Rapid Tdi 400tkm

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak popravdě sem viděl jen jedno lehlé bxe na ojnici. Podle mne zanedbaná údržba spojená s krutým podtočením. No řekl bych že hlavně podtočení. Kdežto jedna 2,8 hdi ducato lehla opakovaně po čtvrt míli na klice. Dycky vydřený axiál, načež ztráta tlaku mazání a k tomu ještě turbo. Další 2,8 idtd mělo tak úžasně vyřešené odvětrání že v zimě to v tom skvělém ventilu zamrzlo a povolilo turbo. Třikrát po sobě, protože když to najelo na dílnu odvětrání rozmrzlo a bylo opět průchozí. S tím si nevěděli rady ani v autorizáku. 2,3 jtd,další výtvor Italů, přímo mi na dálnici lehlo na ojnici,prostě vyletěla ven. Klidná pohodová jízda bez nákladu. Prdel byla že když se sehnal motor tak dostat z něj vstřiky stálo další ranec za odfrézování,protože samozřejmě byly 2 ko. To že od výroby jim chybí zátky nosníků na spodku kastle a valí do toho voda s blatem ani vzpomínat nebudu. Jako každé auto má svoje, ale celkem můžu srovnávat hlavně dodávky z koncernu a z Itálie a teda otci jsem další ducato po tom co mu to první schnilo na padrť rozmluvil a koupil radši mergla který měl najeto něco kolem 700.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

MirekX píše:Důchodce a HTP se vzájemně nesnáší, známý měl HTP jako služebák, neustále dálnice na tempomat (plný plyn) a při 350 si to auto odkoupil domů a co vím tak mu jen skočily rozvody někde ve 250 tak dokloktal do servisu na výměnu. A až budeš z milovaného JTD tahat žhavky tak si upocený a s nervama v kýblu zavzpomínáš na debilní PD.... Každý má něco a ne každý má náladu jezdit v autě z roku 1996, většinu problémů nových motorů má za vinu emisní šílenství. I z časových důvodů jsem manželce koupil novou koktu, protože už jsem neměl náladu ani čas to po víkendech furt šťourat. Bude mít 100 tis a jediný co jsem dělal tak nedávno potřetí olej v motoru. :wink:
Fabii HTP jsem měl služební dva roky od 100tis do 200 tis km, stylem že bych si ruce zpřeražel být to moje a na autě všechno důležitý původní. Nehodit to ten co to dostal po mě přes boudu tak to možná jezdí doteď. A co měli ostatní technici fabky, tak krom cívek a rozvodů měli někteří 280 tis. Ale ty auta jezdili v otáčkách. Ale zároveň hodně po městě. Dlouhodobě za asi 6 litrů podle tankování a když to bylo prázdný tak to o jelo těch 47kw
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tie vykokotené fábie sú všetko po väčšine fábie ktoré jazdia tak na max 2000 otáčok, tak isto ako bolo spomenuté, poznám jednu fábiu na ktorej sa robia rozvozy pizze a jazdil na nej kamarát štýlom plyn na podlahe neustále. a to auto si doteraz pradie jak nové, a menil sa tam len olej a filtre.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No já když kupoval htp fabiu která má najeto 320 tis a taky bez závady na motoru, spousta lidí si klepalo na čelo že ten motor je to nejhorší co može byt a jak si moja jezdí.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Možná by to chtělo předělat příručky obsluhy a napsat, co ten který motor chce, důchodce varovat, že novodobá auta mohou provozovat pouze mladí muži s testosteronem a to ještě jen někteří podle jejich karmy, protože i mnoho dnešních mlaďochů jsou jen mladí-staří unavení životem a zpomalení marihuanou..Bohužel by asi těžko existoval model, který by pomalá jízda nezkurvila, možná tak Teslu..A toby66KW máš pravdu, zkušenosti s novými Fiaty moc nemám, moc jich nejezdí a ty co jezdí mají motory, které moc problematické nejsou..A Rapid není špatný, ale svou vykopávkou při cestě z Benešova jsem ho spraskal, že mi jej bylo až líto, prostě v kopcích vadnul jako čajíček..A byl to firemní s mlaďošem za volantem , který měl srdce a bylo vidět, že se baví i on...A jako správný chlap to poté vzdal a ponechal mi mou minieuforii na rozdíl od jiných hošíků, kteří neunesli, že předjíždím jejich superba a dupli mi nejdřív na brzdy a pak se mě snažili sestřelit , popřípadě jen vytlačit ze silnice..A Bimbo to napsal tak jak to je, nebudu cpát prachy do auta, když mi stejnou službu udělá jiné, za hubičku koupené mající tu výhodu, že každého milence novodobé techniky ihned nasere...A musím říci, že v 70-80 tých letech měl koncern motory, které dělaly nejen majitelům, ale i mechanikům radost...Ale to už je minulost.... :)
P.S. a je to už i úchylka, když sednu do nějakého podobného skvostu a seřere mi to "klíček", tak si říkám, vyleze vůbec zpátky? A celou cestu se mi honí hlavou co vše se tomu autu může stát, sere se mi auto to do řízení, samá kontrolka, samá hovadina jako někde na pouti, připadám si jako blbec u bedny, omámen blikajícími světýlky ..A je to i praktické uvažování, cokoliv by se stalo, měl bych to na triku...stačí nabourat nárazník a moje celodenní práce by přišla vniveč...Hezký den.. :D
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Tomas6 píše:Tak popravdě sem viděl jen jedno lehlé bxe na ojnici. Podle mne zanedbaná údržba spojená s krutým podtočením. No řekl bych že hlavně podtočení. Kdežto jedna 2,8 hdi ducato lehla opakovaně po čtvrt míli na klice. Dycky vydřený axiál, načež ztráta tlaku mazání a k tomu ještě turbo. Další 2,8 idtd mělo tak úžasně vyřešené odvětrání že v zimě to v tom skvělém ventilu zamrzlo a povolilo turbo. Třikrát po sobě, protože když to najelo na dílnu odvětrání rozmrzlo a bylo opět průchozí. S tím si nevěděli rady ani v autorizáku. 2,3 jtd,další výtvor Italů, přímo mi na dálnici lehlo na ojnici,prostě vyletěla ven. Klidná pohodová jízda bez nákladu. Prdel byla že když se sehnal motor tak dostat z něj vstřiky stálo další ranec za odfrézování,protože samozřejmě byly 2 ko. To že od výroby jim chybí zátky nosníků na spodku kastle a valí do toho voda s blatem ani vzpomínat nebudu. Jako každé auto má svoje, ale celkem můžu srovnávat hlavně dodávky z koncernu a z Itálie a teda otci jsem další ducato po tom co mu to první schnilo na padrť rozmluvil a koupil radši mergla který měl najeto něco kolem 700.
vidíš ja mám zase ale opačnú skúsenosť v robote som mal doblo JTD malo 313tis ked išlo z firmy , robili sa iba spotrebné veci nič iné stále to behalo kúpila sa caddy a ta sa jebala už ked mala asi 65tis tak sa rozletelo turbo na sračky a stále čosi druhé bolo VW transporter to isté turbo pri 77tis na sračky , kúsok odomňa je firma čo predáva autodiely majú asi 40 dodávok fiat ducato ked bolo -28°C minulý rok a šofér mi doviezol ráno 6:15 diely tak sa pýtam ako to štartuje a ako sú spokojný a povedal že žiadny problém s autami majú ich už nejaký rok takže sú aj spokojný Ľudia inak by tých dodávok fiat tolko po cestách nejazdilo tým si fiat nezastávam ale určite to neni až také zlé
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Sere se všechno. Je jedno, kdo to vyrobil. Důležité jsou dvě věci:
-dostupnost ND
-dostupnost mechanika co to umí opravit.

Naprosto miluju ty postižené japoncema... Posledně mi tu brečel zákazník, co si koupil Subaru. Trefil obrubník a ohnul rameno. Po telefonátu do Subaru mu posměšně sdělili, že rameno bude tak za měsíc možná za dva... Další magor s novým Pajerem... rozbité boční okno, tři týdny dodací lhůta.

jericho-3
Nabouraný nárazník a celodenní práce? Teda nevím kolik bereš za hodinu, ale takový nabouraný nárazník na F01 tě přijde klidně na 90tis. To jsou mrdy, že ti naběhne husí kůže.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já vím, ani to nechci domýšlet, jaká rána by to byla..A je to hned, stál jsem se svým autem v zimě ve sněhu na křižovatce za autem na stopce. Najednou auto couvlo, než jsem stačil zareagovat, tak padla rána ..Tak vylezu a koukám nárazník rupnul jako ořech, tak říkám řidiči, co blbneš, On -mladý kluk povídá, ani nevím, proč jsem couvnul..A povídá, ten nárazník je v háji co? Nezlobte se, ale já nemám peníze a přes pojištovnu asi ne...Tak povídám, sereš mě a odjel sem..Mám ho ruplý dodnes. Představa, že bych jel s vozem zákazníka, tak je po mě..Není nad levné vozy.. :)
nepropadat panice...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Jako Fiat vzhledove jo,treba STILO ,ale nesnesl bych tu kvalitu zpracovani interieru,dyť to je co kus to vybydleny,polorozpadly pelech..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A to je právě ten různý náhled, někomu tam něco chybí, mě vůbec nic..Co ti tam chybí nejvíce? :)
nepropadat panice...
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

něco kvalitního (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A to je co? Já preferuji volant, 3 pedály a mechanika , ruční brzdu také mechanickou, otevírání zadního víka lankem , možnost opravit motor bez jeho demontáže, spojku inteligentní bez hydrauliky a neexistenci dvouhmoty..Teď jsem měnil katalyzátor na oblíbeném Fordu Fusion , které mají lidé v mém okolí a blahořečím Fiatu zato, že tam výměna katu trvá srandovní čas na rozdíl od novodobých idiotů za rýsovacím prknem..Stačí u mnoha aut měnit jen vlnovec a přejde člověka chuť na celé auto. Není dobře propadat euforii při uvedení nového vozu a jeho hodnocení třeba v automotorevui, ale počkat až tyto skvosty něco najedou..Já mám najeto až až a proto nechci měnit značku, protože jestli něčemu nevěřím, tak je vhodnost dnešních skvostů do "boje"..A to není posunovat se v koloně v přecpaném městě , ale dlouhodobá zátěž bez nutnosti oprav.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

jericho ty si hrozný mučedník dnešní doby (rofl)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, to máš pravdu, nejraději bych žil v roce 1968 /a být starší než já tehdy tak o 5let/, ale samozřejmě ne v ČSSR a jezdil s tehdejšími auty, nejkrásnějšími to výtvory automobilismu..Dnes až na vyjímky jsou auta neskutečně hnusná a je vidět, že to je úlitba arabášům a šikmookým , kteří mají zvrácený pojem krásy..A lidé v Evropě si na to zvykají a mění se v multikulti burany..Ale každého potěší něco jiného , jen my zpátečníci a konzervativci trpíme..Ale i proto mnoho lidí jezdí v youngtimerech , aby se potěšili ze života a tehdejšího pojmu krásy,. kdy moře bylo moře ,ptáci zpívali a holky měli origo kozy..... Jsem rád, že mi není 20 let :)
nepropadat panice...
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Asi bych se toho nebál, ikdyž mám firemní OII BXE a druhý motor. Klika mě na dálnici přišla ve 140 z venku pozdravit. U druhé té samé nám to udělala na 200 000km. Obě auta oleje 15 000km. Já mám HDi 500 na hrbu a teď teda je jeden vstřik KO. Jinak jsem měl sprintera co měl 1150 000km na hrbu, překupník ho stočil na 650 000 a nový majitel si chrochtal. Jen tím chci říct, že kilometry bych neřešil, buď se auto povedlo nebo ne.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“