Výmena riadiacky motora

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Jarosx píše:
Slavkov píše:...Pokud tam dá jednotku z 81kW (ASV), tak to pojede hůř jak 66kW, neboť jednotka počítá s většími tryskami, které tam jaksi nebudou...
Slavkov, podľa teba to teda pôjde zameniť, ak by som tam dal väčšie trisky? Je ALH motor stavaný na väčšie tlaky a záťaž? Nedalo by sa to riešiť softwarovou úpravou? Napr nahrať do tej 81kW riadiacky soft z tej 66 kW? Nevyznám sa, preto sa pýtam.
Ďakujem Vám všetkým za rady a dreizigovi5 sorry za to neúplne meno :D
Jaro
Pocuj, proste prehod a presofti jednotky. HW su identicke!
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Vies presne kody a popisy tych chyb?? Hod to sem...mne sa skor vidi ze tieto vsetky ventilce maju spolocne napajanie!!!! Nevravim ze to nemoze byt jednotka ale bez konkretnych merani by som nerobil take zavery ze jednotka...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jarosx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 kvě 2017, 22:50

Příspěvek od Jarosx »

octaviask píše:Vies presne kody a popisy tych chyb?? Hod to sem...mne sa skor vidi ze tieto vsetky ventilce maju spolocne napajanie!!!! Nevravim ze to nemoze byt jednotka ale bez konkretnych merani by som nerobil take zavery ze jednotka...
17946 Ventil pre odpojenie prívodu paliva N109 prerušenie skrat na kostru
17849 : Ventil zpetneho vedenia výfukových plynov N18 prerušenie skrat...
19561 : Prepínaci ventil klapky v saciom potrubí N239 prerušenie skrat...
18027 : Relé zhaviacich sviečok J52 prerušenie skrat...
17957 : Elektromagneticy ventil obmedzenia plniaceho tlaku N75 prerušenie skrat...

Mechanik všetky prešiel a elektricky ich odskúšal. Ten N75 aj vymenil za nový ale chyba pretrvávala. Potom šiel po kablovacke až k riadiacke. Stal som mu za chrbtom a pozeral co robí. Odpojil káble odizoloval a zopár z nich premeral či nie sú niekde zlomené. Keď ich potom pripojil k rj a spustil test, chyby sa uz neopakovali. Skúšobná jazda potvrdila ze je všetko OK. Preistotu este ošetril a premeral riadiacku. No po čase opäť rovnaký problem s rovnakou chybou a riešením. Odpojenie a pripojenie riadiacky. Auto opäť poslúcha. LEN DOKEDY ??? Preto volím jednoduchšiu cestu. Vymením riadiacku a ak chyba bude naďalej pretrvávať čaká ma výmena kablovacky. Osobne sa do aut veľmi nevyznám, preto toľké reči okolo :D Ďakujem za ochotu pomôct.
Jaro
VW Golf-IV 66kW
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jarosx"]
17946 Ventil pre odpojenie prívodu paliva N109 prerušenie skrat na kostru
17849 : Ventil zpetneho vedenia výfukových plynov N18 prerušenie skrat...
19561 : Prepínaci ventil klapky v saciom potrubí N239 prerušenie skrat...
18027 : Relé zhaviacich sviečok J52 prerušenie skrat...
17957 : Elektromagneticy ventil obmedzenia plniaceho tlaku N75 prerušenie skrat...

Mechanik všetky prešiel a elektricky ich odskúšal.

to sou takové závady které ti naskáčou když se v tom někdo hrabe se zaplám klíčkem, pak nevíš jestli jdou závady smáznout, kdy se objeví, závady tam mohly být třeba sto let, nškteré závady jdou prověřit jen vagrem kontrola akčních členů,

proč ti de auto do nouzáku taky nevíš, ten mehanik asi neví co to je vag a trojka plný :roll:

diagnostika je o zjištění závady ne se v tom vrtat a zkoušet něco vyměnit
Jarosx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 kvě 2017, 22:50

Příspěvek od Jarosx »

slovacek.milos píše:
Jarosx píše: 17946 Ventil pre odpojenie prívodu paliva N109 prerušenie skrat na kostru
17849 : Ventil zpetneho vedenia výfukových plynov N18 prerušenie skrat...
19561 : Prepínaci ventil klapky v saciom potrubí N239 prerušenie skrat...
18027 : Relé zhaviacich sviečok J52 prerušenie skrat...
17957 : Elektromagneticy ventil obmedzenia plniaceho tlaku N75 prerušenie skrat...

Mechanik všetky " chyby jednotlivo " prešiel a elektricky ich odskúšal.

to sou takové závady které ti naskáčou když se v tom někdo hrabe se zaplám klíčkem, pak nevíš jestli jdou závady smáznout, kdy se objeví, závady tam mohly být třeba sto let, nškteré závady jdou prověřit jen vagrem kontrola akčních členů, proč ti de auto do nouzáku taky nevíš, ten mehanik asi neví co to je vag a trojka plný :roll: diagnostika je o zjištění závady ne se v tom vrtat a zkoušet něco vyměnit
Milosko, vidím z tvojich príspevkov ze ty sa vyznáš. Tu opravu robil mi servisak nie domáci kutil a samozrejme VAGom na ktory mal oficiálne zakúpený soft. Prv než niekoho potupis a odsúdiš, opýtaj sa. :) Po každom úkone chyby vynuloval, no oni sa po teste opäť poslušne objavili na zozname chýb až do momentu keď došiel k rj, kedy sa chyby po teste uz viac neobjavili.
Ale ja som sa v príspevkoch pýtal na iné? V tom mi skús poradiť ak vieš a nie mudrovať. :D
VW Golf-IV 66kW
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

17946 Ventil pre odpojenie prívodu paliva N109 prerušenie skrat na kostru

tak když je tato závada trvalá nenastartuješ
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarosx píše: Ale ja som sa v príspevkoch pýtal na iné? V tom mi skús poradiť ak vieš a nie mudrovať. :D
ono je to těžko když napíšeš

Osobne sa do aut veľmi nevyznám

tak to tvoje podání od mechanika který tomu rozumí může být velmi skreslené a informace skoro nulová
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ujcek takto:

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/!4aczqY1Miqfn/alh-pdf
tu mas schemu tvojho motora, ak rozumies troška anglicky, vyhral si.

y102
y28
y68

su tie solenoidy


maju spolocne napajanie..podla vetiev uvidis ze vela veci ma spolocne napajanie, a cele to je napajane relatkom 109.

nevravim ze to nemoze byt jednotka...ale ....este som to nezazil.

co sa jednotky tyka, mozes tam strcit hocijaku jednotku z rotačky ktorá ma rovnaku verziu imma. /tj immo 2 alebo immo3/....immo2 /3 je rozoznáš polohou kontrolky "autíčko" na budikoch ;). budes ale potrebovat pin kod pôvodnej jednotky a pinkod novej jednotky...alebo teda človeka čo sa tym zaobera a ten ti to spravi bez problemov.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

problém se 109 je normální studenáky, dřív se to letovalo dnes už stojí pár eček ta se mění

109 tam je ale problém s napájením řj a to ty nemáš ty ji máš napíjenou proto zjistí závady jinak by neměla šanci
Jarosx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 kvě 2017, 22:50

Příspěvek od Jarosx »

Pani ďakujem Vám za vaše konštruktívne príspevky. Konečne sa je kam pohnúť. :) Nech sa darí.
Jaro
VW Golf-IV 66kW
Jarosx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 kvě 2017, 22:50

Příspěvek od Jarosx »

Tak nakoniec to bola predsa len riadiaca jednotka. Po naklonovani nahradnej, auto konecne funguje ako ma.
Dakujem vsetkym za pomoc.
VW Golf-IV 66kW
Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Registrován: 10 pro 2008, 19:48

Příspěvek od jadro19q »

Jarosx píše:Tak nakoniec to bola predsa len riadiaca jednotka. Po naklonovani nahradnej, auto konecne funguje ako ma.
Dakujem vsetkym za pomoc.
Funguje to do teraz ? mam rovnaký príbeh .
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“