koupě golfu GTI historie oprav

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

koupě golfu GTI historie oprav

Příspěvek od sikin1987 »

ale žádám vás o rady s jedu pro kámoša kupovat golf GTI 2011 najeto 91 tis v do Něměcka
serviska je,ale začal jsme ji dost studovat a kámoš velice jásal,že byl měněný olej né po 30,ale po 20 tis,ale jak se na to dívám tak poslední výmena byla 63 tis a pak samostatně brzdovka a v 78 samostatně svíčky a pr**l je,že nidky nebyl měněný vzduchový filtr a pylový jen 1x což není možný sám jako technik i fušer vím jak vypadá pyláč po 15 tis km a vzducháč u turbomotoru vydrží tak 30-40 tis max nicméně tohle je jedna věc,ale tá zásadnější je,že jsme v autorizáku poprosil přes známou historii prověřit skrze záruční opravy a borec říká pravidelný servis Ok,ale 2015 čelně bouráno a říká nový nárazník,oba blatníky a čelní stěna. a já říkám a jak mco to bylo bourané? světla taky? a on začal tvrdit,že neví,že to nevdí. tak nevím jestli vystřělili aj pytle,prootže víte,že u koncernu VW stačí malá čelní ranka a pytle jsou venku. máte někdo přístup do databáze VW? viděli by jste tam víc?

dále na co si dát pozor nebudem mít diagnostiku nemám kabel na novější auta nad rok 2008 nebo do kdy to KKL jde budu si bráta měřák na lak a chcem si to nechat zvednout abych si prošel spodek a brzdy. díky za reakce
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Mozny to je, protože pokud to někdo delal podle Elsa, tak vymena pylaku a vzduchového je každých 90tisic.Ano, pylak je po 15tis ko, ale pokud byl někdo poctivy, delal to podle prdpisu, tak to tak je.Pristup do VW databaze samozrejme mam, za poplatek, zadarmo to nedelam.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

kupuješ to přímo ve vw nebo je v okolí zastoupení vw??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

poplatek bychom zaplatili kdybychom meli jistotu,ze nam rekne svic nez technik z VW

https://home.mobile.de/PASERVICEGMBHCOKG#des_253830442
ten servis,kde se opravovala i ta bouračka a celou dobu tam auto jezdilo je 79 km od bazaru

a aby mel pylac interval 90 tis to je vazne naprosty nesmysl. vesmes vetsina automobilek miva 30 tis pylac a 60 tis vzduchovy podle dnensich norme auta pred 10 rokama a vic mivala daleko kratsi
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“