jericho-3 píše:Když přišel Mitsubishi se svým přímým vstřikem a všichni koukali jako telata/automobilky/ tak nařizoval používání 98 octanů..Samozřejmě snímač klepání ubere fora, aby to nebylo slyšet , ale motor se trápí, proto taky většina majitelů, co jezdili hlavně po městě motor zakarbonovali , samozřejmě i z důvodu, že 98 byla málo dostupná../ Že firmy často píší pitomosti z různých, hlavně reklamních důvodů/např. long -life/, což mnoho šetřílku nevzdělaných kvituje, /vždyť to psal výrobce/ , tak tohle vtip nebyl , ale jelikož jde zase o peníze, tak na to lidé kašlou...Takže motor se trápí i když majitel lenochod nic netuší...Takže bych si s tím moc nehrál..Výrobce má napsat červenými písmeny tohle - DOPORUČUJEME TENTO MOTOR POUZE PRO MAJITELE , KTEŘÍ VŮZ POUŽÍVAJÍ HLAVNĚ PRO DÁLKOVÉ JÍZDY., NEJLÉPE MLADÉHO VĚKU , SAMOZŘEJMĚ SOLVENTNÍ , KTEŘÍ DISPONUJÍ VŽDY POTŘEBNOU ČÁSTKOU NA PALIVO....AMENamg124 píše:Hele a ještě mám jeden tupej dotaz.
Na víčku nádrže mám napsáno benzín 95 nebo 98, ale prodávající mi tvrdil, že 95tka je jen na dojezd a že tím oddělam motor, že jedině 98. Ale když nad tím přemýšlím tak se mi to zdá jako hovadina. Ale radši se ujistim, tak jaký benzín?
Rozumím. díky