
Náhrada za O1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Já bych se nebránil ani tomu bxe. Sice to moc nejede ale ani moc to nežere. 15000 km není sice moc ale ani zas tak málo. Jako rozhodně bych se v této cenové relaci držel aut které jsou hodně rozšířené, pač dílů všade hafo a spraví to taky kde kdo.
Ta 1.6 75kw mne nikdy moc nenadchla. Jednu dobu jsme ju měli k dispozici na servisu a moc radosti z jízdy nedělala. To už fakt radši třeba to axr v OI. Ale zas OII mi přijde pohodlnější.
Jinak všecko něco bude chtět.
Vici je mi jasné že ta dáčka tych hvězdiček nemá,ale jezdím málo a nejradši bych nejezdil vůbec. Stačilo by najít prácu někde poblíž a auto půjde do světa.
Ta 1.6 75kw mne nikdy moc nenadchla. Jednu dobu jsme ju měli k dispozici na servisu a moc radosti z jízdy nedělala. To už fakt radši třeba to axr v OI. Ale zas OII mi přijde pohodlnější.
Jinak všecko něco bude chtět.
Vici je mi jasné že ta dáčka tych hvězdiček nemá,ale jezdím málo a nejradši bych nejezdil vůbec. Stačilo by najít prácu někde poblíž a auto půjde do světa.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Do te 1.6 kdyz clovek presedne z vicemene jakehokoliv tdi, bude mit pocit, ze to zoufale nejede. Ono tady kazda rada draha... Vetsina OI dnes bude dost za zenitem, 1.2/1.4 TSI v O3, G7 a pod. bude urcite celkem fajn, jen to rozhodne nebude v cene do 150tis... Mozna by stalo za uvahu pohledat peknou 1.2/1.4 TSI v OII a poresit detske nemoci. Diky spatne povesti, to nestoji takovy nesmysl a mohla by to byt celkem rozumna volba i kdyz za 150 to taky asi uplne nebude.
Naposledy upravil(a) Master dne 02 úno 2018, 20:31, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
akorat ta 1.6 když chceš,tak jede za 4 a vydělá si na sebe.
U BKD je nejvetší problém že už má najeto bambilion a je jich ještě málo.
U BKD je nejvetší problém že už má najeto bambilion a je jich ještě málo.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Všechny diesly dřív nebo později pohřbí emise, koncern VW nedelá žadný pořadný benzin, tak se ten výběr zužuje.
Pokud chce člověk zůstat u německé značky, porozhlídl bych se po nějakém atmosferickém benzínu s nepřímym vstřikem.
Návštěva u Dr. hlav Študent,Ostrava-Hrabová, kdy jsem viděl regal hlav z TSI motorů, mě ujistila v tom že můj Golf IV TDI je můj poslední diesel a radči Mazdu či Subaru než TSI nebo TDI od VW (2.0 či 1.6)
Jak to slyším kolem mě není vůbec problém koupit káru za 200.tis Kč a 120.tis Kč do ní nasypat.
Bohužel nové auto je dnes mikrovlnka a i ten ošklivý Hyundai I 20 1.2 atmosfericky, je finančně meně náročný než Fabia TSI.
Pokud chce člověk zůstat u německé značky, porozhlídl bych se po nějakém atmosferickém benzínu s nepřímym vstřikem.
Návštěva u Dr. hlav Študent,Ostrava-Hrabová, kdy jsem viděl regal hlav z TSI motorů, mě ujistila v tom že můj Golf IV TDI je můj poslední diesel a radči Mazdu či Subaru než TSI nebo TDI od VW (2.0 či 1.6)
Jak to slyším kolem mě není vůbec problém koupit káru za 200.tis Kč a 120.tis Kč do ní nasypat.
Bohužel nové auto je dnes mikrovlnka a i ten ošklivý Hyundai I 20 1.2 atmosfericky, je finančně meně náročný než Fabia TSI.

Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
A to budou teprve radosti klasika všechno se svede na nekvalitní benzín s vysokým obsahem síry a nekvalitní vzduch krátké trasy nebo vliv měsíce. ...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A to budou teprve radosti klasika všechno se svede na nekvalitní benzín s vysokým obsahem síry a nekvalitní vzduch krátké trasy nebo vliv měsíce. ...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!