chveni motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

chveni motoru

Příspěvek od patrik.kloucek »

Zdar kluci, mam na vas prosbu a prosim o Vas nazor. Jde o to ze nevim kterou cestou jit a potrebuju nazor nekoho jineho. Mam tu scenikaDTI 59kW (sorry za OT) u ktereho se mi klepe motor jako by byl podtoceny- je to uplne to stejny. Problem je ze to dela na 4 pri treba 70km nebo i na 5 pri 90km.Kdy proste podtoceny byt nemuze. Pokud motor drzim v tockach tak Ok.Ale nesmim proste jet treba 2000otna 4st. Takze mam dilema co s tim. Vstriky jsou OK. Uvazuju bud na problem s cerpadlem, ridici jednotkou a nebo co bych typl nejvic tak na problem nekde v pritlacaku nebo lamele. ALe za boha si nejsem jistej.
Jaky je vas nazor? DIky moc za vase nazory nebo zkusenosti.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Víc nafty než je požadavek.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: chveni motoru

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="patrik.kloucek"] dej kod motoru ale zamyslel bych se nad ujetými kilometry a silenbloku u motoru
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Re: chveni motoru

Příspěvek od patrik.kloucek »

slovacek.milos píše:
patrik.kloucek píše: dej kod motoru ale zamyslel bych se nad ujetými kilometry a silenbloku u motoru
F9Q 744 jinej ve verzi 59Kw není. Ujety km nevim dle tacho 280tkm. Silentbloky komplet vymeneny -takze tim to neni. Tlaky taky mereny-Ok. Ted jsem to jeste zkousel a kriticky jsou otacky cca mezi 1700-1900. To i na volnobeh se auto zacne pri dosazeni tehle otacek chvet.
Tak porad uvazuju ze je to v mechanicky casti -spojka setrvak a nebo premejslim nad tim ze vynechava cerpadlo a nebo ECU. Nic jinyho me proste nenapada. :?
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

martinsidlo píše:Víc nafty než je požadavek.
Muzes mi to prosim nejak rozvest? Ty jsi to uz nekdy resil? diky
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

nejakej napad nebo myslenka? :? :roll:
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Mě tohle dělala dvouhmota (sharan). Když jsem nechal otevřený dveře a na místě auto vytočil kolem těch 1800 tak mi málem upadly... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Motory dTi dvouhmotu neměly.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Ano dti dvouhmotu nemají
. Nikdy jsem se tímhle nesetkal. Třeba při 80 na 5rycl.st. to škube jako by to bylo podtoceny. Kdybych nevěděl že jedu 80 tak bych řekl že na pětku tamam 50. A nebo jako by vynechával 1 válec. Že by čerpadlo bylo ko? Jenže to by dělalo snad pořád ne?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já tohle řešil u rotačky TDi a pak u Jeepu KIA s obdobným čerpadlem a dělala to právě ta čerpadla, i když poprvé jsem vždy našel přidřenou trysku , ale můj "jásot" mě brzy přešel..Prostě škubání dělal vynechávající válec...A to jsem vždy vyřazoval všechny nesmysly/např.EGR/ abych měl jistotu, samozřejmě včetně přívodu nafty/jízda s kanistrem/ atd..A vždy mi majitelé přivezli čerpadla z vrakoviště.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:.A vždy mi majitelé přivezli čerpadla z vrakoviště.. :)
mám na to větu

pokud si budete dávat na auto věci z vrakoviště stane se z vašeho auta autovrak (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To máš pravdu, ale majitel KIA odvezl čerpadlo do servisu a podlomili se mu nohy při předběžné ceně..Tak zvolil tohle řešení už jen proto co to bylo za stroj. A měl štěstí..A ten druhý dělal v D tak si za pár šupů ojeté čerpadlo koupil a měl také štěstí, auto bylo řachlé na zadek a motor normálně chytil..Tyhle názory, které píšeš jsou sice krásné, ale realita je často jiná, hlavně u aut, které mají již něco za sebou..Protože oprava čerpadla je často velmi drahá, nikoho nezajímá, že auto bude třeba jezdit jen 2-3 roky. A co si budeme povídat, ke kšeftu musí být vždy 2, ten který to opraví a ten druhý, který to zaplatí..A když ti přijede auto URČITĚ TO BUDE NĚJAKÁ KRAVINA a pak se z toho vyklube VĚTŠÍ KRAVINA, tak možností moc není...Buď si majitel odveze auto a nedá ti nic, nebo se auto opraví a majitel v euforii pojízdného auta za "hubičku" zaplatí mechánovi s úsměvem a ještě často něco přidá..A mechán je tam od toho, aby zákazník tu euforii měl. Samozřejmě předem je informován o riziku opravy, nehledě na to, že jsou vrakplacy, že ti součástku vezmou zpět.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Tyhle názory, které píšeš jsou sice krásné, ale realita je často jiná, hlavně u aut, které mají již něco za sebou.

jasné, pokud mě někdo posílá na vrakec tak to používám, u nás na vrakecu mám dobré vztahy když něco nepasuje vymění nebo vrátí peníze,

co se týče čerpadel a vstřikovačů tak do toho přes vrakec nejdu, asi nemám štěstí,

raritní příklad

přijel ALH kouslí čerpadlo, přehodím čerpadlo sehnal za pětikilo majitel za 100 km zadřené, majitel donesl další, vyčistěná nádrž, nová nafta OMV filtr boš, trubkama jsem poštěl gagarina, to je molian a flusneš ho vzduchem, čerpadlo za 100 km zadřené, majitel pochopil sehnal další čerpadlo to se nechalo udělat za trojku a jezdí dodnes řekl bych 8 let, (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“