T5 1,9Tdi PD 77kw spatne startuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Rayx píše:Ano, pokud platí to samé jak u PKW ;) Kromě toho maximálního tlaku udávaj ještě tlak na volnoběh či 1500ot, a to min 3,5bar.

Zaškrcením zpátečky ověříš jen to, jestli tlak neutíká na vstřikovačích přes gumičky.

Čerpadlo v nádrži musí mít na výstupu zpěták, takže pokud stáhneš na filtru přívod, neměla by se nafta vracet do nádrže ani by to nemělo jít do nádrže profouknout.

Cos vzal za ten filtr, origo nebo nějaký ověřený aftermarket? By mě zajímalo, jak má řešený uvnitř cesty ...
https://www.drive2.ru/l/459990036402672415/
Vzal jsem od MANU ten samí v odkazu.Zítra to zkusím nastartovat po dvou dnech tak jsem zvědavej jakej to bude mít průběh.Kdybych normálně po nastartování zaškrtil vracečku i přívod a po několika hodinách zkusil nastartovat znovu(samozřejmě hadičky zprůchodnim)tak bych tim mel taky ověřit těsnost soustavy..A kdyby to naskočilo i tak špatně tak by to musel být tandem a nebo tlaky ve válcích.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ak nemaš glycerínový manometer 7,5 bar neodmeráš. Rozskáče sa ti rucicka.

Avšak problém ktorý riešiš...tj. "trkotanie" auta za studena.... Na to nepotrebuješ auto vytáčať!!!

Potrebuješ vedieť čo tomu autu chýba v tú sekundu keď sa háda!

Čiže to štartneš, necháš to trkotať a budeš kukať na tandem čo sa bude diat.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

octaviask píše:ak nemaš glycerínový manometer 7,5 bar neodmeráš. Rozskáče sa ti rucicka.

Avšak problém ktorý riešiš...tj. "trkotanie" auta za studena.... Na to nepotrebuješ auto vytáčať!!!

Potrebuješ vedieť čo tomu autu chýba v tú sekundu keď sa háda!

Čiže to štartneš, necháš to trkotať a budeš kukať na tandem čo sa bude diat.
Takže dnes jsem dla vracečku i přívod k čerpadlu průhlednou abych viděl co se tam dějě.Nafta vypada že drží.Čerpadlo taky při volnoběhu dá 3,5Bar.Akorát by mě zajímalo po jaky době má ten tlak vytvořit..???
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ak sa bavime o zlom štarte tak ten zlý štart musis vidiet na tom ako ti bude nabiehat tlak na tom tandeme.!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

octaviask píše:ak sa bavime o zlom štarte tak ten zlý štart musis vidiet na tom ako ti bude nabiehat tlak na tom tandeme.!
Jasný..Je to fakt naprd že se do dá odzkoušet až druhej den ráno..Takhle se na tom nedá nic dělat... (wallbash)
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Ještě jsem pro jistotu změřil tlaky a má to od 26 výš..Takže to je OK.Akorát by mě zajímalo jestli to tandemový čerpadlo má vytvořit taky tlak 3,5 baru když jsou odpojené vstřiky...??To mi potom změřilo jen 1,5.Na 3,5 se to dostane až když motor začne chytat..
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

SSP 36 od Škodovky máš? Pokud naměříš na volnoběh těch 3,5bar, tak v tom tandemu nevidím problém. Pokus s měřením s odpojenými vstřikovačemi od ECU nemám otestovanej, že by potom nafta protejkala vnitřkem vstřikovače a vracela ze zpět? No asi jistě ano (hydraulika je nekompromisní ;) ), pravděpodobně to zavírání jehly elmag.ventilů stačí na to aby v přívodní části ve hlavě ten tlak tandem takto vytvořil, 1500ot/min, to je 25ot/sec, a to je tedy cca 3 zavření jehly každého elmag. ventilu vstřikovače za sekundu, to je fofr ;) Snad se nepletu ...

Čidlo na vaččce funguje OK, impulsní zuby na kole taky OK? To určuje rychlost nastartování motoru.

Kód: Vybrat vše

https://www.ulozto.cz/!oi0M9i4hAbkW/36-19-tdi-pd-skoda-fabia-pdf
Naposledy upravil(a) Rayx dne 21 lis 2017, 14:56, celkem upraveno 2 x.
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Rayx píše:SSP 36 od Škodovky máš? Pokud naměříš na volnoběh těch 3,5bar, tak v tom tandemu nevidím problém. Pokus s měřením s odpojenými vstřikovačemi od ECU nemám otestovanej, že by potom nafta protejkala vnitřkem vstřikovače a vracela ze zpět? No asi jistě ano (hydraulika je nekompromisní ;) ), pravděpodobně to zavírání jehly elmag.ventilů stačí na to aby v přívodní části ve hlavě ten tlak tandem takto vytvořil, 1500ot/min, to je 25ot/sec, a to je tedy cca 6 zavření jehly každého elmag. ventilu vstřikovače za sekundu, to je fofr ;) Snad se nepletu ...

Kód: Vybrat vše

https://www.ulozto.cz/!oi0M9i4hAbkW/36-19-tdi-pd-skoda-fabia-pdf
Tan tlak tam nevznikne i kdyz jsou vstriky pripojeny..Treba kdyz jsem mel zhavicky venku a zatocil jsem s motorem..Ale to je jen poznatek..Jinak zajimavy pocteni.Zaujalo me ze ma byt na zpatecce tlak stale 1bar..
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

1bar je ale jen do opuštění nafty z tandemu, pak to k filtru klesá a od filtru k nádrži už nebude skoro nic.

Pro ten tlak je evidentně nutný, aby elmag.ventily ve vstřikovačích pracovaly. Jinak jsem se samo sekl, ta frekvence je poloviční ale i to je dost ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“