Větší turbo z čeho?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fiatfiat
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2017, 23:16

Větší turbo z čeho?

Příspěvek od fiatfiat »

Zdravím ve spolek, scháním větší turbo na fiata 1,9 td 66kw :D .Ted tam mám turbo ze starýho bavoráka 2,4 td, ale chci jít s tlakem víš a jsem smířenej s horším náběhem většího obtokového turba.Jenom nevím z čeho dát větší(výkonější) turbo, z jakého auta, abych nemusel kupovat nějaké spešl a posunul se dál, díky.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Aby větší turbo nebyla smrt pro fiata :-D .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
fiatfiat
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2017, 23:16

Příspěvek od fiatfiat »

Tak jako určitě to nevydrží dlouho, už ted to jelo hodně dobře, ale je to zkouška a když padne dá se jinej a turbo zpátky.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

co to je za motor a v cem?
fiatfiat
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2017, 23:16

Příspěvek od fiatfiat »

Je to Alfa 146 1,9 td 66kw
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

Gt2052 ,jen předělat ovládání na přetlak,funguje to dobře, vyzkoušeno
fiatfiat
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2017, 23:16

Příspěvek od fiatfiat »

To by mělo jít od spodu líp, ale o to mi nejde.Mě jde hlavně o to abych mohl jít s tlakem nahoru ve vyšších otáčkách.Ted jde o to jestli bych si s tímhle turbem pomohl, aby mě to nahoře(tam kde chci aby mi to jelo) neškrtilo.A taky si myslím že je to blbost ovládat naklápěčku jen hloupě přetlakem, podle mě to úplně zabije potenciál toho turba, proto jsem taky od téhle myšlenky ustoupil.A stejně chci jezdit nahoře a klidně i v rozmezí 1 500 otáček, zkrátka co dovolí sériové odstupnování převodovky.A tak bych rád nějaké větší obtokové turbo co třeba nějaké gt28 ale z jakého auta.Berte to s rezervou v označení a v účinostech daných turb se nevyznám proto chci poradit.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

garet GT 2052
osobne to mam vyzkouseno na nekolika aplikacich,tak vim co rikam !
fiatich motoru me neco proslo rukama,od TD az po legendarni TD.i.d
fiatfiat
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2017, 23:16

Příspěvek od fiatfiat »

Vážím si tvé snahy mi pomoci a věřím že s tím zkušenosti máš o tom žádná.Já ale chci obtok a nic jiného.S tou naklápěčkou to stejně nikdy nemůže fungovat přetlakem s tak dobrou účiností jako obtok nahoře.Tak jakej obtok?
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

fiatfiat píše:S tou naklápěčkou to stejně nikdy nemůže fungovat přetlakem s tak dobrou účiností jako obtok nahoře.
Mylis se, mel by sis doplnit vzdelani. "Naklapecka" predelana kvalitne na pretlak funguje dobre a nejeden zdejsi clen ti to ze zkusenosti na mechanickem TDI potvrdi.

Ano, je pravdou, ze VNT mechanismus se ve vyssich otackach stava restriktivnim prvkem "prekazejicim spalinam v toku", nicmene, mira prospesnosti a negativnich dopadu je diskutabilni.

Diky VNT mechanismu je mozne pouzit vyfukovy housing s A/R, který je vetsi nezli obtokove turbo a ve finale muzes byt na stejnem potencialu jako v pripade obtokoveho ale s lepsim nabehem.

Na GT28 rovnou zapomen, absolutni nesmysl. Pokud jinak nedas a jde ti o maximalizaci vykonu tak dej GT2259S a ikdyz budes mit bidny spodek s maxialnim vystupem budes spokojeny. Paklize bys nebyl, toto turbodmychadlo poskytuje dobry zaklad pro vylepseni a ve finale z toho muzes udelat treba i GT2268S (vymenou obou rotoru).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Blbost! To by mozna ani neroztocil. Motor, na kterem to maji tak je komurkac a ten ma daleko vyssi potencial na roztoceni turba takovych rozmeru.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“