Větší turbo z čeho?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Větší turbo z čeho?
Zdravím ve spolek, scháním větší turbo na fiata 1,9 td 66kw .Ted tam mám turbo ze starýho bavoráka 2,4 td, ale chci jít s tlakem víš a jsem smířenej s horším náběhem většího obtokového turba.Jenom nevím z čeho dát větší(výkonější) turbo, z jakého auta, abych nemusel kupovat nějaké spešl a posunul se dál, díky.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
To by mělo jít od spodu líp, ale o to mi nejde.Mě jde hlavně o to abych mohl jít s tlakem nahoru ve vyšších otáčkách.Ted jde o to jestli bych si s tímhle turbem pomohl, aby mě to nahoře(tam kde chci aby mi to jelo) neškrtilo.A taky si myslím že je to blbost ovládat naklápěčku jen hloupě přetlakem, podle mě to úplně zabije potenciál toho turba, proto jsem taky od téhle myšlenky ustoupil.A stejně chci jezdit nahoře a klidně i v rozmezí 1 500 otáček, zkrátka co dovolí sériové odstupnování převodovky.A tak bych rád nějaké větší obtokové turbo co třeba nějaké gt28 ale z jakého auta.Berte to s rezervou v označení a v účinostech daných turb se nevyznám proto chci poradit.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Mylis se, mel by sis doplnit vzdelani. "Naklapecka" predelana kvalitne na pretlak funguje dobre a nejeden zdejsi clen ti to ze zkusenosti na mechanickem TDI potvrdi.fiatfiat píše:S tou naklápěčkou to stejně nikdy nemůže fungovat přetlakem s tak dobrou účiností jako obtok nahoře.
Ano, je pravdou, ze VNT mechanismus se ve vyssich otackach stava restriktivnim prvkem "prekazejicim spalinam v toku", nicmene, mira prospesnosti a negativnich dopadu je diskutabilni.
Diky VNT mechanismu je mozne pouzit vyfukovy housing s A/R, který je vetsi nezli obtokove turbo a ve finale muzes byt na stejnem potencialu jako v pripade obtokoveho ale s lepsim nabehem.
Na GT28 rovnou zapomen, absolutni nesmysl. Pokud jinak nedas a jde ti o maximalizaci vykonu tak dej GT2259S a ikdyz budes mit bidny spodek s maxialnim vystupem budes spokojeny. Paklize bys nebyl, toto turbodmychadlo poskytuje dobry zaklad pro vylepseni a ve finale z toho muzes udelat treba i GT2268S (vymenou obou rotoru).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4188
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
turbo jedině ze scanie
https://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw
https://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Blbost! To by mozna ani neroztocil. Motor, na kterem to maji tak je komurkac a ten ma daleko vyssi potencial na roztoceni turba takovych rozmeru.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)