FOCUS 1.6 TDCI netahne......

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

bemmet píše:
jericho-3 píše:No, protože jsem se setkal s tím, že prdlo vahadlo , lehce to poklepávalo a samozřejmě to sotva jelo..

jako na takovemto focusu?[/quote
Ano, 80kw..]
nepropadat panice...
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

Příspěvek od bemmet »

Tak Jsem vyloucil dalsí veci...... udelal jsem vyplach DPF vc chemie muzu rict ze zasrany moc nebyl,vemnil jsem vejfuk stredak byl na srot....

Dal jsem novou vahu vzduchu nic,cidlo tlaki turba nic,elektromagneticky ventyl turba nic,kontrola vahadel ok,turbina lopatky ok,olej v hadicich v norme,novej palivovej filtr.

chybovka bez chyb.

pravidelny volnobeh ok.... ale nevím proc mam podezrení na jeden ze vstriku,auto necuka nehuli,ale ve vysokejch de jako blazen,ale v nizkejch mrtví........drobne cvrdlikani bohuzel nedokazu nijak pres Delphi diag.overit vstriky,nevíte nekdo jak by se to dalo testnout? jo zapomel jsem ze i novej palivovej filtr......
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

rotunda diag.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

Příspěvek od bemmet »

Dalsi poznatek vstriky O.k boj nevzdavam zvuk cvrdlikani slysim pravdepodobne okoli rozvodu a cerpadla,o víkendu dam do zakladu rozvody zda to neni skoceny o zoubek a uvidime,dam vedet.


Kdyby jste nekdo vedel kolik ma tlacit cepradlo a napsal mi to sem budu rad v datech toto u sebe nemam dekuji,
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

Příspěvek od bemmet »

Tak rozvody O.K nikdo nic napady?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No, pokud to chytá na otočení, patrně bude problém jinde..Jde o to cvakání, nebyl předtím žádný problém? A při kontrole rozvodů bylo ověřeno, že písty jsou všechny v rovině , což je zvláštnost tohoto motoru, kdy na rozdíl od jiných , kdy jsou 1 a 4 v Hů? Nehledě na to, že je možné, / vačky jsou ve spoji lisované/že se vačka v lisovaném spoji pootočila..Věnoval bych se tomu cvakání a přesně určil, kde je..Ale samozřejmě je to jen možnost a ne diagnoza... :)
nepropadat panice...
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Skus pozriet ci nemas privretu elektricku chcipaciu klapku na peugeote som mal taky podobny problem znicoho nic prestalo mat auto vykon.Po odpojeni stekra a mechanickom otvoreni klapky malo auto vykon ako predtym.
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

Příspěvek od bemmet »

Obrázek


Tak závada zjištěna po zkusebni jízdě auto zdechlo... po zaměření tlaku ve vlacích 1,2,3 válec bez komprese 4 kompresy měl ozubeny rozvod v pohodě ale řetězovy rozvod k.o dle obrazku skoceny řetěz o zub rozpadla se kladla nechapu poprvy co to takto vidím.. Hlava dolu repas komplet rozvod a měl by bít klid...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, to je to klepání . A dopadlo to vlastně ještě dobře..
nepropadat panice...
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23

Příspěvek od bemmet »

jericho-3 píše:Jo, to je to klepání . A dopadlo to vlastně ještě dobře..
Dobre...nvm no :) :D hlava sla dolu,a pujde na otlakovaní viditelne neni videt ze by byli ventili nejak k.o prijdou mi dost zakarbonovane,mozno i podpalene nebot kdyz jsem nameril 1.2.3 bez tlaku :-O

silena prace hodne zbytecnych veci na aute :D:D :D :D
kubito
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 led 2013, 13:34
Bydliště: Vísky

Příspěvek od kubito »

Taky mám stejný problém s totoznym focusem žádný tah odspodu. Když se to zozjede tak bez problémů.
Pár věcí uz jsem taky udělal.
Nový palivovy filtr, rozvody ok, vstriky po kontrole ok, dpf 2x vycisten, diag bez závad, nové zhsvice, tlakove hadice ok, potlakove hadice ok, váha nová, čidla a regulační ventily zkouseny z druhého auta beze změn, egr off, aditiv je dost dle diag se vše za jizdy tváří normalne (tlak paliva, tlak turba,diferencni tlak dpf,)

Z druhého focusee jsem změřil ze na volnobeh je hodnota maf kolem 5-6 g/s ja mám 10-11 po odpojení váhy se tato hodnota nezmění

Jediné co že se neustále spustí regenerace (jedou vetraky)

Žádné klepání v motoru není slyšet auto krásné startuje teplé i studené

Díky za každou řadu a omlouvám se ze sem se přidal do tématu
EX: BMW e39 530D EGR off, K&N filtr, chip, 157kw@463Nm
Now: Seat Toledo II 81kw,EGR off,KAT off
Odpovědět

Zpět na „Ford“