Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy » Seat Leon Cupra4 TDI 150PS to 201PS by DIESELPOWER Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: čt leden 11, 2018 12:04 pm Citovat
techi
Přispěvovatel
Založen: 17.6.2012
Příspěvky: 169
Bydliště: Písek




Nevím proč je to ASZ pořád za modlu, dnešní 2.0TDI jezdí skvěle, je tišší a možná i za méně nafty. Má intercooler co funguje a emise se kterými i můžeš jezdit po evropě.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt leden 11, 2018 12:23 pm Citovat
Vici
Aktivista
Založen: 7.8.2008
Příspěvky: 6111




jo to jo.. akorát ASZ se proti nim jaksi celkem nesralo... s euro 3 nesmíš jezdit po evropě ? Smích teda krom měst čtvrté říše...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 11, 2018 3:50 pm Citovat
techi
Přispěvovatel
Založen: 17.6.2012
Příspěvky: 169
Bydliště: Písek




Tak když máš v profilovce sdružený vstřikovač, je asi nějaká argumentace zbytečná. Smile A kam bys chtěl jezdit jinam než na západ ? Jo jestli jezdíš na Ukrajinu klidně ti PD vystačí ještě 20 let. Smích
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt leden 11, 2018 4:16 pm Citovat
DIESELPOWER office
uživatel
Založen: 18.10.2012
Příspěvky: 510
Bydliště: office




turbo kamna power napsal:


jinak když vidím v grafu tu 7% korekci, tak těch 200 koní tam asi muselo být za každou cenu Bóďa


Dobrý den, rádi Vám rozšíříme obzory Mrknutí
Korekce 6,9% je dle standardní normy DIN70020 (Deutsches Institut für Normung), tedy dle korekčních faktorů: QV = 0,00 %, teploty vzduchu, teploty nasávaného vzduchu, relativní vlhkosti vzduchu atd.

_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: čt leden 11, 2018 6:20 pm Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 9893




Neplanoval som tu rozprudit diskusiu o tom co je lepsie ci horsie. Len som chcel upozornit na to ze to co admin napisal do toho komentaru pod grafom nieje tak celkom pravda.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2018 9:24 am Citovat
turbo kamna power
Aktivista
Založen: 15.4.2008
Příspěvky: 3569
Bydliště: Jihlava/Praha




DIESELPOWER office napsal:
Dobrý den, rádi Vám rozšíříme obzory Mrknutí
Korekce 6,9% je dle standardní normy DIN70020 (Deutsches Institut für Normung), tedy dle korekčních faktorů: QV = 0,00 %, teploty vzduchu, teploty nasávaného vzduchu, relativní vlhkosti vzduchu atd.

Dobrý den, díky. No řekněme, že jsem člověk z oboru a pár měření na válcovce jsem už udělal a vím co je norma DIN 70020 i jak se počítá. O to více mě udivuje, že tu píšete nesmysly, protože DIN počítá pouze s tlakem a teplotou, nikoliv s vlhkostí vzduchu Oči sem tam
Teď z hlavy nevím, jaký jsou horní limity pro DIN, ale pro ISO je to třeba 7%, myslím, že to je podobné. Takže tohle měření s 6,9% korekcí je na hraně a moc bych se s tím nechlubil Mrknutí
Ale buďte v klidu, jsou i experti, kteří se dokáží prsit s grafem s 10% korekcí a někteří k tomu ještě měří pasivní odpory s brzdícím motorem, to pak vyjdou krásné hodnoty, ale je to přesný asi tak, jako bych to načrtl na papír od oka tužkou Velmi šťastný

_________________
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2018 11:07 am Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 6288
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov)




TDI tech napsal:
Neplanoval som tu rozprudit diskusiu o tom co je lepsie ci horsie. Len som chcel upozornit na to ze to co admin napisal do toho komentaru pod grafom nieje tak celkom pravda.


Revolucni je jakykoli posun otevirajici nove moznosti (napriklad pouziti, zisky apod.). Revolucni je kazda nova generace CR a to je take pouze posun ve vykonu, nikoliv na urovni platformy nebo v principech fungovani.

Paklize hodlas stale licitovat, odpovez si na nasledujici otazky:
1) pomohlo to k vyrazne lepsim parametrum motoru?
2) trvalo CR nezli tento naskok dohnalo a vyrovnalo?

Ve chvili, kdy se neco z NASA dostane do okruhu dostupnosti "beznych smrtelniku" pak je to revolucni protoze to otevira nove moznosti pouziti. A stejnym zpusobem by jsi mohl tvrdit "ale veď toto už lieta desiatky rokov v raketoplánoch".

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po leden 15, 2018 2:44 pm Citovat
DIESELPOWER office
uživatel
Založen: 18.10.2012
Příspěvky: 510
Bydliště: office




turbo kamna power napsal:
DIESELPOWER office napsal:
Dobrý den, rádi Vám rozšíříme obzory Mrknutí
Korekce 6,9% je dle standardní normy DIN70020 (Deutsches Institut für Normung), tedy dle korekčních faktorů: QV = 0,00 %, teploty vzduchu, teploty nasávaného vzduchu, relativní vlhkosti vzduchu atd.

Dobrý den, díky. No řekněme, že jsem člověk z oboru a pár měření na válcovce jsem už udělal a vím co je norma DIN 70020 i jak se počítá. O to více mě udivuje, že tu píšete nesmysly, protože DIN počítá pouze s tlakem a teplotou, nikoliv s vlhkostí vzduchu Oči sem tam
Teď z hlavy nevím, jaký jsou horní limity pro DIN, ale pro ISO je to třeba 7%, myslím, že to je podobné. Takže tohle měření s 6,9% korekcí je na hraně a moc bych se s tím nechlubil Mrknutí
Ale buďte v klidu, jsou i experti, kteří se dokáží prsit s grafem s 10% korekcí a někteří k tomu ještě měří pasivní odpory s brzdícím motorem, to pak vyjdou krásné hodnoty, ale je to přesný asi tak, jako bych to načrtl na papír od oka tužkou Velmi šťastný


Ano, děkuji za upozornění, MotoComTest opravdu nepoužívá (krom výše uvedených) korekční faktor - vlhkost vzduchu (DIN70020). Ovšem pokud jste, jak říkáte "z oboru", tak jistě také víte, že pokud nastane např. vyšší teplota a nižší tlak vzduchu - jako v tomto případě 25°C/956hPa, tak je i korekční faktor 6,9% zcela standardní hodnota pro normu DIN70020 a Vaše nařčení je minimálně nemístné. Např. v tomto grafu je také vyšší teplota vzduchu/nižší tlak vzduchu - dle těchto hodnot je tedy standardní korekce dokonce 7,9%.

_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: st leden 17, 2018 3:22 pm Citovat
turbo kamna power
Aktivista
Založen: 15.4.2008
Příspěvky: 3569
Bydliště: Jihlava/Praha




Jasně, neberte to jako "hejt", ale jako konstruktivní debatu Smile Jen mě osobně přijde lepší a férovější někdy s korekcemi nepočítat (pokud jsou podmínky daleko od ideálních 20°C a 101,3kPa a korekce by přesáhly třeba těch 7-8%) a přiznat jen "hrubá" naměřená čísla za daných podmínek Smile Vím, že je těžké se ideálním podmínkám přiblížit, zvlášť v létě. A postavit klimatizovanou zkušebnu je drahé a nevyplatí se to (mimochodem vaši noví sousedi TÜV SÜD v Roztokách mají moc pěknou zkušebnu).

Každopádně nejlepší pro potřeby chiptuningu je změřit výkon před úpravou a po úpravě za stejných podmínek a koukat na rozdíl, nikoliv na absolutní hodnoty Smile

_________________
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt leden 18, 2018 9:43 am Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 6288
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov)




turbo kamna power napsal:
Jasně, neberte to jako "hejt", ale jako konstruktivní debatu Smile Jen mě osobně přijde lepší a férovější někdy s korekcemi nepočítat (pokud jsou podmínky daleko od ideálních 20°C a 101,3kPa a korekce by přesáhly třeba těch 7-8%) a přiznat jen "hrubá" naměřená čísla za daných podmínek Smile Vím, že je těžké se ideálním podmínkám přiblížit, zvlášť v létě. A postavit klimatizovanou zkušebnu je drahé a nevyplatí se to (mimochodem vaši noví sousedi TÜV SÜD v Roztokách mají moc pěknou zkušebnu).

Každopádně nejlepší pro potřeby chiptuningu je změřit výkon před úpravou a po úpravě za stejných podmínek a koukat na rozdíl, nikoliv na absolutní hodnoty Smile


Plně chápu Tvůj úhel pohledu a nacházím pro něj i pochopení ale problém spatřuji v tom, že zákazník by neměl být uveden v omyl (jsou na to i paragrafy).

Zákazníka zajímá výkon, který to bude za optimálních podmínek generovat, resp. který tam je ... je, akorát je negativně ovlivněn a jeho zajímá údaj na úrovni (tato je dána podmínkami) údaje, za jakých je měřen výkon i automobilkou. Pokud by se snad někdo domníval, že například ARL (110kW/150k) bude tyto parametry mít i horkém létě pak je na omylu. Ostatně, každý, kdo má jen trochu silnější auto tak pozná rozdíl mezi tím, kdy jede v létě za suchého vedra nebo za po dešti, kdy klesne teplota a vzduch je nasycen vlhkostí která pozitivně přispívá na ochlazování a prohoření.

A na to jsou tu normy, které toto co nejvěrněji definují a zohledňují.

Souhlasím s tím, že zákazníka zajímá rozdíl. Nicméně, drtivá většina zákazníků se chce "prsit" co mají pod kapotou ... chápej potenciál za optimálních podmínek. Ve chvíli, kdy bys mu předal graf od ARL po softwarové úpravě, kdy by to mělo třeba (záměrně přeháním) 96kW/130 koní a po úpravě 156koní a 115kW tak Tě sežere zaživa a nějaké vysvětlivky o tom, že je to dáno tím teplem v lepším případě vyslyší a prolítne mu to hlavou jako kulka nebo je vůbec poslouchat nebude.

Osobně hodnotím nastavený přístup jako "rovnější", ... ale je to jen můj subjektivní dojem, který nikomu nevnucuji.

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Seat Leon Cupra4 TDI 150PS to 201PS by DIESELPOWER
 Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 2 z 2  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.