BXE torsion value

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

BXE torsion value

Příspěvek od octaviask »

chlapi je mozne aby po rozvodoch bola torsion value -6,4°?

2x kontrolovane na pripravky....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

No možné to je , a co snímač na kľuke nemenil niekto gufero s impulzným krúžkom (crazy)
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nie...robila sa spojka akurat...ale nič také zvlastne som tam nevidel.
spotreba 0,7l/hod
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

může být v háji snímač vačky, kolikrát jsem řešil, před výměnou a po výměně výrazný rozdíl v synchronizaci
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

hm...a jak to overit? auto chodi normalne, akurat nema vykon...klasicky problem na vahe 900mg, teda len 42mg paliva...nema to palivo...

chcem vymenit vahu...avšak som si nie isty ci to je vahou...

je tam federal mogul vačka...no neslo to ani s origo...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

FE je vacka problemova co viem ako febi
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

To auto ma zjavne viac problémov pocinajuc váhou.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

UchoTD píše:To auto ma zjavne viac problémov pocinajuc váhou.
Jj presne tak (rofl)
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vacka je ok...merali sme to...sedi to skoro presne s origo.
cely priebeh na vsetkych ventiloch.
predpokladam ze je to vahou to sa vyriesi.

zarazila ma ta torsion value...kto robite casto rozvody ci byvaju aj take divoke cisla
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

nebývají. Cca 4 je max. Když je vše jak má a nikdo se nevrtal v guferu.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

problém s těma vačkama, ale není v časování ventilů, ale v té vačce co tlačí vstřiky, to jste taky kontrolovali?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nie..to sme nie :)

a tam by bol aký problém? vstrekovače sa predsa štelujú ručne čiže pri hocijakej nepresnosti..túto doladíte tlačným šrobom....

alebo je to v nábehu?

Problém s vačkou býva ten že auto podla VCDS nemá palivo...40mg nafty pri max výkone (+- avšak málo).

autá s OK vačkou mávajú cez 1000mg vzduchu....s febi je napr ledva 900.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je to v tom náběhu
ladynn
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 06 čer 2012, 11:20

Příspěvek od ladynn »

Řešil jsem čidlo vačky na AXR, déle to točilo než to chytlo. Dal jsem tam prozatím čidlo z BXE a synchronizace byla tuším -4°ale startoval a jel normálně. Pak jsem tam dal čidlo jaké tam patří a synchronizace byla kolem 0° a vše OK.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

chlapi moze ta hodnota -6,4 robit bordel pri štarte? Auto štartuje ako starý hrniec...rozklepe to celý motor, bud to chytí..alebo drme na 1-2 valce...

https://www.youtube.com/watch?v=AvYrQKjUwAk

presne takto, len hento je 2.0tdi....

tento chytí hned..netreba tocit tak dlho..ale to prvotné drmanie je presne take iste

mam podozrenie na štarter a baterku...sú už také všeliake...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“