bemmet píše:jericho-3 píše:No, protože jsem se setkal s tím, že prdlo vahadlo , lehce to poklepávalo a samozřejmě to sotva jelo..
jako na takovemto focusu?[/quote
Ano, 80kw..]
FOCUS 1.6 TDCI netahne......
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak Jsem vyloucil dalsí veci...... udelal jsem vyplach DPF vc chemie muzu rict ze zasrany moc nebyl,vemnil jsem vejfuk stredak byl na srot....
Dal jsem novou vahu vzduchu nic,cidlo tlaki turba nic,elektromagneticky ventyl turba nic,kontrola vahadel ok,turbina lopatky ok,olej v hadicich v norme,novej palivovej filtr.
chybovka bez chyb.
pravidelny volnobeh ok.... ale nevím proc mam podezrení na jeden ze vstriku,auto necuka nehuli,ale ve vysokejch de jako blazen,ale v nizkejch mrtví........drobne cvrdlikani bohuzel nedokazu nijak pres Delphi diag.overit vstriky,nevíte nekdo jak by se to dalo testnout? jo zapomel jsem ze i novej palivovej filtr......
Dal jsem novou vahu vzduchu nic,cidlo tlaki turba nic,elektromagneticky ventyl turba nic,kontrola vahadel ok,turbina lopatky ok,olej v hadicich v norme,novej palivovej filtr.
chybovka bez chyb.
pravidelny volnobeh ok.... ale nevím proc mam podezrení na jeden ze vstriku,auto necuka nehuli,ale ve vysokejch de jako blazen,ale v nizkejch mrtví........drobne cvrdlikani bohuzel nedokazu nijak pres Delphi diag.overit vstriky,nevíte nekdo jak by se to dalo testnout? jo zapomel jsem ze i novej palivovej filtr......
No, pokud to chytá na otočení, patrně bude problém jinde..Jde o to cvakání, nebyl předtím žádný problém? A při kontrole rozvodů bylo ověřeno, že písty jsou všechny v rovině , což je zvláštnost tohoto motoru, kdy na rozdíl od jiných , kdy jsou 1 a 4 v Hů? Nehledě na to, že je možné, / vačky jsou ve spoji lisované/že se vačka v lisovaném spoji pootočila..Věnoval bych se tomu cvakání a přesně určil, kde je..Ale samozřejmě je to jen možnost a ne diagnoza...
nepropadat panice...
Tak závada zjištěna po zkusebni jízdě auto zdechlo... po zaměření tlaku ve vlacích 1,2,3 válec bez komprese 4 kompresy měl ozubeny rozvod v pohodě ale řetězovy rozvod k.o dle obrazku skoceny řetěz o zub rozpadla se kladla nechapu poprvy co to takto vidím.. Hlava dolu repas komplet rozvod a měl by bít klid...
Dobre...nvm no hlava sla dolu,a pujde na otlakovaní viditelne neni videt ze by byli ventili nejak k.o prijdou mi dost zakarbonovane,mozno i podpalene nebot kdyz jsem nameril 1.2.3 bez tlaku :-Ojericho-3 píše:Jo, to je to klepání . A dopadlo to vlastně ještě dobře..
silena prace hodne zbytecnych veci na aute :D
Taky mám stejný problém s totoznym focusem žádný tah odspodu. Když se to zozjede tak bez problémů.
Pár věcí uz jsem taky udělal.
Nový palivovy filtr, rozvody ok, vstriky po kontrole ok, dpf 2x vycisten, diag bez závad, nové zhsvice, tlakove hadice ok, potlakove hadice ok, váha nová, čidla a regulační ventily zkouseny z druhého auta beze změn, egr off, aditiv je dost dle diag se vše za jizdy tváří normalne (tlak paliva, tlak turba,diferencni tlak dpf,)
Z druhého focusee jsem změřil ze na volnobeh je hodnota maf kolem 5-6 g/s ja mám 10-11 po odpojení váhy se tato hodnota nezmění
Jediné co že se neustále spustí regenerace (jedou vetraky)
Žádné klepání v motoru není slyšet auto krásné startuje teplé i studené
Díky za každou řadu a omlouvám se ze sem se přidal do tématu
Pár věcí uz jsem taky udělal.
Nový palivovy filtr, rozvody ok, vstriky po kontrole ok, dpf 2x vycisten, diag bez závad, nové zhsvice, tlakove hadice ok, potlakove hadice ok, váha nová, čidla a regulační ventily zkouseny z druhého auta beze změn, egr off, aditiv je dost dle diag se vše za jizdy tváří normalne (tlak paliva, tlak turba,diferencni tlak dpf,)
Z druhého focusee jsem změřil ze na volnobeh je hodnota maf kolem 5-6 g/s ja mám 10-11 po odpojení váhy se tato hodnota nezmění
Jediné co že se neustále spustí regenerace (jedou vetraky)
Žádné klepání v motoru není slyšet auto krásné startuje teplé i studené
Díky za každou řadu a omlouvám se ze sem se přidal do tématu
EX: BMW e39 530D EGR off, K&N filtr, chip, 157kw@463Nm
Now: Seat Toledo II 81kw,EGR off,KAT off
Now: Seat Toledo II 81kw,EGR off,KAT off