Fiat Ducato 2,8JTD za jízdy zhasne.

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

:D tato práce má mnohá zákoutí..
nepropadat panice...
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak Fiat jede. Vyřešil jsem to vyčistěním palivové soustavy. Je to sice sázka do loterie, ale pokud se jedná o tyto drahé opravy vždycky to řeším tak, že navrhnu majiteli vozidla nějakou levnější variantu s tím, že to může a nemusí vyjít. Čistím to pomocí čistící soupravy, která se podobá kapačce. Nádržka na čistící prostředek se zavěsí tak, aby byla výše než čerpadlo a samospádem se pustí čistící přípravek do palivové soustavy. Napojuji to až za filtrem, takže do další nádobky jde nafta z podávacího čerpadla a přepadu. U tohoto motoru jsem musel použít startovací spray, aby motor naskočil a čistič zaplnil jak čerpadlo, tak lištu i vstřiky. Nechal jsem působit cca 20 minut a pak znovu startovacím sprayem nastartoval a nechal motor běžet pouze na ten čistící přípravek. Těsně před tím než mi to spotřebuje všechen čistící přípravek cca 1,5 litru přepoím všechno opět na naftu a nastartuju. Motor zatím běží a normálně startuje bez problémů. Ale je to tak, že může jít třeba tři roky, ale může jít třeba taky týden a šlus. S tím se do toho jde, ale pokud to vyjde je ušetřeno min. 15000 kaček.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Ještě k tomu čidlu - dělal jsem ho na Ivecu a čidlo bylo schované za kompresorem klimatizace pod hliníkovým držákem. Není tam?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1148
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Ne. To čidlo resp. otvor pro něj byl ze shora na přírubě mezi motorem a převodovkou na straně u turba. Abych se k němu dostal musel jsem vyhodit vzduchový filtr i hadicí sání k turbu. Ze spodu je ještě jeden otvor v blízkosti okna pro kontrolu HÚ, ale ten je pro aretační trn.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
mitri
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 16 bře 2012, 09:41
Bydliště: sumperk

Příspěvek od mitri »

Ahoj, otazka mimo opravu ale nevíte kolik by melo orig. tlacit turbo? 2.8.jtd
diky.
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55

Příspěvek od blacklight »

octaviask píše:diagnostika, ak pri štarte (ked nejde nastartovat) nevidíš otáčky motora...čidlo/kabelaz KO....
Velmi dobrá poznámka - řeším to na jiném autě a myslím že jsi mi tím pomohl.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“