Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » FAQ - časté dotazy - řešení, postupy » Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 26, 27, 28
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: st září 27, 2017 8:10 pm Citovat
brc.majkl
Nováček
Založen: 3.12.2009
Příspěvky: 9




Mohl by mi někdo zkoulnout hodnoty na motoru?


Naposledy upravil brc.majkl dne čt září 28, 2017 7:54 pm, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt září 28, 2017 7:51 pm Citovat
brc.majkl
Nováček
Založen: 3.12.2009
Příspěvky: 9




zkoukl by mi někdo ty hodnoty prosim?


Ahoj, mohl bych poprosit zdejší odborníky o posouzení kondice motoru/vstřiků? Je to 2.5 R5 TDI 128Kw.

Motoricky bez problemu, nehuli, netřepe se, studené a teplé starty na brnk. Spíš mě zajímá, jak to vypadá po stránce těchto hodnot. Auto ma najeto 220 tis km. Bez jakehokolov zásahu do motoru zatim
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá září 29, 2017 4:16 pm Citovat
martinsidlo
Aktivista
Založen: 6.12.2009
Příspěvky: 2731
Bydliště: Praha 5




Rozdíl nesmí být větší než +-2mg/str. Takže ještě v toleranci. Dal bych více VIFu a pořádně protáhnul po dálnici,mělo by se to zlepšit.

_________________
Simson Enduro S 51 ( 70 ccm )
Lada 1200 S ( 1500 ccm ) 1974,
Seat Cordoba Sdi AEY 1998 Euro 2,
Octavia Combi I TDi ASV 2005 Euro 3 (jednohm.ATD LUK a turbo by. Huml) tubus váhy Euro 2,EGR off,Kat. On
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá září 29, 2017 6:42 pm Citovat
brc.majkl
Nováček
Založen: 3.12.2009
Příspěvky: 9




nebo to rovnou hodit na vif na pul hodinky?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá září 29, 2017 7:02 pm Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1536
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




brc.majkl napsal:
nebo to rovnou hodit na vif na pul hodinky?


Hodnoty mas v pohode.....neres to silou..... Mrknutí

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá září 29, 2017 7:42 pm Citovat
brc.majkl
Nováček
Založen: 3.12.2009
Příspěvky: 9




takze staci kluci zařadit VIF normálně do nafty klidne v trochu vyšší koncentraci ? dnes jsem zaslepil a vycistil egr.. to vite, 220 tis najeto a ac majitel menil olej od novoty po 15 tis km, tak na vif se vyprdl...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá září 29, 2017 8:20 pm Citovat
standa123
Aktivista
Založen: 13.5.2014
Příspěvky: 1536
Bydliště: chrudimsko - přerovsko




brc.majkl napsal:
takze staci kluci zařadit VIF normálně do nafty klidne v trochu vyšší koncentraci ? dnes jsem zaslepil a vycistil egr.. to vite, 220 tis najeto a ac majitel menil olej od novoty po 15 tis km, tak na vif se vyprdl...


Pokud se auto chva normalne.....tak nic neres. Vif pridej ale nemusis prehanet.......nehledej problem tam kde neni....

_________________
toledo ASV......145kw/426NM EX.
leon ARL.....egr+kat+maf=off, TSA220, výfuk celonerez 63,5 + tlumič Milltek, soft TDIFUN 212/440
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá září 29, 2017 8:27 pm Citovat
brc.majkl
Nováček
Založen: 3.12.2009
Příspěvky: 9




diky Stando! auto se chova uplne normalne, jen jsem si to chtel nechat posoudit od odborniku, abych neco "nezanedbal" Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st říjen 04, 2017 3:55 pm Citovat
freeman nové město
Nováček
Založen: 21.9.2017
Příspěvky: 5




Nakonec odesláno do dieselpower v roztokách a po změření zjištěno že jsou 3 načatý a čtvrtý teče, což byla příčina kouření a škubání po startu. Takže jsem nechal vyměnit všechny vstřiky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po říjen 30, 2017 4:26 pm Citovat
freeman nové město
Nováček
Založen: 21.9.2017
Příspěvky: 5




Tak vstřiky namontované a motor jede stejně, ba se to začalo zhoršovat. Přidalo se i klepání. Sundal jsem hlavu a na čtvrtým válci propálený píst úplně na kraji a kousky pístu jsou zasekaný v hlavě, ve válci drážka, takže motor jde do šmelcu a už mám zamluvený jiný.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne leden 07, 2018 12:51 am Citovat
techi
Přispěvovatel
Založen: 17.6.2012
Příspěvky: 169
Bydliště: Písek




Zdravím, měl jsem úplně rozhozené korekce podle skupiny 13. 2,99 : 1,6 : 2,80 : 0,80. Vag házel chybu missfire u 1. válce, motor šel na tři, bílí kouř, ale POUZE po zahřátí. Nejdřív jsem zkoušel kabeláž, přihnout konektory, nepomohlo. Vstřiky se vytáhly, a komplet přetěsnily. Hlava byla vymačkaná jak blázen. Ten kdo vymyslel to jednostraný uchycení vstřiků by zasloužil nakopat do...Nicméně hlava se jemně zabrousila, vstřiky nahozený, seřízený - povolený o 180°. Teď jsou hodnoty 0,05 : 0,09 : 0,07 : 0,20. Motor si přede jak beránek.

Dále jsme přišli na snad ještě debilnější ucpání kanálku ve vahadlovce. Jeden krajní hlinikovej nejtek byl vypadlej, jeden prostřední vyjetej. No jak to mohlo mazat, to teda nevím. Nicméně dali se kovový a zakáply se svářečkou. Zkontrolujte si to na svých motorech, asi je to častý a podle mě hlavu devastující problém.

Je až spodivem, jak tohle něměčtí soudruzi odflákli na jinak podle mě pěkně udělaném motoru.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne leden 07, 2018 2:22 pm Citovat
TANN3R
Přispěvovatel
Založen: 6.2.2016
Příspěvky: 108




Pánové, nastavuji teď vstřiky na BMN a na zdá se mi na můj vkus nastavovací imbus šroub moc zalezlej (šrouby jsou nové, původní jsou docela ojeté). Je tohle ještě ok, nebo mám hledat někde problém (ve vstřiku)? Fotka je po nastavení a povolení o 180°:

_________________
E63 645Ci
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po leden 08, 2018 9:32 pm Citovat
Lupino
Přispěvovatel
Založen: 24.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Orlickoústecko




Uplně v klidu dneska jsem to zrovna ladil vstřikovače fungl nove a vypadalo to podobně
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž
 Obsah fóra Dieselpower forum » FAQ - časté dotazy - řešení, postupy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 28 z 28  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 26, 27, 28
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.