ale žádám vás o rady s jedu pro kámoša kupovat golf GTI 2011 najeto 91 tis v do Něměcka
serviska je,ale začal jsme ji dost studovat a kámoš velice jásal,že byl měněný olej né po 30,ale po 20 tis,ale jak se na to dívám tak poslední výmena byla 63 tis a pak samostatně brzdovka a v 78 samostatně svíčky a pr**l je,že nidky nebyl měněný vzduchový filtr a pylový jen 1x což není možný sám jako technik i fušer vím jak vypadá pyláč po 15 tis km a vzducháč u turbomotoru vydrží tak 30-40 tis max nicméně tohle je jedna věc,ale tá zásadnější je,že jsme v autorizáku poprosil přes známou historii prověřit skrze záruční opravy a borec říká pravidelný servis Ok,ale 2015 čelně bouráno a říká nový nárazník,oba blatníky a čelní stěna. a já říkám a jak mco to bylo bourané? světla taky? a on začal tvrdit,že neví,že to nevdí. tak nevím jestli vystřělili aj pytle,prootže víte,že u koncernu VW stačí malá čelní ranka a pytle jsou venku. máte někdo přístup do databáze VW? viděli by jste tam víc?
dále na co si dát pozor nebudem mít diagnostiku nemám kabel na novější auta nad rok 2008 nebo do kdy to KKL jde budu si bráta měřák na lak a chcem si to nechat zvednout abych si prošel spodek a brzdy. díky za reakce
koupě golfu GTI historie oprav
Moderátoři: šulda, Moderátoři
koupě golfu GTI historie oprav
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
poplatek bychom zaplatili kdybychom meli jistotu,ze nam rekne svic nez technik z VW
https://home.mobile.de/PASERVICEGMBHCOKG#des_253830442
ten servis,kde se opravovala i ta bouračka a celou dobu tam auto jezdilo je 79 km od bazaru
a aby mel pylac interval 90 tis to je vazne naprosty nesmysl. vesmes vetsina automobilek miva 30 tis pylac a 60 tis vzduchovy podle dnensich norme auta pred 10 rokama a vic mivala daleko kratsi
https://home.mobile.de/PASERVICEGMBHCOKG#des_253830442
ten servis,kde se opravovala i ta bouračka a celou dobu tam auto jezdilo je 79 km od bazaru
a aby mel pylac interval 90 tis to je vazne naprosty nesmysl. vesmes vetsina automobilek miva 30 tis pylac a 60 tis vzduchovy podle dnensich norme auta pred 10 rokama a vic mivala daleko kratsi
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm