Dusenie pri 2-3tis otackach

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

motor AEX, takze vycistit klapku, vymyzat hodnoty, nastavit nove, teplota min 80C...ok?

kable premeriam, rozdelovac som prenehol smyrglikom pri vymene sviecom, povodne som uvazoval ze to robi on nakolko kontakty boli zaoxidovane
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

tak klapku som precistil, adaptacne hodnoty vymyzal, alebo ked som chcel klapku nastavit tak v 04-hodnota 098 je neaktivna.... zaujimave je ze v bloku hodnou hodnotu 098 vidim.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A podmínku jsi splnil?
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

ano teplota 90
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Podmienky nastavenia klapky...spotrebiče vypnuté ,čiže osvetlenie,kurenie,rádio atď,...počet závad 0,teplota motora nad 80 stupnov,škrtiaca klapka zatvorená...čiže vôla na lanku...01 elektronika motora..04základne nastavenie skupina 98 štart ,klapku musiet počut pri nastavení ako cvaka...pole 4 musí napísat ADP-OK...vypnút zapalovanie na 30 sekund.Znova nadviazat komunikáciu a skontrolovat pamet závad či je prázdna ak nie hladat príčinu. :)
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

no pokial viem vsetko bolo splnene.. zajtra to skusim dat na 11.11 lebo teraz som to robil na starej 304
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No ale hlavně nesmí motor běžet ;) jen zapnuté zapalování.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

tak to je dobra poznamka... (wallbash)
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Některé pola měli nastavení klapky v adrese 001.chce to zkusit která bude aktivní.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

v poriadku funguje to.. eset otazka po dlhsom odpojeni baterky je potrebe previest adaptaciu znova?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

tak pisem opat , problem sa nejako sam vytratil ale dnes sa islo auto po mokrej ceste a po prechode par mlakami to zacalo robit znova... pocas sucha sa problem neprejavil, takze predpokladam ze niekde sa dostane voda a vtedy vznika problem otazka je kde... v oblasti motora som kontroloval kazdy konektora a vsetko suche....
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

zapalovanie
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

tiez ms to napadlo ako prve ze je voda v rozdelovaci, ale ten bol uplne suchy...
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No tipnu si lambda sondu či kabeláž od ní ;) Jak vypadá lambda regulace na diagu, sk. 30, 31, 33?
Ale může to být cokoliv, i to zapalování=cívka, atd. tyhle náhodný závady se hledaj "nejlíp" ...
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

pozrem tie skupiny, ale zacne to robit vzdy po prejazde nejakou vacsou mlakou v kombinacii s nejakym vymolom, takze niekto to musi nastriekat vodu tipujem
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“