natankován benzín místo nafty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
otapa
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 23 led 2006, 18:38
Bydliště: Moravské Budějovice

natankován benzín místo nafty

Příspěvek od otapa »

Zdar všem.Včera jsem půjčil auto(já vím-to se nemá) VW T5 PD 77kw a dobrák mi tam asi do zbytku 15 l nafty nalil benzín do plna.Ujel s tím asi 1,5 km a pak už mi jen telefonoval.Protože byla půlnoc,čeká mě to dnes.Mám v úmyslu zevnitř se dostat do nádrže,vše vyčerpat a nalít naftu.Nějak dostat do trubek,vyměnit filtr a nalít ho a pak se pokusit nastartovat.Co si myslíte,že mě čeká????Díky Ota
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2406
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Postupuj jak píšeš a auto bude jezdit zas jako dřív.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Co Tě čeká? Nadřeš se jako vůl, nic víc :wink:.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
otapa
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 23 led 2006, 18:38
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od otapa »

kéž by to bylo tak jednoduché a měli jste pravdu.Pořád si říkám aby to nějak nepoznamenalo vstřikovače a pod.Určitě dám vědět,jak jsem dopadl.Jo a díky....
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Nalij do nádrže pár panáků mot. oleje, nebo VIF
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jednou jsem jako servisní mechanik vyjížděl Service mobilem k dámě, co měla manželovu Octavii s PD motorem ATD a omylem (ze zvyku) natankovala benzin. Ujela asi osm kilometrů a pak jí to chcíplo. Pokoušeli se to roztáhnout a když se jim to ani na stopadesátýšestý pokud nepovedlo, zavolali mne.

Motor to přežil bez úhony. Vyměnili jsme filtr, profoukali trubky a vysušili nádrž, natankovali naftu a normálně to naskočilo a běželo. Motor jezdí dodnes.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vytáhni to přes originál čerpadlo v nádrži je to jednodušší než tam složitě lézt a pak nalij naftu a jezdi ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Jestli to není příbuzný, tak oznámit, že volá špatné číslo, že má zavolat servis, který to opraví (ON to zacvaká) a tím půjčování skončilo.
Chce to být drsný, jinak se na konci anabáze, upatlaný od nafty a benzínu, můžeš od meldujícího dotyčného dozvědět, že se vlastně nic nestalo. A to už je většinou flastr za ublížení na zdraví.
Dejvidos
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 04 říj 2008, 20:42

Příspěvek od Dejvidos »

Dělal jsem to několikrat,jak na rotačkach tak i Pdčku a vždycky to přežilo a jednou dokonce panovy dvakrat do měsice (noteeth)
G3 variant GT TDi,Octavia Tdi
otapa
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 23 led 2006, 18:38
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od otapa »

Takže chlapi - auto jede.Pokud by to někoho zajímalo,tak stručně:vytáhnout přes origo čerpadlo jsem nedokázal - nevěděl jsem kam napojit stálý proud.Kdyby to někoho potkalo jako mě - T5 - nehledejte proboha pod koberci víčko v podlaze aby jste se dostali k nádrži.Prostě tu není.Takže na zvedák či jámu,povolit u víčka hrdlo nádrže,3 třemy co drží nádrž,potom velkou matici která je přes všechny vývody,pak jednoduše nadzvednout,odsád benzín a vše vrátit do původního stavu.Vyměnit filtr,nalít,přes čerpadlo v nádrži vytlačit zbytek benzínu z přívodní trubky a napojit filtr.Pak to chytlo asi po minutě.Pro sychr jsem dal trochu té srač - y na čištění systému.Zdá se že to jede jako dřív.
Takže díky všem a bacha co tam lejete!!!
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
TDI-Power
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 15 dub 2009, 18:50

Příspěvek od TDI-Power »

Copak benzin do naftaku, to je celkem v pohode.... Ale nalit naftu do benzinu je uz vetsi pruser. Zejo maminko?! (LOL) (noteeth)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

On je to průser v obou případech. Pokud se do diesela naleje benzin, hrozí dost reálně zadření čerpadla nebo PD jednotky - prostě není čím mazat. Opačně to samozřejmě taky připraví mnohá zajímavá dobrodružství :wink:.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
VagiTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 04 pro 2016, 22:29

Příspěvek od VagiTDi »

Já sem natankoval benzín do PD a nejedu. Podávačkou jsem vše vycucl, nádrž vysušil, vymnělil a zalil filtr, dolil do nádrže naftu, auto chytl a krásně vrčelo. Nechal jsem to tak 15min zaparkoval a zdechl, po 3 dnech přijdu nastartuju nechám zase 15-20min cvakat, sednu, jedu a zdechne. Od té doby do dnes nejede. Nevíte čím to je?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kámoš jednou vzal do BXE plnou benzínu když už v nádrži nic nebylo,jel až to zdechlo
obvyklý způsob s vyčerpáním atd
auto jezdilo ale teplý špatně startovalo,strašně dlouho motalo než chytlo...musely se dat jiný vstřikovače,asi se přidřely...
řešili jsme to mockrát a v 95% případů to ustálo bez následků,vždycky ale ne..
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

I motory s náchylnými čerpadly (opel 2,2/2,0dti,2,5tdi V6, transit a chrysler) vydrží většinou benzín po natankování až do zastavení ale jak psal roman ne vždy.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“