Passat CBAB trha od 2000 tis.otacok

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Bydliště: Slovensko

Passat CBAB trha od 2000 tis.otacok

Příspěvek od Rasto »

Dobry den mam problem s tymto autom od 2 tis.tacok zacne trhat a zvuk je taky ako keby prestal palit naftu ako ked date vela startovacieho spreju, nasledne prestane tahat pokial otacky nepadnu pod 1,5.tis.otacok Diagnostika vypisovala chybu 000136- vysoky tlak paliva, vymenil som regulacny ventil na rampe chyba zmizla. pozadovana a skutocná hodnota tlaku paliva je v pohode, dal som na test trisky a cerpadlo, vymeneny palivovy filter. Na skusku cidlo tlaku paliva+ventil na cerpadle tiez nepomohlo. Diagnostika uz nevypisuje ziadnu zavadu. Auto chyta na brnk.
VW Multivan T5
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vstrekovače a CR cerpadlo boli na bosch stolici ano? mas protokol o tom ze prešli ano?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

protokoly mam
VW Multivan T5
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

kolko to ma KM? ....ešte nikdy ziadne vstrekovace z podobneho auta mi testom na EPSke neprešli... ani keď autu nič nebolo...

btw naloguj si tlak paliva na rampe pri trhaní.....

tam nie je vela možnosti čo s tým, bud EGR alebo vstrekovací systém..

EGR by si mal poznat podla vahy vzduchu ked to saskuje.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

trysky som dal zakaznikovy nech ich pozru dieselpluse v nitre aj s cepadlom cerpadlo mali len rozobrate, egr som mal zaslepeny, skusal som aj prepady trysiek boli uplne minimalne ale zjavne pocut ako ten motor detonuje
Naposledy upravil(a) Rasto dne 23 říj 2017, 11:10, celkem upraveno 1 x.
VW Multivan T5
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no treba sa s tym vozit a logovat hodnoty..vylucit nejake ine mechanicke veci, turbo, regulaciu....nenapadne ma hned vsetko...

vacsinou to byva vstrekovací sysém...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

este ma napadla jedna vec obsah popola v casticovom filtry ked mi auto doniesli ukazoval hodnotu 125 gramov
VW Multivan T5
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

problem vyrieseny vadny ventil na prepadoch od trysiek
VW Multivan T5
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pekne :D ten ventilcek ma nenapadol..vie potrápit
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“