Hydra u bkd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hydra u bkd
Ahoj vsem delsi dobu resim vyssi spotrebu motoru bkd a neochotu jit do otacek. Motor je tezkopadny takovy jako by tvrdy. Menilo se uz turbo rozvody hlava a vstriky. Hlava a vstriky starsi. Hlava na inzerat po repasu jiz osazena vackama. Vymena nepomohla. Motor ma o neco tidi chod. Ale spotreba na volnobeh porad 0.8l a neochota jit za plynem proti jinejm motorum trva. Je mozny ze by na vine byli opotrebovany hydra? Udahne necvakaji tak jako u rotacky ale ventily se neoteviraji jak maji. Je to mozny? Vse ostatni dle diag sedi. Diky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
A co diagnostika? Teplota vzduchu za IC, funkce N75, teplota paliva, funkce N18 a EGR.......?
To, že v paměti závad nic není, nemusí nutně znamenat, že je všechno v pořádku. Mnohokrát se stává, že senzor není vadný, jen ustřelený. Jednotka tak vidí, že senzor posílá údaje a tudíž nemá důvod hlásit chybu. Ovšem může to způsobit mnoho problémů, třeba ztrátu výkonu, vyšší spotřebu a jiné.
Představ si modelovou situaci: Čidlo teploty nafty bude posílat do jednotky údaj o tom, že nafta má teplotu 0°C. Není to porucha, jednotka tudíž žádnou závadu nevypíše. Ovšem myslí si, že nafta je ledová, tudíž hustá a s velmi nízkou viskozitou, čímž omezí její vstřikované množství. A problém je na světě.
Takových srandiček může být hned několik. A majitel přijde, nechá vyměnit hlavu, vačky, rozvody, turbo a další hovadiny, které jsou pravděpodobně v pořádku, naleje do toho krámu pomalu padesát tisíc, ale ono je to pořád stejné. Přitom by třeba stačilo navštívit někoho, kdo s diagnostikou opravdu umí zacházet (ne jen vyčíst paměť závad), a náhle by celý ten problém stál třeba pětistovku.
Ale to je jako hrách na zeď.
To, že v paměti závad nic není, nemusí nutně znamenat, že je všechno v pořádku. Mnohokrát se stává, že senzor není vadný, jen ustřelený. Jednotka tak vidí, že senzor posílá údaje a tudíž nemá důvod hlásit chybu. Ovšem může to způsobit mnoho problémů, třeba ztrátu výkonu, vyšší spotřebu a jiné.
Představ si modelovou situaci: Čidlo teploty nafty bude posílat do jednotky údaj o tom, že nafta má teplotu 0°C. Není to porucha, jednotka tudíž žádnou závadu nevypíše. Ovšem myslí si, že nafta je ledová, tudíž hustá a s velmi nízkou viskozitou, čímž omezí její vstřikované množství. A problém je na světě.
Takových srandiček může být hned několik. A majitel přijde, nechá vyměnit hlavu, vačky, rozvody, turbo a další hovadiny, které jsou pravděpodobně v pořádku, naleje do toho krámu pomalu padesát tisíc, ale ono je to pořád stejné. Přitom by třeba stačilo navštívit někoho, kdo s diagnostikou opravdu umí zacházet (ne jen vyčíst paměť závad), a náhle by celý ten problém stál třeba pětistovku.
Ale to je jako hrách na zeď.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Red Devil píše:A na koho z okoli slany louny se obratit nevis?
tech nabídek kam to dát je dost :
https://search.seznam.cz/?q=autoservis+ ... =&su=e&aq=