Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » bláto/dehet ve vaně a motoru na čistý RO, foto a video 18+
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
bláto/dehet ve vaně a motoru na čistý RO, foto a video 18+
PříspěvekZaslal: po červen 12, 2017 11:31 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 264
Bydliště: Kladno




Zdravím, minulý týden jsem zadřel Sharana protože se ucpalo sítko ve vaně a ve vaně bylo hnusné bláto.. motor jsem vyměnil, ale dnes kamarád sundal víčko oleje a nestačili jsme se divit, měrka suchá, víčko mazut.. oba jezdíme na čistý frit..
Ptám se, proč se todle kurva děje ? měníme olej po 8tisících cca, auto nestojí ani den, olej přibude do výměny velmi lehce..
V plánu je vyčistit vanu, nalít 2 litry nového s výplachem, sundat vanu vyčistit, a pak olej po tisíci vyměnit, a pak tak po 5ti tisíci intervaly...

Že by frit ve vaně reagoval s polosyntetikou takto ?

Video co vyteklo z vany za dobrůtku Mrknutí

https://youtu.be/Dlwxh0xh5Lg

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út červen 13, 2017 7:53 am Citovat
burton.b22
Přispěvovatel
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 779




Možné to je někde jsem o to kdysi dávno četl. Já teda jezdím na použitý jenom občas jinak jezdím na nový a žádný problém nemám. Zkus dávat minerál já dávám M7ADS tady v agru mají za 43kč litr.

_________________
Mercedes 190D r.v.87
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červen 16, 2017 8:14 pm Citovat
NOVON
Přispěvovatel
Založen: 9.9.2009
Příspěvky: 954
Bydliště: Kopr




No tak to je uspora..

_________________
O1 Combi 00',1.9 TDI 66 kW AGR
MAZDA 323F 99' 1.5 16V
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so červen 17, 2017 1:04 pm Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 850
Bydliště: Praha a okolí




Jaké má ten motor ze Sharana tlaky? Jestli už nejsou vyběhané válce a kroužky a pak se netlačí ještě nespálený, nebo jen částečně spálený friťák dolů do kliky.
burton.b22: Nepřímé vstřiky jsou na tom lépe, protože směs má víc času shořet, než se dostane z komůrky do spalovacího prostoru nad píst. A i když je už motor trochu vyběhaný, tak to shoří a dolů se dostane už akorát tak víc sazí a karbonu.

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so červen 17, 2017 5:37 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 264
Bydliště: Kladno




tlaky nevím, ale stalo se to na dvou skoro totožných motorech (1Z a AFN) v tu samou chvíli.. nevím jestli jsme zrovna nesjížděli nějaký panenský olivový olej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so prosinec 16, 2017 4:20 pm Citovat
UchoTD
Aktivista
Založen: 25.7.2011
Příspěvky: 3290
Bydliště: B.Bystrica




toto ma za pričinu nekvalitne rozprašene a nasledne zle spalene palivo,bez aditiv,bez riedenia,kružky ho zotrú spolu s motorovym olejom dole do vaňe zo stien valcov.

_________________
Audi S3 1.8t 245ps
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: po prosinec 18, 2017 4:07 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 264
Bydliště: Kladno




UchoTD napsal:
toto ma za pričinu nekvalitne rozprašene a nasledne zle spalene palivo,bez aditiv,bez riedenia,kružky ho zotrú spolu s motorovym olejom dole do vaňe zo stien valcov.



áno, na to jsme již také přišli.. Myslíš, že je klíč řídkost mixu ? jedu teď kolem nuly 9l frit : 1l benzín.. až bude -5 a méně, tak bych chtěl zkusit 8:2, co si o tom myslíš ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne prosinec 24, 2017 2:59 am Citovat
TANN3R
Přispěvovatel
Založen: 6.2.2016
Příspěvky: 108




Přímovstřik na tyhle alternativní paliva prostě není vhodnej. Podle mě, pokud by si nechal udělat vstřiky, tak bude chvíli klid, když budou prášit jak mají. Ale otázka jak dlouho. Asi to za to nestojí. Pokud chceš jezdit na olej, vyměnil bych auto..

_________________
E63 645Ci
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne prosinec 24, 2017 11:08 am Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 850
Bydliště: Praha a okolí




Pokud bude mít přímovstřik dobré tlaky, kroužky, trysky a vše bude OK, tak proč ne. A taky jezdit na předehřátý olej, ať se může co nejlépe rozprášit! Ale jinak je jasné, že je náchylnější k usazování friťáku, už z povahy své konstrukce.

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne prosinec 24, 2017 12:01 pm Citovat
váha
Aktivista
Založen: 9.3.2006
Příspěvky: 3569
Bydliště: královehradecký kraj




Kuci a co třeba nějaky commonrail to jste zkoušeli taky???

_________________
S DIGIM na věčné časy a nikdy jinak
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st prosinec 27, 2017 7:31 pm Citovat
UchoTD
Aktivista
Založen: 25.7.2011
Příspěvky: 3290
Bydliště: B.Bystrica




klúč je čo najriedkejšie palivo a aditiva...oleje obsahuju prisady proti horeniu..
komôrkač je idealy..ak na TDI daš urobit vstreky a budeš zase použivat priliš hustý olej bez riedenia benzinom alebo inymi aditivami zabiješ vstreky za 3k kilometrov,zakarbonuje ich a stane sa to isté začne to dymit..
skušal som 330d na olej s naftou,nebol nikdy problem,trošku smradu..Velmi šťastný

_________________
Audi S3 1.8t 245ps
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: čt leden 04, 2018 2:41 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 1889
Bydliště: Jižní Čechy




Tak základ je čisté palivo, měnit palivak, nehrotit přes moc, viděl jsem borce co mu auto nastartovalo až na popáté, motor vakloval, měnit ten olej po 7000 km, pokud se jezdí jen na frit, nemělo by se nic stát, ten kdo jezdí na jedovatý sracky a motoráky, tak se nesmí divit že když se mu to hustý blbě rozpráší, tak to jde samo do oleje a je z toho nahle gel...

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Mercedes Benz C220 CDI (2010)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bláto/dehet ve vaně a motoru na čistý RO, foto a video 18+
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.