Passat 3C Variant 1.9TDI (BXE) r.v.2008 Trendline

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Passat 3C Variant 1.9TDI (BXE) r.v.2008 Trendline

Příspěvek od TDI tech »

Mam tu jedneho Passata, v dost biednom stave, polovica veci poodlamovana, droty vystrihane, proste tragedia. Kamos na nom riadne dosiel domov ale dlho sa z neho neradoval asi po 3 dnoch auto znicoho nic neislo nastartovat, tak ho pritiahol ku mne. Zistil som ze vystup RJ motora pin c. 49 neprikostri rele 100 na pozicii c.2 v E boxe v motorovom priestore. Teda rele 100 tym padom nepusti +12V do RJ motora na piny c. 3 , 5 , 6 tym ju nerozbehne. Proste je mrtva bez stavy. Ked tomu rele 100 dam kostru rucne kuskom kablika tak RJ motora sa rozbehne a auto riadne nastartujem, bezi v pohode. Pepiskal som E box a pin c. 6 ako aj ostatne su OK. Poistky som presiel vsetky 3 skrinky 2x a su OK. Rele takisto OK. Este stiahnem dole stierace a kuknem ci ide do RJ motora 50tka na pin c. 86 a 15stka na pin c. 18. Nevie niekto co za guta tomu moze byt :?
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Tak to je fajn kšeft, to ti nezávidím :(
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No takze 15stka na pin c. 18 ide. Takze to vidim asi na vadu v RJ motora, ale niesom si isty. Proste by to malo fungovat tak ze po zastrceni toho ufo kluca do spinacky (aby sa rozsvietili kontrolky) by mal prist zo spinacej skrinky +12V na pin c. 18 do RJ motra. Tym rozbehne do pohotovostneho rezimu RJ motora, ktora nasledne cez tranzistor prikostri pin c. 49 a posle kostru do rele 100. To iste rele nasledne zopne a posle +12V do RJ motora na piny c. 3 , 5 , 6 (napajenie silovych obvodov) a RJ motra sa rozbehne, tym zacne fungovat snimanie polohy spojkoveho pedalu a umozni sa start a chod motora.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a nejni tam chyba v šachtě nebo zámku volantu sere se to jak o závod...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

jj, uz som nad tym uvazoval, kuknem sa nato, dik ;)
joe.w
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 10 lis 2009, 21:31

Příspěvek od joe.w »

Zdravím, mám stejný problém, jak si to vyřešil. Dík
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3872
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Na passatech odchází jednotky...je totiž strčená vzhuru nohama a konektorama hezky přes hranu skla narozdíl od octavia třeba která je schovaná podsklem
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tam nemas co spekulovat...jednotka to proste musí prikostriť. Je to dookola ta ista zavada ako u OII ak poznáš..je to tuho plno.

60% to byva ebox, 40% jednotky....

pozri či ten ebox nie je zoxidovany a podobne...ak si istý 100% eboxom a káblami. je to jednotkou ;).

Bud to hu niekto otváral a poškodil, alebo ..tie jednotky trpeli vadou na plošáku, vznikajú tam studenaky pod MCU.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
joe.w
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 10 lis 2009, 21:31

Příspěvek od joe.w »

Přes výkend to stálo a pak už jsem nenastartoval. E-Box je v pohodě, tak to bude jednotka. Dík všem za pomoc a ochotu. :-D
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“