Lepší trysky na T4 2.4D?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Lepší trysky na T4 2.4D?
Zdravím. Chceme trochu oživit naší T4. Je to rok 93 typ AAB. LIDI mi tvrdí že tam jsou stejně trysky z 1.9td. Ale já jsem našel že td má jiné. 2.4D má označení DN 0 SD 294.
1.9 TD má označení DN 0 SD 297.
A našel jsem dokonce trysky DN 0 SD 318 NEBO i 320. Znamená to že mají třeba větší průtok jako třeba sprynty 764 proti 520 u tdi? Jedná se mi o to že když už by jsme měli kupovat nový trysky tak klidně něco lepšího. Ty naše mají cca 500 000 tak už nebudou bůh vi jaký nádhery. Jinak.by jsme.tam chtěli dát i turbo a cooler. Proto i ta otázka na lepší trysky.
1.9 TD má označení DN 0 SD 297.
A našel jsem dokonce trysky DN 0 SD 318 NEBO i 320. Znamená to že mají třeba větší průtok jako třeba sprynty 764 proti 520 u tdi? Jedná se mi o to že když už by jsme měli kupovat nový trysky tak klidně něco lepšího. Ty naše mají cca 500 000 tak už nebudou bůh vi jaký nádhery. Jinak.by jsme.tam chtěli dát i turbo a cooler. Proto i ta otázka na lepší trysky.
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Číslo v označení nesouvisí s průtokem trysky. Možná nejlepší trysky na komůrku jsou z motoru 1.6TD SB/RA 59kw, označení myslím DN0SD274.
Jinak u komůrkáče na trysce zase tolik nezáleží, takže i ty DN0SD297 budou dobrý, když budou nový. Doporučuji koupit nejlépe Motorpal, přinejhorším Bosch
Jinak u komůrkáče na trysce zase tolik nezáleží, takže i ty DN0SD297 budou dobrý, když budou nový. Doporučuji koupit nejlépe Motorpal, přinejhorším Bosch
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
A na čem teda záleží jestli se můžu zeptat? Jinak jsem myslel že bosch bude nejlepší. Ale cena motorpalu a bosche není nějak rozdílná. A když tam budem dávat turbo, tak mi bylo doporučeno z volva nebo asi z 2.5 tdi 103kw. Ze je lepší než z t4 75kw. Ale já zase nevím aby to taky zabiralo jak má a ne nějak pozdě.hlavne z té 75 kw se dá sehnat za pár korun
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Záleží hlavně na čerpadle Turbo bych dal klidně z T4, myslím, že je tam nějaký kkk k14, stejně tak v tý 2.5tdi 103kw, nevím, jestli se ty turba liší, nikdy jsem je neporovnával. Větší OEM turbo na pětiválci měly první 2.5TDI audi 85kw, tam bylo nějaký k16.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
nevím proč jsem měl dojem, že s větším pístkem se zvětší tlak v čerpadle, ale asi to není úplně pravda tak ten předsuvník ber s rezervou.
Jinak nebylo by špatný sehnat čerpadlo z Audi 2.0TD, ale dnes už jich nejspíš moc nebude...
Jinak nebylo by špatný sehnat čerpadlo z Audi 2.0TD, ale dnes už jich nejspíš moc nebude...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha