Náhrada za O1

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

osobně bych se nebál OII face 1.6TDI, nebo OIII 1.4TSI :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já bych se nebránil ani tomu bxe. Sice to moc nejede ale ani moc to nežere. 15000 km není sice moc ale ani zas tak málo. Jako rozhodně bych se v této cenové relaci držel aut které jsou hodně rozšířené, pač dílů všade hafo a spraví to taky kde kdo.
Ta 1.6 75kw mne nikdy moc nenadchla. Jednu dobu jsme ju měli k dispozici na servisu a moc radosti z jízdy nedělala. To už fakt radši třeba to axr v OI. Ale zas OII mi přijde pohodlnější.
Jinak všecko něco bude chtět.
Vici je mi jasné že ta dáčka tych hvězdiček nemá,ale jezdím málo a nejradši bych nejezdil vůbec. Stačilo by najít prácu někde poblíž a auto půjde do světa.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

Do te 1.6 kdyz clovek presedne z vicemene jakehokoliv tdi, bude mit pocit, ze to zoufale nejede. Ono tady kazda rada draha... Vetsina OI dnes bude dost za zenitem, 1.2/1.4 TSI v O3, G7 a pod. bude urcite celkem fajn, jen to rozhodne nebude v cene do 150tis... Mozna by stalo za uvahu pohledat peknou 1.2/1.4 TSI v OII a poresit detske nemoci. Diky spatne povesti, to nestoji takovy nesmysl a mohla by to byt celkem rozumna volba i kdyz za 150 to taky asi uplne nebude.
Naposledy upravil(a) Master dne 02 úno 2018, 20:31, celkem upraveno 1 x.
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

OII 2.0TDI 16V BKD. volil bych facelift, jsou do 2010.

Pěkně to jede, nemá to DPF, celkem neporuchový.

Oproti 1.6TDI je to jiná liga.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

akorat ta 1.6 když chceš,tak jede za 4 a vydělá si na sebe.
U BKD je nejvetší problém že už má najeto bambilion a je jich ještě málo.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Rohol
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2006, 14:04
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od Rohol »

Oct co mám je AGR/66kW. Takže žádný závodník. Nedávno jsem se jednou 1.6 CR tdi 77kW vezl a zase tak tragické mě to nepřišlo. Už jsem starší ročník a mám rád klid (noteeth) . U těch benzínů stále dělají rozvod řetězezy?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vím o OIII 2014 1.2tsi 40 najeto,kámošovi zemřel táta a to mu po něm zůstalo. Bílá v solidní výbavě
Ale cenovka o 100 jinde no...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ak malo jazdis pohodovy vodic kludne by som isiel do tej 1.6 svagor ju ma a len sa vozi trhac to neni ale to neni ani to AGR a vozis sa bez starosti spotreba je dobra .
BMW 330 ix
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Já třebas už bych diesel ani nekupoval.Nejakou 1.6 nebo 1.4 16V v oktě 2 (kdyz uz resite koncern) a případně do toho LPG.Nejak poslední dobou mám rád pri jizde klid :-)
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
pitukes
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 22 bře 2008, 12:02
Bydliště: I'm from exit

Příspěvek od pitukes »

Obrázek

Momentalne 410 t a ide ako z praku.
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Všechny diesly dřív nebo později pohřbí emise, koncern VW nedelá žadný pořadný benzin, tak se ten výběr zužuje.
Pokud chce člověk zůstat u německé značky, porozhlídl bych se po nějakém atmosferickém benzínu s nepřímym vstřikem.
Návštěva u Dr. hlav Študent,Ostrava-Hrabová, kdy jsem viděl regal hlav z TSI motorů, mě ujistila v tom že můj Golf IV TDI je můj poslední diesel a radči Mazdu či Subaru než TSI nebo TDI od VW (2.0 či 1.6)
Jak to slyším kolem mě není vůbec problém koupit káru za 200.tis Kč a 120.tis Kč do ní nasypat.

Bohužel nové auto je dnes mikrovlnka a i ten ošklivý Hyundai I 20 1.2 atmosfericky, je finančně meně náročný než Fabia TSI. :?
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Odpovědi: 0
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

1.6 TDI mám v práci v Rapidu a dobrovolně bych si to nekoupil....
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

90% normalnych pracujicich ludi ked kupuje nove auto uz kupuje benzin ale co chvila bude to blbe dpf aj na benzinovych autach.
BMW 330 ix
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

A to budou teprve radosti klasika všechno se svede na nekvalitní benzín s vysokým obsahem síry a nekvalitní vzduch krátké trasy nebo vliv měsíce. ...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

A to budou teprve radosti klasika všechno se svede na nekvalitní benzín s vysokým obsahem síry a nekvalitní vzduch krátké trasy nebo vliv měsíce. ...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“