OT scenic dti-jsem u konce s rozumem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

OT scenic dti-jsem u konce s rozumem

Příspěvek od patrik.kloucek »

Zdar kluci,omlouvam se za OT ,ale potřebuju poradit .Jsem s rozumem v koncich. Scenic Dti 59kw. Byl dovezenej z Rakouska před dvema roku a od ty doby příběh nekončí.
Auto nešlo rano startovat bylo to přemlouvaní ale pak chytlo. druhy start v poho. Nemelo to vykon ani zatah proste jak kdyby clovek tahnul za sebou tatru. Navic pri jizde motor vibroval tak ze se klepalo cely auto jako by byl podtocenej nebo sel na 3valce. Ale pri 90km/h podtocenej nemuze byt.
Takze zacala anabaze:
Vymena vsech filtru,
nove rozvody,
vaha vzduchu
,kontrola a serizeni vstrikovacu,
zkouska tlaku valcu

vse Ok a vysledek 0.
Odvezlo se to do nekam servisu. Tam s tim neco provedli a vysledek byl ze auto citelne ožilo a chytalo na drk ale zvysila se spotřeba a pri seslapnuti pri na 3 do kopce cerně kourilo že nebylo pomalu videt. Vibrace zustali. :x Dle inazoru servisaka je pricina v jednotce motoru a nebo cerpadle.
Protože vibrace otravovali dala se jina RJ motoru. Vysledek 0. Takže poslední nadeje vymena cerpadla. A vysledek???
Auto se dostalo do stavu jako kdyz se dovezlo tzn. liny a bez vykonu a nechce chytat. (wallbash) (wallbash) (wallbash) :x
Proto Vas moc prosím o nejaky napady a rady co s tím.
vyhodit do srotu to nemuzu protoze je to drahé polovicky milaček a navic uz jde jen o princip, kdo vyhraje. Jestli ja nebo auto. 8)
Diky moc za napady.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33608
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

jo to jsem zapomel...tohle jsem taky zkousel a i EGR vycistil. :roll:

Nejakej jinej napad? :roll:
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

diag? volnobezna davka?

dávka v zábere? vstrekovače sedia podla cisla? su tam take ako maju byt?

časovanie čerpadla isto OK? predvstrek nie je daleko mimo ?

tlak turba? regulacia turba?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

No tohle jsou spravný otazky na nektery bohuzel neznam odpoved,protoze nevlastnim diag Renault a zdejsi mechanici s Renaultama moc nekamaradi takže jsem v tom sam a neznam nikoho kdo by to byl schopnej vyresit.

Jediny co vim tak regulace funguje a turbo tlací, kdyz to jelo po navsteve v tom servisu. Ale je prac´vda ze to zralo vic.

Vstriky by tam mely byt spravne alespon dle bosche kdyz jsem se ptal na moznost dat tam vstriky ze 72 kw verze. Rikaly ze ty co mam jsou na jiny tlak a ze to nejde. Ten servis kde to bylo rikal ze vstriky jsou Ok ze je zkousely menit za jine.
Jen pro jistotu nemas cislo jaky vstriky tam maji byt? Ale jestli se v tom nekdo rejpal a dal tam jiny spicky tak to asi stejne nepoznam.

Kdyz budu uvazovat logicky tak ty starty a mozna i dynamika jizdy by se mohla zlepsit nebo vyresit tim předvstrikem, protoze jinej zasah udelanej nebyl jen se prohodily cerpadla, ale předvstrik jsem neudelal protoze na to nemam přípravky jak to cerpadlo povolit a nastavit. :(
Jaký hodnoty předvstřiku to ma mit ? Uz jsem se pustil do schaneni pripravku na to.
Co si vzpominam tak jeste nez to slo do servisu tak jsem koukal na predvstrik pomocí KTS a byl v poradku ,ale auto stejne nejelo. Zrejme ten statickej predvstrik se neda na diag poznat. A nebo se mýlím?
Kdyby byl uplně spatnej nerozsvitila by se kontrolka vstrikovaní?

A další dotaz. Pokud by byli ty davky paliva spatný tak co by je mohlo zpusobit kdyz vse se vymenilo? Co by se jeste melo vymenit? Zacinam se v tom docela ztracet a dochazí napady.
Jediny co me jeste napada--- ucpanej katalyzator. :? Co myslís? Je to sance ze by se to na vyssich př.st. a rychlostech nepracoval motor pravidelně?

Jaka by mela byt davka v zaberu a kolik by turbo melo tlacit? to abych vedel co to ma mít až nekde seženu diagnostiku
A co jsem vypozoroval ...ta ztrata vykonu nebyvala stale. Obcas se stalo ze to ozilo a jelo lip.Mozna kvuli teplote . Nevim. Proste je to zahada Nikdy jsem si nemyslel ze tak jednoduchej motor bude takovej orišek.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

skus to dakou delphi...to by mohlo precitat nejake udaje...bez tej diag sa nepohnes.

davka paliva je daná ECU...posuvnikom v cerpadle.

+ tlak turba =

vykon...

palivo + vzduch = vykon

ak vykon nie je..nieco chyba.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Ok. Da prosim te se nejak zkontrolovat ten přesuvnik? Kdyz to bylo v tom servisu tak ten clovek neco povidal o zaseklem presuvniku že ho nejak rozhýbal nebo co. Je to možné? Tohle by mohla byt cesta ikdyz si rikam ..stejna zavada na dvou čerpadlech?
Jaky by meli teda byt ty udaje a hodnota předvstriku? Vis to nebo da se to nekde najit?diky zacinam verit ze to není uplne ztraceny ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

je to VP37, cize rovnake cerpadlo ako v octavii...

potrebuješ diag..aby si pozrel dávky (volnobeznu a v zabere)

predvstrek tazko povedat...tu neviem poradit.

nehybal niekto remenicou na cerpadle?...či to nie je celé preštelované...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

jasne ze z remenici se hejbalo,prtotoze se muselo sundat kolo kdyz se to cerpadlo ted pri tom pokusu vymenilo.Je ale na klinku takze jinak dat nejde.
Problem bude v tom predvstriku Tim jsem si temer jistej. Budu ho muset nastavit. ted tu ctu ze se rad zadira presuvnik a tam by mohl byt taky problem.
Jde ten presuvnik nejak ozkouset jestli funguje jak ma??
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Tou řemenicí se ten předvstřik nějak seřizuje na základní hodnotu je na to néjakej bazmek
.Zkus Poura v radostově pokud jsi z hk.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak octavia ma posuvnu remenicu..neviem ako tento vec :)

avšak....VCDS to vie ukazat..cim to pozrieš na tom zazraku..to netusim.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

geo píše:Tou řemenicí se ten předvstřik nějak seřizuje na základní hodnotu je na to néjakej bazmek
.Zkus Poura v radostově pokud jsi z hk.
jj je na to bazmek kterej nemam. Ted si spis rikam jestli neni zadrenej presuvnik vstriku. Jde to nejak odzkouset?
Jinak diky za TIP . Toho Poura kdyztak zkusím neni to zas na konci sveta.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

octaviask píše:tak octavia ma posuvnu remenicu..neviem ako tento vec :)

avšak....VCDS to vie ukazat..cim to pozrieš na tom zazraku..to netusim.
jj na sroubkach, Tam je to v pohode. Jde to krasne live videt na diagnostice jak s tim hejbes. Jenze renault ma takovej bazmek bez kteryho ten predvstrik proste neseridíš a navic se to dela na hodinky na nejakou hodnotu pred h. uvratí. Ja nemam bazmek a nevim hodnotu. Proste na posraní. :x
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak to nalad na drzo bez vstkeho...

pri 1.9tdi v najlepsom bode to najlepsie startuje...

polad..povoz sa...trafis to.

čo na diag live vidis? aka to je hodnota.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Skus odpojiť odvetranie motora či motor moc nedýcha...resp.ak to má chcipaciu klapku či ju nepriviera.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“