Netáhne dobře od spodu 2.0 TDI (CFHC)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Luke10
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 srp 2012, 18:54
Bydliště: Děčín

Netáhne dobře od spodu 2.0 TDI (CFHC)

Příspěvek od Luke10 »

Ahoj.
Chtěl bych Vás poprosit o nějaké rady / tipy kde by mohl být zakopaný pes.

Motor OII 2.0 TDI CR 16V 103kW DSG (115k km)

Auto bylo takové nic extra od nízkých otáček. Nepříkládal jsem tomu nějakou váhu, říkal jsem si DSG - stejně to přeřadí, tak je to nastavené jinak než u manuálů - popřípadě jiný typ motoru (dříve jsem měl rotačku 81kW) - prostě žádný turbo efekt (chovalo se to cca jako benzíny)

9.11. jsem byl na chipu u DP (prémium verze)

graf:
https://www.ulozto.cz/!1Xfw41fff4fC/brzda-jpg

Po převzetí auto jelo od nízkých otáček překrásně (nadšení). Táhlo to tak krásně, že nebylo potřeba šlapat na plyn více, aby to podřadilo.
(při sešlápnutí pedálu během chvíle klesala aktuální spotřeba jak se zvyšovala rychlost)

Za cca 7 dních (možná) jsem zpozoroval znova, že auto do původního nadšení má daleko. Myslel jsem si, že je zase přicpané DPF, tak jsem se jel projet v noci na S režim cca 20km. Bylo znát zlepšení (režim D), ale do původního nadšení to stále nebylo. Během 1 dne to nepatrné zlepšení opět zmizelo. Při větší akceleraci roste dávka paliva (dle palubáku) až skoro ke 3000ot.

Je těžké popsat dojmy. Pokud bude potřeba vědět nějaké doplňující info dejte vědět prosím.

Filtr (dle informací od DP) je zanešen na 35% (tím to snad nebude)

Jediná závada, která se objevila před 1,5 rokem (3 roky mám auto), tak byla od EGR. (po vypnutí a zapnutí zhasínala a znovu se rozsvícela kontrolka emise + motor) - po smazání přes diagnostiku už se nikdy nerozsvítila).

Auto nemá problém se vytočit přes 4000ot+ (1.-6. stupeň)
Ve vyšších otáčkách jezdí řekl bych snad dobře (výkon jsem si užil jenom 1x na Německé dálnici)
Spotřeba nízká (cca 3,5-4l při 95-100km/h) tempomat
Tankovaná paliva pouze Maxx motion (2,5roky), Shell V power (0,5roku), Verva až nyní (první nádrž)

Dá se nějak poznat, že EGR funguje jak má? Popřípadě co bych měl vyzkoušet?

Předem moc děkuji za názory a nápady. Už jsem z toho ... (wallbash)

edit: zítra budu mít auto na diagnostice... Je něco na co bych se měl zaměřit s vyšším důrazem?

L.
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Tlak turba, egr, resp. kolik dává váha vzduchu.
Luke10
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 srp 2012, 18:54
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Luke10 »

Neni nekdo pobliz DC, kdo by byl ochotny nalogovat auto?
Luke10
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 srp 2012, 18:54
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Luke10 »

Včera návštěva DP

Při běžné jízdě pomalu reaguje EGR ventil, při plném sešlápnutí vše OK. Je možné vůbec u těchto typů EGR ho ještě vůbec nějak vyčistit nebo rovnou nový?

Díky.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“