Autobaterie

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ted jsem koupil meyle 100Ah a za dva litry 3 roky zaruka co resit. Ted jsem mel 4 roky for max a kdyz bych nemel bufika tak jeste rok mozna i vic by jela ale jak pustim bufa tak pak tocila pomalu ale vzdy chytlo no ale naznal jsem ze nebudu cekat do zimy az pak uz nechytne.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

nebyly by pro tebe lepší spíš dvě baterie zapojené přes výkonovou diodu tak aby ti jedna zůstávala na startování a pohon vozidla a druhá se jen dobíjela pro bufík?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

2000kc jednou za 4 roky pohoda nac nekam mackat druhou baterku kdyz na ni nemam misto.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

hansdob píše:Ted jsem koupil meyle 100Ah a za dva litry 3 roky zaruka co resit.
na ztrátu kapacity je ale záruka jenom půl roku (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Exide v motorke som 2x reklamoval vzdy vydrzala max roka pol v naftaku mam bosch 6rokov nikdy som ju nedobijal a nikdy sa mi ju ani nepodarilo vymlatit asi este kvalita v japoncovi mam este eriginal ani neviem co to je ale uz ma 10 rokov a funguje a jazdi to len kratke trate .banner mla brat 6 rokov vydrzala varta o 3 rokoch Ko.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

já teď kupoval manželce do Tiguana stříbrnou Vartu 74Ah, protože modrá po 5,5 letech už měla slabší chvilky a nechtěl jsem riskovat zimu a prodavač říkal 2x za měsíc na nabíječku jinak je do dvou lez po ní :roll:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

hansdob píše:2000kc jednou za 4 roky pohoda nac nekam mackat druhou baterku kdyz na ni nemam misto.
o to mi nešlo, spíš o ten pocit bezpečí, že víš že nastartuješ. A co to je za auto, že na bufík místo máš ale na druhou baterii ne?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

nogis píše:já teď kupoval manželce do Tiguana stříbrnou Vartu 74Ah, protože modrá po 5,5 letech už měla slabší chvilky a nechtěl jsem riskovat zimu a prodavač říkal 2x za měsíc na nabíječku jinak je do dvou lez po ní :roll:
To by platilo keby jazdis denne 1km v zime minus 20 a 20 startov za den nikdy som ziadnu baterku nenabijal 2x za mesiac v lete vobec a ani v zime, raz za rok ju s tou inteligentnou nabijackou ozivim .
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

WOB píše:
hansdob píše:2000kc jednou za 4 roky pohoda nac nekam mackat druhou baterku kdyz na ni nemam misto.
o to mi nešlo, spíš o ten pocit bezpečí, že víš že nastartuješ. A co to je za auto, že na bufík místo máš ale na druhou baterii ne?
Jedna se o allroada bufik je v narazniku ale druhou baterku nemam kam dat. ( bufika mam v cabriu,touaregu a astre me pani) a jediny auto kam lze tusim dat 2 baterky by byl touareg.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

to rudy5: nevím. jak jsem slyšel, tak píšu. konkrétně mířeno na stříbrnou vartu. prý má nějak ojebaný desky. ale co dneska není...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mě vždy zarazí, jako dnes, když vidím jaký kastlík třeba má Corwette z roku 1968, kde na V 8 pětilitr je kastlík velký jako u š 100..Amíci mají malé rozměry, ale velký výkon..Tyto baterie zde nejdou běžně koupit a když vidím jaké krávy baterie mohou být v Evropě u malých aut, říkám si, jak to kurva dělají, to mají nějaké pořádné olovo, a tady se to ojebává? Zítra potáhneme voňavkou Jeepem Liberty s motorem 2,4 ccm od D-Benz, odtahovku velká kola sena, a ten má také kastlík jako Trabant a máme jen baterii 45AH, která to musí zvládnout../jiná evropská se tam nevejde/ :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“