chveni motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
chveni motoru
Zdar kluci, mam na vas prosbu a prosim o Vas nazor. Jde o to ze nevim kterou cestou jit a potrebuju nazor nekoho jineho. Mam tu scenikaDTI 59kW (sorry za OT) u ktereho se mi klepe motor jako by byl podtoceny- je to uplne to stejny. Problem je ze to dela na 4 pri treba 70km nebo i na 5 pri 90km.Kdy proste podtoceny byt nemuze. Pokud motor drzim v tockach tak Ok.Ale nesmim proste jet treba 2000otna 4st. Takze mam dilema co s tim. Vstriky jsou OK. Uvazuju bud na problem s cerpadlem, ridici jednotkou a nebo co bych typl nejvic tak na problem nekde v pritlacaku nebo lamele. ALe za boha si nejsem jistej.
Jaky je vas nazor? DIky moc za vase nazory nebo zkusenosti.
Jaky je vas nazor? DIky moc za vase nazory nebo zkusenosti.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: chveni motoru
[quote="patrik.kloucek"] dej kod motoru ale zamyslel bych se nad ujetými kilometry a silenbloku u motoru
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Re: chveni motoru
slovacek.milos píše:F9Q 744 jinej ve verzi 59Kw není. Ujety km nevim dle tacho 280tkm. Silentbloky komplet vymeneny -takze tim to neni. Tlaky taky mereny-Ok. Ted jsem to jeste zkousel a kriticky jsou otacky cca mezi 1700-1900. To i na volnobeh se auto zacne pri dosazeni tehle otacek chvet.patrik.kloucek píše: dej kod motoru ale zamyslel bych se nad ujetými kilometry a silenbloku u motoru
Tak porad uvazuju ze je to v mechanicky casti -spojka setrvak a nebo premejslim nad tim ze vynechava cerpadlo a nebo ECU. Nic jinyho me proste nenapada.
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Mě tohle dělala dvouhmota (sharan). Když jsem nechal otevřený dveře a na místě auto vytočil kolem těch 1800 tak mi málem upadly...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Já tohle řešil u rotačky TDi a pak u Jeepu KIA s obdobným čerpadlem a dělala to právě ta čerpadla, i když poprvé jsem vždy našel přidřenou trysku , ale můj "jásot" mě brzy přešel..Prostě škubání dělal vynechávající válec...A to jsem vždy vyřazoval všechny nesmysly/např.EGR/ abych měl jistotu, samozřejmě včetně přívodu nafty/jízda s kanistrem/ atd..A vždy mi majitelé přivezli čerpadla z vrakoviště..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To máš pravdu, ale majitel KIA odvezl čerpadlo do servisu a podlomili se mu nohy při předběžné ceně..Tak zvolil tohle řešení už jen proto co to bylo za stroj. A měl štěstí..A ten druhý dělal v D tak si za pár šupů ojeté čerpadlo koupil a měl také štěstí, auto bylo řachlé na zadek a motor normálně chytil..Tyhle názory, které píšeš jsou sice krásné, ale realita je často jiná, hlavně u aut, které mají již něco za sebou..Protože oprava čerpadla je často velmi drahá, nikoho nezajímá, že auto bude třeba jezdit jen 2-3 roky. A co si budeme povídat, ke kšeftu musí být vždy 2, ten který to opraví a ten druhý, který to zaplatí..A když ti přijede auto URČITĚ TO BUDE NĚJAKÁ KRAVINA a pak se z toho vyklube VĚTŠÍ KRAVINA, tak možností moc není...Buď si majitel odveze auto a nedá ti nic, nebo se auto opraví a majitel v euforii pojízdného auta za "hubičku" zaplatí mechánovi s úsměvem a ještě často něco přidá..A mechán je tam od toho, aby zákazník tu euforii měl. Samozřejmě předem je informován o riziku opravy, nehledě na to, že jsou vrakplacy, že ti součástku vezmou zpět..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jericho-3"]Tyhle názory, které píšeš jsou sice krásné, ale realita je často jiná, hlavně u aut, které mají již něco za sebou.
jasné, pokud mě někdo posílá na vrakec tak to používám, u nás na vrakecu mám dobré vztahy když něco nepasuje vymění nebo vrátí peníze,
co se týče čerpadel a vstřikovačů tak do toho přes vrakec nejdu, asi nemám štěstí,
raritní příklad
přijel ALH kouslí čerpadlo, přehodím čerpadlo sehnal za pětikilo majitel za 100 km zadřené, majitel donesl další, vyčistěná nádrž, nová nafta OMV filtr boš, trubkama jsem poštěl gagarina, to je molian a flusneš ho vzduchem, čerpadlo za 100 km zadřené, majitel pochopil sehnal další čerpadlo to se nechalo udělat za trojku a jezdí dodnes řekl bych 8 let,
jasné, pokud mě někdo posílá na vrakec tak to používám, u nás na vrakecu mám dobré vztahy když něco nepasuje vymění nebo vrátí peníze,
co se týče čerpadel a vstřikovačů tak do toho přes vrakec nejdu, asi nemám štěstí,
raritní příklad
přijel ALH kouslí čerpadlo, přehodím čerpadlo sehnal za pětikilo majitel za 100 km zadřené, majitel donesl další, vyčistěná nádrž, nová nafta OMV filtr boš, trubkama jsem poštěl gagarina, to je molian a flusneš ho vzduchem, čerpadlo za 100 km zadřené, majitel pochopil sehnal další čerpadlo to se nechalo udělat za trojku a jezdí dodnes řekl bych 8 let,