Stále problém s jednotnou ABS. Nápady prosím. AUDI A6

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

jericho-3 píše:
amg124 píše:Hele a ještě mám jeden tupej dotaz.


Na víčku nádrže mám napsáno benzín 95 nebo 98, ale prodávající mi tvrdil, že 95tka je jen na dojezd a že tím oddělam motor, že jedině 98. Ale když nad tím přemýšlím tak se mi to zdá jako hovadina. Ale radši se ujistim, tak jaký benzín?
Když přišel Mitsubishi se svým přímým vstřikem a všichni koukali jako telata/automobilky/ tak nařizoval používání 98 octanů..Samozřejmě snímač klepání ubere fora, aby to nebylo slyšet , ale motor se trápí, proto taky většina majitelů, co jezdili hlavně po městě motor zakarbonovali , samozřejmě i z důvodu, že 98 byla málo dostupná../ Že firmy často píší pitomosti z různých, hlavně reklamních důvodů/např. long -life/, což mnoho šetřílku nevzdělaných kvituje, /vždyť to psal výrobce/ , tak tohle vtip nebyl , ale jelikož jde zase o peníze, tak na to lidé kašlou...Takže motor se trápí i když majitel lenochod nic netuší...Takže bych si s tím moc nehrál..Výrobce má napsat červenými písmeny tohle - DOPORUČUJEME TENTO MOTOR POUZE PRO MAJITELE , KTEŘÍ VŮZ POUŽÍVAJÍ HLAVNĚ PRO DÁLKOVÉ JÍZDY., NEJLÉPE MLADÉHO VĚKU , SAMOZŘEJMĚ SOLVENTNÍ , KTEŘÍ DISPONUJÍ VŽDY POTŘEBNOU ČÁSTKOU NA PALIVO....AMEN :)

Rozumím. díky
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Od začátku co jsme to koupili je problém s ABS. Původní majitel to prodával, že nefuguje čidlo na pravém zadním kole, proto to svítí na palubce a tak jsem to s touto závadou kupoval.
Ale když jsem to doma u známého napíchnul na počítač, tak se zjistilo, že to nevidí jednotku ABS vůbec, takže jsme řešili koupit jinou. To jsem ještě nestihl a je to možná i dobře. Protože teď jak se ochladilo, tak po nastarování nesvítí žádná kontrolka ani maxidot nic nepíše a vše funguje tak jak má zhruba asi deset minut. Předpokládám než se to ohřeje. Pak zapíská palubka, rozsvítí se kontrolka ABS a maxidot píše chybu.
Ještě dodám že display maxidotu píše rozmazaně a když je to studnené, tak ukazuje normálně čitelně.

Setkal se s tím někdo? Nápady návrhy prosím.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Uživatelský avatar
bull
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 19 čer 2007, 02:30

Příspěvek od bull »

To samé jsem řešil na A4 B5,je ulomený napájecí drátek v ŘJ.Je to častá závada,zaletovat se mně to nepodařilo,je to celé v gelu. Koupil jsem použitou ŘJ za 3000 a je klid.https://www.youtube.com/watch?v=UqtowdSDbxU&t=15s
A4 1.8T QUATTRO
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“