Vymena vacky EngineTeam Hv338

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Bydliště: Košice

Vymena vacky EngineTeam Hv338

Příspěvek od milansilvia »

Ahojte chystame sa na vymenu komplet vacky so zdvihadkami a loziskami vacice na motore AVF TDI. Objednali sme sadu vacky Engine Team HV 338, kde vo vnutri sa nachadzaju zdvihadka celostrieborne Kolbenschmidt 50006418. Nakolko som si precital zopar diskusii ohladom zdvihatok a ohoblovanej vacky bojim sa tam celostrieborne dat a chcem ich vymenit za ine. Ktore zdvihatka pouzit Febi,swag....Obrazky na internete kecaju lebo aj v tejto sade mali byt s ciernou hlavickou. Co sa tyka vacky v sade je Vacka zrejme tiez tej istej znacky ocelova oznacenie HV285. Ak sa k nej napasuju spravne zdvihatka vydrzi to ? Dakujem za rady.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co mám zkušenost tak zdvihátka od KS pro PD jsou šedá.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Kolbenschmidt maji jenom šedej vršek (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no daj vedieť či to auto po výmene vačky akosi nezlenivie ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

octaviask píše:no daj vedieť či to auto po výmene vačky akosi nezlenivie ;)
Ahoj prečo by malo zlenviet. Zdvihatka chcem vymeniť za celocierne. Strieborné idú len na rotacky
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak snad ví KS co dělá, ostatně ta černá vrstva tam stejně není na věky.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pretoze 90% pripadov co viem, kde sa menila vačka za druhovyrobu zlenivie..nemá tah, neskorý nábeh..atd.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

No jo ale většinou co jsem tu četl to byly ty nejlevnější vačky kdo ví od koho. I zpracování tu u nich bylo kritizováno.
Třeba Kolbenschmidt tu kdosi psal že je OK.
Já se otom přesvědčím až se dostanu k výměně, každopádně zpracování vypadá velice dobře.
Zdvihátka mám černý od INY, ale už jsem viděl i vačku která měla černý i palce. Je možný že ji jen po tepelném zušlechtění přebrousili jen na ložiskách.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

octaviask píše:pretoze 90% pripadov co viem, kde sa menila vačka za druhovyrobu zlenivie..nemá tah, neskorý nábeh..atd.
ET vačka funguje.
AE je lenivá (noteeth)

a pokial viem je jedno či ET alebo kolbenschmidt... malo by to byť to isté
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

a vzit litinu nebo ocel ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Já volil ocel.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Já volil litinu ET a po 50tis km zatím netknutá.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Litiny et jsem dával několikrát. Úbytek výkonu nebo lenivost sem nepocítil, jen každý motor na který to přišlo mi přijde víc hlučnější. Takový klepavější.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

No... Já dával ET na 1.4tdi a po 30.000 palce na ventily OK, ale palce na vstriky mají na nejvyšším bodě pitting a jsou tak 0.1mm vydařené. Dále je vymačkaná drážka na tandem hodně! Zkusim nafotit... Rolny na vadlech pro vstriky jsou OK, stejně tak tandem...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Tomas6 píše:Litiny et jsem dával několikrát. Úbytek výkonu nebo lenivost sem nepocítil, jen každý motor na který to přišlo mi přijde víc hlučnější. Takový klepavější.
Tak to maš možná pravdu ale o proti jiným PD mužu říct ...lepší průměr-takový dunivý
Pokud vydrží nemam problém, nechtělo se mě davat do starý vrány tolik peněz za origo ocelovou
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“