BMW E36 1.8TDS Touring 1996

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sw3x
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 led 2018, 09:41

BMW E36 1.8TDS Touring 1996

Příspěvek od Sw3x »

Ahoj lidi, vlastním toto auto a chtěl bych navýšit výkon, auto má 66kw a chtěl bych aspoň 100kw protože auto je těžké. Jaké upravy mám udělat ? Větší turbo ? Jaké ? Díky.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8926
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Vic vzduchu,vic nafty,vetsi tlak. Osobne bych se na to u tohoto motoru vykaslal a byl rad ze jezdi
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

tak tak ak nestači 66kw tak swapnut TDs 105kw ,alebo sa uskromnit s vykonom.inak davaju aj na 1,8Tds turba s 2,5Tds atd atd veci okolo ale osobne by som touto cestou nešeil inak z 66kw ist na 100KW u tohto motora asi velmi velmi vysoko si nastavil latku
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

To radšej predaj a kup si niečo silnejšie.
Sw3x
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 led 2018, 09:41

Příspěvek od Sw3x »

A když vyměním motor za 2.5TDS tak nebude problém na technické ? Ono jde vidět okem rozdíl mezi 4 válcem a 6 válcem.
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Neber to v zlom ale uvažuješ úplne zlé.
FVCKNiS
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 18 pro 2016, 13:27

Příspěvek od FVCKNiS »

Nemá cenu to upravovat. Sám jsem z toho chtěl dostat taky tyhle KW ale zbytečný peníze a čas. Turbo z m51(2.5 tds) ti sedne na svody na všechny mazání ale nevejde se tam kvůli držáku motoru. Když ho tam dostaneš tak zjistíš že to není vůbec ono co jsi očekával a že to tlačí málo. Egr off kat off není taková změna... :)
BMW E34 524TD limo.
BMW e36 318TDS Tour. EX
BMW e36 318iS Coupe. EX
Sw3x
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 led 2018, 09:41

Příspěvek od Sw3x »

Dobře nechám si to předělat na 2.5TDS časem neměl by to být problém jinak nevíte kde je u 1.8TDS vzduchový filtr? Nemůžu ho nikde najít vím akorát kde je u benzinu.
FVCKNiS
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 18 pro 2016, 13:27

Příspěvek od FVCKNiS »

To se raději zbav ty 1.7tds a rovnou si kup 2.5tds. Ušetříš peníze a čas. Ten čas a peníze co na tom ušetříš můžeš vrazit do úprav. Stačí ti holset turbo ale musíš si nechat udělat svody mazaní atd., sportovní intercooler, chip, holá trubka a Welcome máš letce. Možná ještě evry mod ale to ti pak bude nejspíš klouzat spojka protože nebude na ten výkon stavěná. Až přidáš takovej výkon tak ti začne odcházet zbytek jako dif, spojka atd. Uvažuj moudře. Já osobně na mojí E34 dal turbo na 1.5 bar, cooler, evry, výfuk a chip a odhadem jsem na 200 a to opravdu ke štěstí stačí :) Doufám že jsem ti v něčem pomohl kdyžtak můžeš napsat SZ. 8)
BMW E34 524TD limo.
BMW e36 318TDS Tour. EX
BMW e36 318iS Coupe. EX
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Kámo ty nemáš téměř vůbec ponětí o tom, jak přeplňované vznětové motory fungují (LOL) Jaké svody mazání, co to tu kecáš? A toho Holseta, kterého posadíš na ty svody ti nafouká ve standartu co, pokud patřičně nezvedneš dávku? Mně fakt přijde, že jsi akorát vypl Need for Speed, přečetl si velmi rychle pár slov na internetu a teď tady rozdáváš moudra o tom, jaká je to brnkačka dojit koně z m51. Ale doopravdy o tom nemáš evidentně ani páru... ...ty letče
Sw3x píše:Dobře nechám si to předělat na 2.5TDS časem neměl by to být problém jinak nevíte kde je u 1.8TDS vzduchový filtr? Nemůžu ho nikde najít vím akorát kde je u benzinu.
se swapem ze čtyř na šestiválec tady u nás v čr nepočítej. Alespoň určitě ne legální cestou aby to ještě někdy prošlo stk. Pod tuhle přestavbu se ti totiž nepodepíše ani zastoupení BMW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

(rofl) (rofl) (rofl)
tos trefil....

hele - nic ve zlým,ale pokud nevíš kde má tvoje auto vzduchovej filtr,resp. ho nemůžeš najít,do žádných úprav se nepouštěj
FVCKNiS
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 18 pro 2016, 13:27

Příspěvek od FVCKNiS »

Asi holset nebude mít stejnou přírubu na svody a nebude mít stejnej (nevim jak se to řekne v češtině) vývod? na mazání turba a zpátečku tupče. Jestli nevíš že turbo má mazání tak asi velkej mínus. Psal jsem to z důvodu že to vím protože jsem to dělal. Mě příjde že ty máš potřebu každýho tady ponižovat. Bohužel jsem měl za celou dobu 2 dieseli tak o tom vím míň. Jen jsem mu řekl ať se na to vykašle a co by stačilo udělat. Myslím že pokavaď neděláš přestavby jako je 300hp+ tak jsou to zbytečný věci co tady píšeš. A ty jsi postavil asi hodně aut už né? Asi všechny z escape6 podle toho jaký máš zkušenosti. GL pan wikipedie :)
BMW E34 524TD limo.
BMW e36 318TDS Tour. EX
BMW e36 318iS Coupe. EX
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Heh, bavič po delší době přišel (rofl)
Takže ty jsi to už dělal, ale přitom o tom mluvíš jak kdyby jsi vůbec neměl tušení o co jde? To je zvláštní tedy...
Poslouchej, u turboswapu snad netřeba zmiňovat potřebnou úpravu vedení, resp. koncovek mazání, ne? Vždyť to je natolik automatický a z logiky věci plynoucí fakt, že se o tom ani neni třeba bavit. To je jako zmiňovat se o tom, že při výměně oleje je potřeba vyměnit i olejový filtr :-D
Já nemám potřebu nikoho ponižovat (to zvládáš celkem s přehledem sám jak tak vidím :) ), ale reagoval jsem na tebe spíš z toho důvodu, že tady turboswap a jeho následné odladění do provozuschopného stavu popisuješ jako naprosto jednoduchou srandu, která je hotová za jedno odpoledne s jednou rukou v prdeli, což tak rozhodně neni. To tvoje "stačí jenom turbo, holá trubka, ic atd..." totiž tak zní (hm) A přitom je to totální 3,14čovina.

A že ty věci, které já píšu jsou zbytečné pokud nedělám přestavby 300hp+? Tak tímhle jsi ze sebe udělal blbce už totálně, sorryjako :)
Takže na motor teda mrdneš holseta, upravíš svody mazání (jak ty říkáš), "ňák" posvařuješ trubky na výfuk a k ic a violá, auto je letec? (LOL) A znovu se tedy ptám, to turbo roztočí jaká síla? To že přidáš vzduch do válců zlepší co? Ze vznětového motoru se rázem stane něco na bázi perpeta mobile že pouze díky vzduchu bude víc výkonný nebo jak teda, když podle tebe neni třeba nikam měnit dávku/vstřik? (hm)
Mám ten dojem že vůbec nevíš o čem mluvíš, když se přejde do důsledku...
FVCKNiS
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 18 pro 2016, 13:27

Příspěvek od FVCKNiS »

Asi to nemá cenu řešit. Kdybych věděl jak se ty věci jmenují v češtině tak to napíšu ale bohužel nejsem rodilej mluvčí. A to že když jsem dal turbo z m51 na m41 a nepřidal mu naftu jsem hned ten co o tom nic neví? Takže tímto raději budu jen sledovat tvoje příspevky a budu se učit jak jsem vše dělal na hovno... Doufám že až budu třeba lakovat nebo dělat go u nějakýho veterána tak mi to k něčemu bude že nemám páru o úpravách dieselu. A děkuju že jsi mi aspoň ukázal to slovo co jsem hledal (myslím vážně). Omlouvám se autorovi že o tom nic nevím a že jsem mu podával špatné informace.
BMW E34 524TD limo.
BMW e36 318TDS Tour. EX
BMW e36 318iS Coupe. EX
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

wow, dokázal jsi přehodit dvě turba s naprosto stejnou přírubou na jednom motoru, tleskám :roll:
Jde o to, že touhle samotnou změnou jsi v podstatě ničeho nedocílil. Sám jsi se tady do role znalce problematiky performance dieselu pasoval, tak tady teď "nebreč" a nech si tu ironii o tom, jak a z čích příspěvků se budeš učit. Nechápu co sem pleteš nějaké lakování veterána a znalosti principu funkce vznětového motoru. To se rovnou můžeš bavit o vaření a porovnávat ho s dieselem. Jelikož jsou to de facto naprosto odlišné věci a nějak vlastně vůbec nechápu, co tím chtěl básník říci ;)
Odpovědět

Zpět na „BMW“