VP 44

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

joe píše:Už som to tu rozoberal toľkokrát, že ani neviem, či má zmysel znovu to opakovať.

Presuvník s odídeným koncákom nemá nič spoločné.

Áno, istá miera korelácie tam môže byť, pretože pridretý presuvník spravidla znamená aj opotrebenie iných dielov v čerpadle (čiže životnosť čerpadla je už za bodom zlomu), ale neexistuje nijaká, opakujem, NIJAKÁ kauzálna súvislosť medzi pridretým presuvníkom a zhoreným koncákom dávkovacieho ventilu, pretože tieto dve veci navzájom nesúvia ani mechanicky, ani elektricky.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... mpa#346571

Miloši, ak mi ho nejako doručíš, môžem ti ho spraviť.
Stačí vybrať elektroniku, netreba celé čerpadlo.
Cena je 200 €.
Zaručujem, že koncák už vlastnou vinou neodíde, ale nijako nedokážem zaručiť, že sa nevyskytne iná závada, či už elektrická alebo mechanická. Vždy je to lotéria. Mám čerpadlá, čo behajú po oprave už ôsmy rok, ale aj také, čo mechanicky kľakli po pol roku... Takže tak...
má to 2 pohlady, v prvom sa na to pozeráš ako na elektronický obvod z ktorého je jasné že to nemá nič spoločné.

druhý je je ten, že keď ten výkonak začneš pretazovat z dôvodu, že sa čerpadlo snaží dorovnať, vyriešiť ine problemy v čerpadle + fakt ze je to od výroby navrhnuté len tak tak... = pruser.

na Slovensku su asi len 3-4 firmy ktoré realne dokazu opravit VP44ku, cize maju EPS 815 s nadstavbou pre vp44,test plány..

Vo všetkých som nebol :) ale v 2 áno a všade si týmito hókusmi pokusmi prešli a povedia ti že jedna oprava vydží 2 roky, iná týždeň.
Akonáhle dáš dole elektroniku, potrebuješ znova robiť kalibráciu snímača..pretože časovanie...

A je to fakt...za tie roky sme tiež skúšali kadečo (aj zákazníci) a tých pár čo súhlasilo s komplexnou opravou ...tie autá už po prvom štarte chodia uplne inak!!! nesmrdí to, nedymí to....ide to...

Je to supa penez....ale diametralne odlišný výsledok.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"]

nemusíš se unavovat slohovkama které všichni známe, tady de o mého toníka komplice, že ho natáhli na cestičku kde zas vykrvácí.

ještě před dvěma lety sem zas chodili zmrdi, po práci ho zajali a něco mu prodali, hrnce polštáře, tablety a nakonec mu ustřihli elektriku protože neměl na splátky,
tak de o tondu on je takový dobrák (wallbash)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak mu jako vedoucí a přítel dej politický školení, to se na to jen koukáš a hasíš až po požáru? To v Tobě nevidí znalce a přítele, kterýho požádá o radu před tím, než cizákovi sedne na lep??? Nechápu, divnej kraj ...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Joe- můžeš sdělit, zda je nějaké pravidlo pro životnost tohoto čerpadla a máš zkušenosti, kolik tak zvládne max. sumu km než lehne?Samozřejmě myslím jízdu na naftu a ne šílence, kteří jezdí na vše co smrdí a hoří? Znám několik aut, která najela 400000km a čerpadlo nebylo z motoru venku..Díky
nepropadat panice...
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

O km je ťažko sa baviť, všetko je stočené.
Moje Ople majú oba po cca 250.000 km a čerpadlo pôvodné. Ale nie som prvý majiteľ.
Raz som robil jednu Astru, čo mala natočené 470.000 km. Či poctivých, to neviem, ale je to možné.

Jediné, čo môže urobiť majiteľ auta (a vrelo to odporúčam), je:
1.) tankovať stále plnú a nenechať klesnúť nádrž pod 1/4, kvôli tomu, aby bola elektronika stále dobre chladená.
2.) používať kvalitnú naftu (OMV) a nejaké dobré aditívum (Stanadyne) na ochranu mechaniky.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mam tu teraz B5.5 ktorej klaklo VPčko pri 600t...aj to ešte išlo avšak už to dymilo ako vetrieska. Prvy majitel to mal...

vadí tomu voda, kvoli ktorej koroduje čerpadlo...bordel v nafte a suché štarty pri výmene filtra..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Rayx píše:Tak mu jako vedoucí a přítel dej politický školení, to se na to jen koukáš a hasíš až po požáru? To v Tobě nevidí znalce a přítele, kterýho požádá o radu před tím, než cizákovi sedne na lep??? Nechápu, divnej kraj ...
,

https://m.youtube.com/watch?v=MJGTWliiFMw

zkus to někomu dělat v 67 letech politický školení (crazy)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Meli jsme v byvale praci zafiru ktera od nova jezdila na 30% nebo na samotny meřo a mela hrube pres pul milionu a s tim se prodavala a cerpadlo ani turbo nebylo venku.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hansdob píše:Meli jsme v byvale praci zafiru ktera od nova jezdila na 30% nebo na samotny meřo a mela hrube pres pul milionu a s tim se prodavala a cerpadlo ani turbo nebylo venku.
mám ti něco psát o tom že jsem patnáct let jsem netankoval u čerpací stanice a dělám si ji doma? že jsem měl všude čisto jak v poháce? sdělej si dekl od jakékoliv rotačky tdi a máš tam humus černo

jezdím na svuj esterifikát naprosto bez problémů
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Nešlo by tam dát mechanické čerpadlo?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

burton.b22 píše:Nešlo by tam dát mechanické čerpadlo?
šlo ale nevím jaké, je to tak tři roky jsem dělal na fokusu VP 1,8

borec byl od znojma, vydrželo to tři měsíce a KO, dal tam prej lukasa z eskortu, jak to ale fachčilo s turbem nechápu nevím,
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Určitě bosch a musí to být čerpadlo na turbo. Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Proč je tohle takový problém? Vždyť těch čerpadel je dost, ne? Nedávno mi přivezl z vraku v A, kde dělá čerpadlo , auto mu natočili, bylo řachlé , čerpadlo vyndali, já ho nandal a jezdí v pohodě...Samozřejmě je to riziko, ale co není? A že někdo najel na meřo půl mega je možné, ale to auto nesmí moc stát, musí jezdit. Ale tyhle pokusy s palivem se dělaly hlavně za války, když palivo nebylo..Pokud není na naftu, je třeba si koupit permanentku na autobus nebo na tramvaj..A hned by bylo na silnici místo... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“