superb 2 CFFB hučení v 1900ot

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Hezký, jestli Ti SKF potvrdí, že to není jejich díl ale nějakej podvrh, tak to sem prosím hoď. Vycházíme jen z fota na jejich webu, to neznamená, že nezměnili mezitím provedení ale v katalogu nechali původní provedení.

Ty info o značení originálu, to máš taky od nich a nebo jsi jen porovnával s původním dílem?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když jsem zde naťuknul jestli se nejedná náhodou o padělek, tím jsem nemyslel nic špatného proti tazateli který má problém s hučením apod., že jako hledal laciný díl a podobně.

Jen mě překvapilo, že cena je celkem nízka oproti někde na prodejně, když pomineme přeceněné Kelly, tak u svého dodavatele který je ofiko distributorem SKF se nedostanu méně než na cca 4 800kč a dále jak bylo psáno, že nechráněné konce hřídele/kloubu korodujou apod.
Na obrázkách je sice dutá hřídel a zde patrně z plného materiálu, ale to mohlo SKF změnit technologii výroby a nezměnilo fotku jak bylo psáno.
Tomas898989
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 25 pro 2014, 13:11
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Tomas898989 »

Zdar, tak to tu trožku oživím hučení opravdu dělala pravá polosa (rofl)
Po výměně za novou orig.ze škodovky 2K0 407272 GX mám po vibracích a hučení....
Tyč je pěkně tlustá a né jako špagát od spidanu nehledě váhový rozdíl....
Celý problém je vtom že tyč je rovná ale to že hází dělal vnitřní kloub jelikož se sekal takže to že jsem zvedlo auto na zvedáku a vzal za poloosu a nebyla citit vůle bohužel nestačí musí se ty osy prostě vytahnout ven a ve sveráku či v ruce zkusit protočit ty klouby jakoby kolem osy jestli chodí volně a nesekaj se v určitý poloze. (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“