cukání na volnoběh 2.0 BKD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kutil001
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 25 dub 2013, 20:23
Bydliště: Kousek od Znojma

Příspěvek od kutil001 »

jen pro jistotu, jaký kanál jsou hodnoty váhy vzduchu? U GIV jsem to měl v 3. kanálu, ale tady u GV je to EGR?

Huml: podle čeho soudíš? Je možný to vagem zvýšit?

jinak ještě vyčtené závady jednotky motoru, může to mít nějakou spojitost?

Obrázek
Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

spojitost asi ne, váha je ve 3 kanále, ale je to zbytečný, kdyby to mělo být váho, stačilo by ji odpojit a zkusit ;) VAGem dávka u PD nejde, ta se musí pěkně po staru, rukama ;)
kutil001
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 25 dub 2013, 20:23
Bydliště: Kousek od Znojma

Příspěvek od kutil001 »

jo, to jsem i zkoušel, když se motor klepal, vypnul jsem, odpojil váhu, nastartoval, ale žádná změna... tak já už nevím co by to mohlo být :?
Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no vždyť jsem psal čím by to mohlo být ;)
kutil001
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 25 dub 2013, 20:23
Bydliště: Kousek od Znojma

Příspěvek od kutil001 »

takže podle tebe nízká volnoběžná dávka, to je skupina 1, pole 2? Kolik je ideální hodnota?

Ještě dnes jeden poznatek, pokud auto stojí z kopce nebo do kopce, je cukání více cítit.
Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
david326
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 19 říj 2015, 20:13

Příspěvek od david326 »

zdravím, mám ten samý problém. Podařilo se to nějak vyřešit?
Uživatelský avatar
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Vyřešeno?
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Taky se zeptám, jestli se někomu podařilo vyřešit. Cítím pohupování v autě při volnoběhu, řekl bych že to dělá více když je to ohřátý. Stabilizace volnoběhu -0,78 0,14 -0,31 0,92 cca pořád stejný nezávisle na teplotě, úhel natočení -3,4, spotřeba volnoběh 0,4L.

Auto v tahu neškube ani nehulí, starty ok. Při koupi byla spálená pojistka klapky a při chcípnutí mlátila dvouhmota, po zprovoznění klapky chcípnutí tiché, při decelaraci je cítit pohupování, takže objednávam sadu spojky a vyměnim, ale čtu zde, že výměna setrvačníku na pohupování na volnoběh nepomohla. Našel někdo nějaké řešení?

Otec má ASZ v Octavii a tomu to při neúplně ohřátém motoru dělá taky už 100tis km, ale ne tak silně a ani se to nestupňuje. Že by vlastnost PD motorů?
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

0,4l/h na volnoběh je málo, malá dávka, to je nejčastější příčina nepravidelnýho zakopávání BKD, každopádně, i když je všechno ok, tak tady ty 16V prostě nejdou jak 8V, určitý zakolísaní, který je cítit v autě tam je pořád
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“