Výměna turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výměna turba
Ví někdo jaké přesné označení má turbo do oct 81 kW rv. 2001 motor ASV?
Jak je náročná demontáž a montáž, a čeho bych se měl vyvarovat při montáži.
Jak je náročná demontáž a montáž, a čeho bych se měl vyvarovat při montáži.
Nejsem automechanik ale třeba na fačku jsem úspěšně vyměnil těsnění pod hlavou. Pokud bys porovnal odbornost a složitost práce tak co je složitější, montáž hlavy válců na FA nebo montáž turba na OCT?
Na podlaze v garáži bych to nedělal, měl bych to na rampě nebo na kanále.
Na turbu mám zatuhlé lopatky a nevím jestli mám koupit nové nebo to mám nějak vyčistit po demontáži. Nežere mi to olej a podtlaková membrána je taky v pořádku. Nové bych sehnal za 10-11tis. Pokud by někdo věděl kde sehnat levněji tak napište. Za repas turba chcou taky 12tis. takže to namá smysl.
Někdo píše že turbo vytahuje přes sací potrubí a někdo přes poloosu která je třeba vytáhnout, tak jak je to nejlepší dělat?
Jinak díky za to označení turba jen pro upřesnění kdybys mohl potvrdit zda to je GARRETT VNT 15.
Na podlaze v garáži bych to nedělal, měl bych to na rampě nebo na kanále.
Na turbu mám zatuhlé lopatky a nevím jestli mám koupit nové nebo to mám nějak vyčistit po demontáži. Nežere mi to olej a podtlaková membrána je taky v pořádku. Nové bych sehnal za 10-11tis. Pokud by někdo věděl kde sehnat levněji tak napište. Za repas turba chcou taky 12tis. takže to namá smysl.
Někdo píše že turbo vytahuje přes sací potrubí a někdo přes poloosu která je třeba vytáhnout, tak jak je to nejlepší dělat?
Jinak díky za to označení turba jen pro upřesnění kdybys mohl potvrdit zda to je GARRETT VNT 15.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj taky to budu doma cistit, vytahnu ho v garazi vrchem, Huml me v tomhle hodne poradil tak by to melo jit dobrelib.ra píše:Ty lopatky jsou prý zakarbonované. Jak je mám vyčistit stačí mechanicky nebo na to použít nějaký prostředek na rozpouštění karbonu.
Je třeba pak dávat nové těsnění? - když jo tak které to jsou, abych se na to připravil.
Tesneni menit nemusis ale je to lepsi (pod vyfukove svody)
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Takovej odbornik zas nejsemAndre píše:Na ASV už není VNT15 ale GT1749V.chiptuning píše:je to vtn15 a vyndej saci potrubi,a vyndas ho horem cca 1,5hod zalezi jak si zrucnej,turbo rozeber a vycisti tak dve hodky a nebude te to stat nic
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
A ještě co tady kluci říkali, tak je potřeba na povolení hadičky přívodu oleje do turba udělat přípravek z 17ky očkového klíče, na kterým se prořízne drážka aby to šlo nasadit na tu hadičku a dostat to až k tomu mezikusu. Tím se to přidrží a zabrání se utržení hadičky při povolování.
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
V tomhle žádnej, ale jinak je to o třídu výkonnější turbo, než VNT15.Mara123 píše:Takovej odbornik zas nejsemAndre píše:Na ASV už není VNT15 ale GT1749V.chiptuning píše:je to vtn15 a vyndej saci potrubi,a vyndas ho horem cca 1,5hod zalezi jak si zrucnej,turbo rozeber a vycisti tak dve hodky a nebude te to stat nicjakej je vtom rozdíl? myslím co se čistění a postupu vyndání vyndání týká?