vytahat písty překruhovat a šou jede dál?
Romane kdyby jsi někde našel jak si to tahal... Dík
Romane kdyby jsi někde našel jak si to tahal... Dík
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tak hlavové šrouby dam nové. Jinak dám teda na vás a víc to řešit nebudu. V týdnu půjde zbytek motoru ven,v pondělí za tyden by měla být hlava tak snad to bude ten další týden vrčet.
Jo a vyjde to tam strčit zpátky s deklem na rozvodech? Nebo to tam nahastrošit až na autě?
Jo a vyjde to tam strčit zpátky s deklem na rozvodech? Nebo to tam nahastrošit až na autě?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km